Forum Klubu ROVERki.pl :: [r214 si 16v 99r] zgasł i nie pali
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: sTERYD
Pią Lis 19, 2010 12:33
[r214 si 16v 99r] zgasł i nie pali
Autor Wiadomość
ulek1401 




Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: Słupiec



Wysłany: Nie Maj 09, 2010 19:52   [r214 si 16v 99r] zgasł i nie pali

Witam
podczas jazdy normalnie zgasł i nie odezwal sie juz wiecej. obiawy jakie udalo mi sie zbadac to brak iskry oraz swiece sa suche czyli brak paliwa a pompka pompuje. jak wam sie wydaje jaka przyczyna ?? komputer padł? i jeszcze pytanie rozkrecilem deske bo mi nie swieci blad silnika(check engin) okazalo sie ze nie ma tam zarowki i od nowosci nie bylo gdy wsadzilem nowa to nadal sie nie zaswieci przy przekreceniu kluczyka czy tak powinno byc??
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Maj 09, 2010 19:52   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
PHJOWI 



Pomógł: 317 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 2766
Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp



Wysłany: Nie Maj 09, 2010 20:15   

200 checka nie miała
_________________
SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
 
 
ADI-mistrzu 




Pomógł: 254 razy
Dołączył: 11 Sie 2009
Posty: 4437
Skąd: Legionowo

Rover 45

Wysłany: Nie Maj 09, 2010 20:46   

Nie wiem jak bardzo znacz się na elektronice, ale powinieneś sobie poradzić.
Bierzesz byle jaką diodę LED i przylutowujesz do niej opornik 1kΩ.
Tą diodę wsadzasz z złącze od wtrysków. Są tam 3 kable, górny to +, 2 dolne to sygnały kluczowane masą.
I teraz w trakcie gdy ktoś przekręca kluczyk, ty sprawdzasz czy dioda miga, jeśli tak to komputer podaje paliwo, jeśli nie to spróbuj odwrócić diodę bo może odwrotnie ją podłączyłeś i wtedy znowu sprawdź czy miga.

Jeśli miga, to pewnie cewka Ci padła (miałem podobnie). Wsadź jakąś inna, ja wsadziłem od BMW, podłączyłem do wtyczki od cewki i tak sobie jeżdżę. Nie widziałem sensu kupowania cewki za 150zł nowej jak sprawną używaną z innego samochodu za darmo mogę wstawić :grin:

Jeśli Ci dioda nie miga, to możesz mieć padnięty czujnik położenia wału korbowego (dziadostwo strasznie umiejscowione, trudno odkręcić, siedzi za cewką, blisko skrzyni biegów).

Pozdrawiam
 
 
 
Yrek 




Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 54
Skąd: Skała

Rover 200

Wysłany: Nie Maj 09, 2010 21:18   

Kolego ja miałem tak, że jak zgasiłem to mi już nie zakrecił, zero odzewu po przekręceniu;) to był jakiś przekaznik czy cos zaśniedziałe, pod maską obok akumulatora
 
 
 
darek_wp 




Pomógł: 248 razy
Dołączył: 18 Cze 2009
Posty: 1651
Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz



Wysłany: Pon Maj 10, 2010 11:08   

Na początek to warto sprawdzić kable mas i bezpieczniki. Nie piszesz czy kontrolki i zegary działają. Może to być równie dobrze uszkodzony główny przekażnik jak i zaśniedziałe klemy.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
ulek1401 




Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: Słupiec



Wysłany: Pon Maj 10, 2010 19:58   

kontrolki i wszyttko inne dziala. dokrecilem dzis cewke oraz czujnik polozenia walu. tylko na elek. sie nie znam za bardzo bo pradu nie widac wiedz ze sprawdzeniem tych rzeczy bedzie problem. Z mechanika nie ma broblemu bo z zawodu mechanik jestem juro sprawdze przewody WN, probowalem miernikiem sprawdzic czy prad daje na wtryski i gdy przekrecilem ojciec mowil ze pokazalo napiecie wiec mysle ze cewka po sprawdzeniu przewodow WN zostaje raczej tylko cewka czyba ze cos innego mmoze byc przyczyna ??
a i bezpieczniki sa OK wszystkie klemy tez
 
 
 
sek099 




Dołączył: 05 Mar 2009
Posty: 42
Skąd: warszawa



Wysłany: Wto Maj 11, 2010 16:49   

witam ja mam tak samo tylko że ja kupiłem lekko walonego w próg... no ale wszystko działa prócz że nie ma iskry i jest sucho na świecach.. czy jest może jakiś przekaźnik odpowiadający za to? cewkę mam dobrą bo sprawdzałem miernikiem i jest napięcie.. tak samo jak i na świecach czyli przewody dobre wraz z cewką.. osobiście mam 214i i jakbym wykręcił czujnik od siebie i wkrecił do tamtego(214Si) to czy nic się nie stanie? chyba że da się jakoś sprawdzić ten czujnik? proszę pomóżcie...
 
 
Vesper416 




Pomógł: 43 razy
Dołączył: 11 Cze 2009
Posty: 1138
Skąd: Poznań

Rover Coupe

Wysłany: Wto Maj 11, 2010 17:51   

to że pompka pracuje to nie znaczy że podaje paliwo zwłaszcza w 200!
Odkręć filtr paliwa przekręć kluczyk i zobacz czy sika. Spróbuj odpalić na Plaka auto ( wyciągnij rure od filtru powietrza i przy odpalaniu sikaj plakiem w przepustnice żeby zasysała gaz.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
dawidd 




Pomógł: 44 razy
Dołączył: 02 Wrz 2007
Posty: 3432
Skąd: Czestochowa/Radomsko



Wysłany: Sro Maj 12, 2010 05:35   

jak wszystko juz sprawdzicie i będzie ok a auto nie będzie miało iskry to wyciągnijcie sobie mała czarna puszkę która jest za komputerem. Trzeba ja rozebrać i przelutowac 4 przekaźniki i ewentualne inne zimne luty poprawić - a później cieszyć sie mila jazda :) powodzenia
_________________
Ekspresy do kawy, serwis 504602363
juz nie mój MG ZR160: https://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=108158
 
 
ulek1401 




Dołączył: 16 Sty 2010
Posty: 4
Skąd: Słupiec



  Wysłany: Czw Maj 13, 2010 20:58   

witam
autko juz naprawione a powod tego wszystkiego byl bardzo prosty i nawet nie przyszlo mi to do glowy od razu. a dokladnie to padł palec w aparacie, niby pierxxla ale umie zdenerwowac. u mnie zginela nagle iskra pierwsza mysl cewka ale nie chcialem kupowac nie bedac pewny wiec sprawdzilem czujnik polozenia walu okazal sie dobry, nastepnie sprawdzilem przewody tez dobre sprawdzilem cewke podlaczylem do przewodu od cewki swiece i do masy okazalo sie ze iskra jest ale slaba sie wydawala. rozkrecilem aparat zapl. ale i tu wszedzie byly male opory tylko na palcu byl za duzy zmniejszylem go przylutowujac drucik i opor spadl praktycznie do zera ale iskry dalej nie ma wiec werdykt padl na cewke ze za slabe napiecie i iskra nie przeszkoczy z palca kupilem cewke ale i to nie pomoglo :bezradny: wiec trzeba sprawdzic cewke zrobilem duza przerwe na swiecy i podlaczylem prosto z cewki iskra przeskakuje wiec cewka napewno dobra zostal jeszcze temat rozrządu czy sie nie przestawil o 1 zabek i palec sie mija w aparacie sprawdzilem ustawiajac pierwszy tlok w GMP i sprawdzilem ze palec ustawiony jest na przewod WN na pierwszy tlok wiec ten temat odpada juz nie bylo sie nad czym zastanawiac tylko kupic palec po założeniu(góra 3 min) autko zapala bez problemu i pracuje równo. Z góry przepraszam za błędy :razz: i brak polskich znaków
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R 214i] Zgasł i nie pali
Boyka Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 2 Pią Gru 07, 2012 12:41
Boyka
Brak nowych postów [R214] Zgasł i nie odpalił...
made07 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Pią Lut 03, 2012 03:24
automechanik
Brak nowych postów [R214] za dużo pali, nie zbiera się
Angela2006 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 12 Pią Lip 15, 2011 11:10
Angela2006
Brak nowych postów [R214 16V '98] Rozrusznik kręci, silnik nie pali
radekz Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 24 Nie Sty 13, 2008 20:43
radekz
Brak nowych postów [R214] Zatkana odma, Dużo pali...Help
dawidek721 Rover serii 200/25, MG ZR i Streetwise 11 Sob Gru 22, 2012 02:06
brkzzz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink