_________________ Pozdrawiam, Maciek (podWawa - WPR)
Obecnie MX-5 NC '07, XC60 'Słoń 2' i wózek na zakupy (Fabia III)
Były 2*R623Si Lux '95 LPG, R827Si '93 LPG, R416 Si '99 LPG, MX-5 '92 i kilka innych nieroverków
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Któregoś z naszych zatrzymali policjanci? O co chodziło?
Dzięki za ciasto, chociaż nie wiem jak kolega na forum ma nick'a
Było smaczne, chociaż akurat dzisiaj ciast miałem po dziurki w nosie
skwirek? Bo tak chyba nazywa się kolega od MGF'a którego złapaliśmy na drodze bezczelnym darciem mordy i machaniem rękami Ciekawa kompozycja zegarów u kolegi i duża wiedza na temat posiadanego sprzętu. Sam skorzystałem z wiedzy o silniczku, jednak wczorajsze test nie wykazały u mnie znaczących różnic w kręceniu lewo/prawo.
Tricky dzięki za eskortę do samego sikorskiego. Widziałem, że ani na trochę nie odstawałeś. Baty od Beemki były spore Ale i jego moc większa
Pozdrawiam,
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum