Na lpg-forum w dziale galeria jest taki fajny temat - "mega drut team" tam można sobie alaskę obejrzeć w wielu autach, co nie znaczy że się sprawdza - wręcz przeciwnie. Można oczywiście przekonywać siebie, że "jakoś to będzie" i jeździć, ja wolałbym mieć zapas wydajności reduktora i nie martwić się przy każdym wdepnięciu gazu czy mi reduktor nie zamarza Tym bardziej, że cenowo zavoli i alaska są porównywalne, a wydajność zavolaka znacznie przewyższa alaskę.
Pozdrawiam
Audi A8 4,2L (dwa parowniki) i w Jeepie Grand CHerokee 4L (dwa parowniki) (nie wiem czy tak sie pisze)
w tych autach pewnie siedzi arctic a nie alaska. Alaska i Arctic sa tak podobne, ze ciezko odroznic na pierwszy rzut oka
praktis, dzieki za tamto wyjasnienie...przeciez to takie logiczne hehe nie pomyslalem
praktis napisał/a:
Można oczywiście przekonywać siebie, że "jakoś to będzie" i jeździć, ja wolałbym mieć zapas wydajności reduktora i nie martwić się przy każdym wdepnięciu gazu czy mi reduktor nie zamarza Tym bardziej, że cenowo zavoli i alaska są porównywalne, a wydajność zavolaka znacznie przewyższa alaskę.
i dlatego wlasnie na dniach zmieniam wtryski na pojedyncze MJ, a przy nastepnej no moze jeszcze nastepnej wyplacie wymeniam reduktor...czyli lepiej zavoli zetan N niz scirpiona mini??
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
faecd, jak najbardziej się z Tobą zgadzam.
Niestety nie mam w chwili obecnej wystarczająco dużo czasu aby ustosunkować się do Twoich wypowiedzi ale w wolnej chwili to zrobię
Oczywiście ja się bardzo cieszę z zabranego przez Ciebie głosu.
Twój opis sytuacji, może zbyt ostry ale otworzył mi oczy i prawda jest taka, że gdyby nie to, to pogodziłbym się z nieprawidłowym ustawieniem, nie wiedząc co mi się"należy" w kwestii instalacji.
Co do cytowania Twoich wypowiedzi, faktycznie nie pomyślałem o tym.
Zależało mi na szybkim rozwikłaniu mojej sprawy żebym mógł popołudniu podjechać i wiedzieć co powiedzieć instalatorowi.
Nie zwróciłem uwagi na tak "błahą" w tamtej chwili kwestię ochrony danych osobowych i jakiejkolwiek edycji wypowiedzi.
najmocniej przepraszam.
Przy okazji, na każdym forum wtedy, moje wypowiedzi były nieco chaotyczne i non stop pytające o coś
_________________ "Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych a zapominać o swoich" - Cyceron
Kozik napisał/a:
Audi A8 4,2L (dwa parowniki) i w Jeepie Grand CHerokee 4L (dwa parowniki) (nie wiem czy tak sie pisze)
w tych autach pewnie siedzi arctic a nie alaska. Alaska i Arctic sa tak podobne, ze ciezko odroznic na pierwszy rzut oka
W jeepie na 100% jest alaska, w tych A4 też w A8 to tylko widziałem że tak wygląda, a co do druciarzy/niedruciarzy to ja się nie znam mówię co widziałem i u mnie spełnia w 100% moje wymagania, a teraz po zestawie naprawczym parownika i wymianie filtrów jest jak nówka instalacja
Mały update.
Kupiłem dzisiaj kabelek do SAMSUNGA na USB i dzisiaj zrobię interfejs do STAG'a
Pobawię się mnożnikiem bo mam wrażenie, że jednak słabiej się wkręca niż na benzynie od ok 3500RPM (chociaż mało kiedy jadę z taką prędkością obrotową).
Poza tym, nie widzę innych opcji do bezpiecznej zabawy żeby nie wpłynąć negatywnie bo się na tym nie znam.
O ile się nie mylę, dzięki STAG4 uzyskałem możliwość śledzenia na żywo parametrów silnika, predkości obrotowej, napięcia lambdy, a w najnowszym oprogramowaniu chyba jeszcze jakieś temperatury (ale chyba nie silnika ).
Możliwość skalibrowania wskazań kontrolki, w zależności od ilości gazu w zbiorniku no i oczywiście wychwytywanie wszelkich nieprawidłowości i zmian.
Szkoda tylko, że w program nie jest wbudowana opcja sprawdzania przyspieszenia i chociaż mniej więcej, mocy.
_________________ "Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych a zapominać o swoich" - Cyceron
Ja na razie zatrzymałem się na tym że mam sondę lambda do wymiany - w najgorszym wypadku, bo jeszcze muszę sprawdzić połączenia. Bez sygnału z sondy nie sposób ustawić stabilnie mapy, także trochę muszę poczekać.
Wydryszek, tylko nie przeplac za złacze superseal. Pametaj potrzebujesz złaczke 4 pinowa, do tego 3 piny! (4ty uzywany jest jedynie jak kabel jest na porcie kom, przy usb uzywamy tylko 3) i usszczelki sztuk 4!
Ja za cale złącze zapłacailem jakies 4-5 zł jakby co to polecam sklep monster elektronik z Krakowa. Wujek google na pewno znajdzie
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
faecd, kabelek od SAMSUNGA rozbebeszyłem i podłączyłem "szpilkami"" pod wtyk na kablu STAG ale niestety mam Windows 7 w notebooku i nie radzę sobie z ręcznym forwardowaniem i odblokowaniem portów COM.
Ściągam VMWare i odpalę na nim Windows XP z driverami i softem ACGasSynchro.
Wtedy, mam nadzieję się połączy.[/b]
_________________ "Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych a zapominać o swoich" - Cyceron
Pomógł: 1 raz Dołączył: 24 Mar 2010 Posty: 24 Skąd: czestochowa
Wysłany: Wto Maj 11, 2010 11:39
Cóż nie wiem czy temat jeszcze aktualny ale ja bym po prostu zwiekszył mnożnik na mapach i sądzę że problem zniknie u mnie też jest ten sam parownik i problemu nie mam tyle że kalibracje sam robiłem i jak na razie nie narzekam (moja instalka :stag 4,pojedyńcze magicjety ,i interfejs do tego zrobiony na max 232 koszt może 10zł)
Pomógł: 6 razy Dołączył: 12 Kwi 2008 Posty: 111 Skąd: Kraków
Wysłany: Sro Maj 12, 2010 09:49
Podłączając się do tematu...
Mam podobne objawy do tych które miał Wydryszek, to znaczy jak puszczę gwałtowniej sprzęgło przy ruszaniu to samochód gaśnie, jeśli przytrzymam go dłużej na sprzęgło to nie ma problemu. Mam instalacje BRC Sequent 24.
Jednak moja instalacja ma już prawie rok, wcześniej nic takiego się nie działo.
Czy instalacja mogła się rozregulować?
Ps. Świece mają 12kkm, kable, palec etc, 5kkm, cewka 2kkm.
Hmm... walczyłem kilka dni z kabelkiem od SAMSUNGA który ma konwerter USB->RS232 ale STAG 4 w ACGasSynchro 6.0.0...coś tam, nie jest wykrywany.
Standardowe "Brak sterownika gazu".
Używa ktoś może takiego kabla albo potrafi podpowiedzieć, jak domowym sposobem skonstruować kabelek USB z konwersją na RS232 który będzie działał ze STAG'iem i nie będzie to kosztowało majątek jak oficjalny kabel??
_________________ "Jest cechą głupoty dostrzegać błędy innych a zapominać o swoich" - Cyceron
Ja używam takiego kabelka do połączenia sterownika z laptopem. Musisz mieć zainstalowany sterownik kabla:sterownik Potem przy podpiętym stagu wybierasz z menu port programu AC Gas Synchro Port Prolific COM... w zależności na którym porcie sterownik utworzy połączenie z kablem.
Tylko ze wydryszek ma windowsa 7 ja tez mam i to 64 bitowego i na taka wersje systemu nie ma sterownikow elektroniki kabla. Na szczescie brat ma laptopa z xp wiec mu podbieram
Co do kabla to jak masz wgrane sterowniki to wazna jest pinologia. Ja sie sugerowalem jakims schematem z elektrody i dupa, okazalo sie ze pomerdało im sie cos i w innym zródle znalazlem ciut inne rozwiazanie które jak reka odiał zadziałało.
Zenit i Stag maja takie same złacza tylko pozamieniane pozycje 1<->4, 4<->1, 2<->3, 3<->2
Jak nie znajdziesz dobrej pinologii to w ostatecznosci moge rozmontowac swoje złącze i podyktowac Ci jak powinienes miec podpiete piny. Napisz jakie kolorki masz
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
W moim kabelku od samsunga przewody które wykorzystuję do połączenia to czarny (masa) biały i niebieski (szyny danych). Do wtyczki przy stagu mam połączone kolorami: czarny-czarny, niebieski-biały, biały- niebieski. U mnie zadziałało od razu i żadnych problemów nie miałem do tej pory.
panowie możecie coś powiedzieć na temat mojej instalacji gazowej. chodzi mi to o długości tych przewodów różnych itp itd. co byście zmienili itp. zaznaczam że mam te szarpanie i mnie bardzo wkurza hehe, jednak narazie nie reguluje bo samochód czeka na generalny remont silnika.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum