Tablica ma 53cm, dodaj po obu stronach po 3,5cm i zostaje naprawdę niewiele miejsca. Bo jak wiadomo, między dziennymi musi być min. 60cm przerwy. Wtedy tam nawet te okrągłe nie wejdą
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
SPAMU¦
Wysłany: Czw Cze 10, 2010 13:12 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
może tu gdzie zaznaczyłęm na biało?? mysle ze lepiej by bylo i ze sa zachowane odległości jak w przepisach. tam jak zderzak ma takie uwypuklenie, to nad tym...
tu mi sie też bardziej podoba. pozostaje tylko pokombinować w jaki sposób je tam umieścić. Nie chce ani ich przyklejać na zderzak, ani wywalać chamskiej dziury i gdzieś tam dawać je za zderzakiem. Musze się właśnie przypatrzeć innym samochodom które mają wgłębienia w zderzaku i po prostu je wyciąć i do siebie w zderzak wspawać
IMHO bez zaslepek wyglada bardzo tanio, kojazy mi sie z pierwszym wypustem 620i
Swiatla do jazdy dziennej mysle, ze nie za bardzo pasuja do tego auta. Ja bym wsadzil halogeny w miejsca zaslepek i dolozyl dokladke pod zderzak. Moja dokladka przyszla juz kurierem 5 minut temu, a na halogeny bede musial poczekac z racji braku $$$
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Sie 2009 Posty: 147 Skąd: Kielce
Wysłany: Pią Cze 11, 2010 23:16
karasbp, jeżeli zdecydowałbyś się na dzienne, to uważaj na te z trzeciego linku, bo widziałem bardzo podobne opakowanie w IC, jak kupowałem do siebie dzienne i one nie mają odpowiedniej homologacji... Widziałem zdjęcie na którym sprzedawca pokazuje nadruk RL, ale kto wie, czy to te lampki... Jak już kupować ot porządne. Co do wygładzenia zderzaka, to mnie się kojarzy z golfem , ale tak właściwie, to Tobie ma się podobać, bo to Twój samochód
Kupilem na allegro, a tutaj fota jak to wyglada u mnie, jeszcze halogeny beda, to bedzie lepiej wygladalo.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
karasbp, uzywka, linka nie podam, bo gosc mial jedna.
Szukaj wlasnie od Laguny 1, ale byly rozne, wiec zwroc uwage, czy wyglada tak samo.
bastek, wyglada dobrze, ale nie na tym zdjeciu. Jak by byla dluzsza to bym juz pod krawezniki nie podjezdzal.
Jak podjechalem do kolegi od ktorego kupilem kiedys to auto to stal i sie tylko przygladal z otwartymi ustami
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
idę o flaszkę że jest przykręcona na blachowkrętach Najprostszy, najtańszy i najlepszy sposób
Dokladnie 12 blachowkretow z szerokimi lebkami, ale jak bym kupil wiecej to bym przykrecilna 15, bo jak sie poloze pod zderzakiem to widac, ze jeszcze sa malutkie niedociagniecia, ale to kwestia pedantyzmu.
Jednakze okazuje sie, ze jest ona za dluga i trzeba obciac jej koncowki. Jak kupisz i przymierzysz to zobaczysz o co chodzi. U mnie dal rade zwykly brzeszczot.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Ok. Jeszcze jest jedno zdjecie na ktorym sie wzorowalem.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum