piotrekk, no widzisz odrazu lepiej Im precyzyniej określisz problem tym lepiej i szybciej ktoś będzie mógł pomoc Chociaz ten temat bardziej by chyba nadał się do działu Usterek i porad techniczych niż tuningu mechanicznego .
_________________ Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
Patrząc na tabele silników w R25 na przykład to skok tłoka w 1.4 i 1.6 jest taki sam, zatem
wał jest taki sam. Różni się tylko średnica tłoka i tulei w której tłok pracuje.
Patrząc na tabele silników w R25 na przykład to skok tłoka w 1.4 i 1.6 jest taki sam, zatem
wał jest taki sam. Różni się tylko średnica tłoka i tulei w której tłok pracuje.
pozdr.
Czyli reasumując swap z 1.4 16V na 1.6 16 V może polegać jedynie na wymienia tuleii z tłokami oraz zmianie wałków ? Głowice są te same , tuleje również powinny wejść , dobrze myślę ?
Pomógł: 3 razy Dołączył: 06 Maj 2003 Posty: 171 Skąd: Siedlce
Wysłany: Pon Maj 31, 2010 13:27
Wiotki napisał/a:
Czyli reasumując swap z 1.4 16V na 1.6 16 V może polegać jedynie na wymienia tuleii z tłokami oraz zmianie wałków ? Głowice są te same , tuleje również powinny wejść , dobrze myślę ?
Oczywiście pod warunkiem że bloki są takie same. Występowały dwie wersje 1,4 starsza do 95 i nowsza od 96r. Różniły się głównie wewnątrz w sposobie motarzu tulei. Zewnętrznie ten nowszy jest lepiej użebrowany...
_________________ 129KM/190Nm - kto mi powie jak to poprawić...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum