U mnie teraz podobnie, ale było tak że trzymał przez dłuższą chwilę te obroty albo falowały troszkę, ale wyjąłem cewkę zapłonową wyczyściłem bolec i ścisło założyłem kabel WN i jest sporo lepiej.
Regulacja obrotów biegu jałowego
Po osiągnięciu przez silnik nominalnej temperatury pracy, obroty jałowe są kontrolowane przez ECM. Gdy liczba obrotów spadnie poniżej określonej liczby obrotów biegu jałowego (w związku ze zwiększonym obciążeniem mechanicznym lub elektrycznym), ECM wysteruje silnik krokowy tak, aby ten przywrócił prawidłowe obroty.
Regulacja obrotów biegu jałowego wystąpi tylko w przypadku, gdy prędkość obrotowa silnika spadnie poniżej ustalonego punktu kontrolnego (dla serii K jest to 850 obr./min.)
Podczas powrotu do obrotów biegu jałowego (np. po wysprzęgleniu podczas dojeżdżania do świateł) ECM początkowo wprowadzi nieco wyższą liczbę obrotów biegu jałowego. Zapobiega to "wieszaniu się obrotów" po zamknięciu przepustnicy.
Panowie...
Mam Rovera 214i i nie wiem czy to problem, ale silnik kręci się maksymalnie do 5tys. obrotów. Nie powinien wchodzić wyżej? Może się nie znam, ale wydaje mi się, że coś jest nie tak... Na forum ani w google nie znalazłem nic co rozwiałoby moje wątpliwości.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum