Wysłany: Wto Maj 25, 2010 20:13 [R75] Zamek drzwi lewy tył
Typ: CDT Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Mam problem z zamkiem tylnych drzwi lewych.Dzis go wyciagnąłem gdyż z wewnątrz a tym bardziej z zewnątrz nie szło ich otworzyc.Ładnie nasamrowałem go z kazdych stron załozylem i wszystko niby ok złozyłem to do kupy i proba ognia i co kaplica.Jak zamkniete mam wszystkie drzwi i zamkne centralnym i otworze to sie nie otworza od zewnatrz musze od wewnątrz, natomiast jezeli ktores z drzwi nie bede zamkniete i wcisne zamykanie zamka i potem jak otworze to jest ok.Czasem sie udalo moze z 3 razy ze jak wszystkie drzwi byly zamknięte i zamknąłem je centralnym a pozniej otworzylem to sie jakims cudem otworzyly ale jak bym probowal je otworzyc za 2 minuty to juz nie da rady.Co jest z tym ustrojstwem nie tak??zamek do wymiany??
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pią Lis 26, 2010 23:35, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Maj 25, 2010 20:13 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
to jest ok sprawdzalem.I zapomnialem napisac ze ciezko sie tez otwiera od wewnątrz jak sie wogole nie da otworzyc od zewnątrz.Jak mialemto cale zdemontowane to jak patrzylem na prace tego mechanizmu to tak jak by nie moglo spobie poradzic z otworzeniem sie dopiero jak pociagnie sie reką to puszczało i otwierały sie drzwi
ostatnio na forum był temat i ktos pisal ze rozebrał silniczek celem poprawienia szczotek i komutatora po wyczyszczeniu pomogło i silniczek został reanimowany. W twoim przypadku podejrzewam, że może być podobnie i najlepiej kupić zamek (dowolny) i podmienić silniczek chyba że dasz rade go reanimować ale jak nie ma siły to raczej watpię.
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
ale ten silniczek jest od otwierania centralnego?bo mi sie centralny otwiera cycek wyskakuje do gory,problem jest gdy ciagne za klamke od srodka musze mocno szarpnac jak sie od zewnątrz nie da otworzyc
o fakt głupot nawypisywałem. może cięgna czy coś trza nasmarować/wyregulować?
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Mam podobne symptomy w moim samochodzie, dokładnie z tymi samymi drzwiami.
Wypracowałem niepowtarzalny i w 100% skuteczny sposób*. Otóż łapię za klamkę kładąc kciuk na tym cyngielku, znajdującym się na karoserii (chromowanym elemencie), następnie ciągnę za klamkę nie do końca i natychmiast ciągnę jeszcze raz. W sumie dwa raz za kupą. Drzwi zawsze się otwierą!**
może samo cięgno sie jakoś poluzowało Nie wiem jak bardzo sie rożni ta konstrukcja od 600-tki ale jakoś można to wyregulować jeszcze przy klamce chyba- tak mi świta tylko choć nie wiem czy dobrze
Mistrzowie ja w sobote rozebrałem całe drzwi wyciangałem wszystko żeby zobaczyć jak do końca połączone są te cięgna. Też musiałem kłaść palca na klamce itp. W zamku sa 2 możliwości. Albo wyłamał się cypelek ( U mnie był minimalnie naruszony i sprężynował) albo na dole tam gdzie kończy się część gwintowana cięgna wyłamał się plastykowy element który spina cięgno z zamkiem. Chociaż ten wygląda solidniej niż ten cypelek w kasecie klamki. Ogólnie samemu można to spokojnie zrobić wystarczy wszystko ciasno pospinać i warto psiknąć na sprężynkę od cypelka w kascie zamka.
sprawdź dokładnie cypelek. Jak ja rozbierałem drzwi i wyciągnąłem klamkę to wszystko wydawało się ok. Dopiero jak sprawdziłem dokładnie cypelek to był delikatnie nadłamany i już drzwi się nie otwierały tak jak u Grześka_z_Gdyni
Owcze a co tam u Ciebie? Zrobiles wentylator? byles tam w Rumii? Ja po zimie wyjalem przepustnice i krokowca wymylem benzyna ekstrakcyjna i auto ma 2 mlodosc
nawet mam potwierdzające to zdjęcie pamiątkowe z Estakady Kwiatkowskiego
Grzesiek_Gdynia, wentylator już śmiga na całego rezystor był walnięty. Kolega apples się nim zajął podczas gdy ja rozkręcałem co się dało.... W Rumii jeszcze nie byłem, kolekcjonuję rozrząd
Witam mam podobny problem prawe tylne drzwi nie otwierają się z pilota ani z przycisku na konsoli jedynie klamką od środka, z pilota zamykają się ale z konsoli już nie.
próbowałem na zdjętej tapicerce i silniczek niby chodzi.
Co może być przyczyną?
Dragon83, silniczki są dwa. Jeden otwiera z pilota i jednocześnie otwiera i zamyka z wnętrza, drugi tylko zamyka z pilota - pewnie ten chodzi.
Pisz do kolegi AdaskoC, sprzeda Ci zamek do drzwi cały i będziesz mieć spokój. N chyba, że masz dostęp do takich silniczków, ale to od razu poinformuj o tym całe forum.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Kwi 12, 2015 10:34
MD, oba silniczki są do zamykania i otwierania , działają dwukierunkowo . Jeden zamyka/otwiera tylko wstępnie , przyciskiem wewnątrz i automatycznie po przekroczeniu 7 km/h . Drugi silniczek superlock jest do zamykania i otwierania tzw. całkowitego ,co się dzieje przy użyciu pilota.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum