Ja bym stawial na kata, mi w Saxo przy 75kkm juz tak smierdzial. Katalizator sie wypala, a nie dostaje dziury. Smierdzi wlasnie typowym zgnilym jajem.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 04, 2010 11:11 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Wywalic katalizator i wsadzic rurke, ale z obudowa kata.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Podobno w dieslu strumiennica nie szkodzi. Także nie pomaga, ale chyba wyjdzie taniej niż wybebeszać kata i spawać rurkę
A kata sprzedać można jeszcze.
Nie wiem, czy ktos jeszcze kupi kata, szczegolnie wypalonego.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
to ten smród powstaje w katalizatorze czy w komorze spalania? Bo jeżeli w silniku to wspawanie rury nic mi nie pomoże, no chyba ze w katalizatorze to sie zgodzę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum