Pomógł: 317 razy Dołączył: 02 Kwi 2007 Posty: 2766 Skąd: NOWE MIASTO N/W wlkp
Wysłany: Czw Cze 03, 2010 17:24
Siwus181 napisał/a:
Był u mnie znajomy z jakimś sprzętem pod OBDII, podłączył wyszło kilka błędów.
Później w Rave wyczaił jak zmierzyć czy czujnik PWK jest sprawny i wyszło, że to on jest sprawcą niepalenia. Wymieniłem czujnik PWK i od poniedziałku R75 pali codziennie, o każdej porze dnia i nocy
Miałbym jednak prośbę o pomoc w rozszyfrowaniu podanych niżej kodów błędów:
P0305 Cylinder 5 Misfire Detected
P0340 Camshaft Position Sensor Circuit Malfunction
P0335 Crankshaft Position Sensor A Circuit Malfunction
P0562 System Voltage Low
P1470 A/C Cycling Period Too Short
P1472 Electrodrive Fan 2 Operational Failure (Passenger Side)
Dodam, że te błędy pokazywało gdy podłączony był ten stary, niesprawny czujnik PWK.
pierwszy błąd wypadanie zapłonu na 5 cylindrze
2} czujnik położenia wałka
3}czujnik położenia wału
4}niskie napięcie
5} czujnik ciśnienia klimatyzacji
6} usterka 2 biegu wentylatora.
_________________ SERWIS ROVER MG TESTER MG ROVER T4 TEL:
0504045682 Z BRAKU CZASU RZADKO JESTEM NA FORUM , NAJLEPIEJ DZWONIĆ PO 18
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 03, 2010 17:24 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
PHJOWI, dzięki. Mam jeszcze 2 pytanka.
Co mam rozumieć poprzez wypadanie zapłonu na 5 cylindrze?
I z czym związany jest ten czujnik ciśnienia klimatyzacji?
apples, myślisz, że jak jakiś lipny sprzęt to mogło źle zdiagnozować?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum