perez wywalas dyfuzor i tłumikarz ai gra gitarrra;)
Nie do konca rozumiem
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
no tam w tych tlumikach jest ponoc cos tkaieo montowane jak dyfuzor taka jakby wkladka z siatki i to ponoc daje rzekomy "pomruk basowy" jak sie to wywali to mysle ze bedize normalnie;)
Silencer to jeszcze cos innego, to taka zatyczka do wydechu, zeby ciszej chodzil.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
no ja sie nie znam za bardzo, wypowiedz oparlem an tym co sprzedawcy tlumików i koncówek od tłumików piszą : 'SIATKA DYFUZORA ZAPEWNIA PIEKNE BASOWE BRZMIENIE"
borsi, No to przeciez pisalem, ze trzeba plastykowa atrape zamontowac! Czasami mozna zobaczyc, szczegolnie zima jak kopci tylko jedna rurka
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Kiedys jade sobie i widze przede mna M Powera (takiego jak na zdjeciu). Jade sobie, jade, patrze i cos mi nie pasuje. Patrze, a dymek mu leci tylko z jednej strony. Podjezdzam blizej, patrze, a to ktos sobie zrobil M5, ale z jednej strony nie bylo widac puszki od wydechu normalnie az nie moglem uwiezyc
[ Dodano: Pią Cze 18, 2010 11:47 ] borsi, niektorzy to nawet nie przyspawaja
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
A moje posty nie są kierowane jedynie do pereza i tuningi typu - do tłumika diesla dospawać rure - też zrobi duże kuku
to jeden z pomysłów drutów, wiadomo że najlepiej zrobić cały wydech z głową. "Trzeba odpowiedzieć sobie na jedna ale to jedno fajne proste pytanie" - do czego to ma służyć
KRYS i tu sie zgodze z toba.Zmienilem kolektor wydechowy na 4-2-1 i wstawilem ostatnia puszke JANSPEED, reszte wydechu zostawilem w orginale lacznie z katem.Fajnie go slychac
ale niestety stozek poszedl w odstawke i skonczylo sie na seryjnym dolocie.Nie wiem dlaczego ale nie chcial jechac.
[ Dodano: Sob Cze 19, 2010 15:42 ]
olek997 napisał/a:
no ja sie nie znam za bardzo, wypowiedz oparlem an tym co sprzedawcy tlumików i koncówek od tłumików piszą : 'SIATKA DYFUZORA ZAPEWNIA PIEKNE BASOWE BRZMIENIE"
Stary silencer to poprostu tlumik nic wiecej.Bez znaczenia czy srodkowy, czy ostatni.
To nie sa zadne wstawki, siatki itp.
ale niestety stozek poszedl w odstawke i skonczylo sie na seryjnym dolocie.Nie wiem dlaczego ale nie chcial jechac.
Bo modyfikację dolotu w postaci filtra stożkowego nic nie dają w silnikach hondowskich oprócz zwiększenia hałasu spod maski, a wręcz przeciwnie osłabiają go. Z reszta nie tylko w hondowskich silnikach ale i w większości pozostałych marek. Hondy mają idealnie zaprojektowaną pojemność układu dolotowego oraz odpowiedni kształt i każda zmiana powinna się wiązać ze zmiana ukladu wdechowego. Podejrzewam, że i trzeba by dostosować do tego mapy silnika.... jak na OHC to f20 ma wyjątkowo spora moc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum