Raczej wlew w fabrycznej instalacji nie był by w tak widocznym miejscu
- brak zaślepek halogenów
- tylko dwie elektryczne szyby
- klapa bagażnika nierówno leży
- brak też oznaczeń na klapie, być może była malowana
- uszkodzony błotnik lewy przy drzwiach
- wgniecenie też na prawym błotniku przy kierunku.
Według mnie ten Roverek dostał w tył. Cena raczej odzwierciedla jego stan.
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
- jak może to być instalacja FABRYCZNA? Rover nigdy fabrycznie nie montował LPG w swoich autach (?), a tym bardziej w tamtym okresie... chyba, że instalacja z salonu. Jeśli badanie zbiornika jest ważne do 2014r. tzn. że badanie było w 2004r. (bo zbiornik ma legalizację na 10lat). To auto na pewno sprowadzone, więc teoretycznie jest możliwość, że od nowego ją posiadał... kwestia, w jakim jest obecnie stanie. Wlew sugeruje, że to auto z Holandii.
- prawy i lewy błotnik to chyba całe w szpachli, bo matowe
- wersja wyposażenia - bidulka
- imho auto po przejściach ale jeśli stan techniczny jest OK, to za tę cenę można brać jako wygodny środek transportu z A do B.
[ Dodano: Pią Maj 28, 2010 17:21 ]
to jest pierwsza seria R600, ma jeszcze 3-ramienną kierę bez poduchy.
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum