Wysłany: Pią Cze 18, 2010 22:29 [R 420D] Co z R45 pasuje do R400 ??
Witam was jestem szczesliwym posiadaczem R420D. I mam pytanie czy kierownica z poduszką od R45 spasuje do mojego bez jakichś przeróbek? i czy gałka zmiany biegów z mieszkiem też bedzie pasować??
A tak pozatym to jakie jeszcze bajery z R45 można sobie sprawić do Mojego R420D?? Bardzo mnie to ciekawi i nie ukrywam że chciałbym sobie conieco poprzekładać.
Z góry dziekuje za pomoc.
_________________ Mój pierwszy ROVEREK
SPAMU¦
Wysłany: Pią Cze 18, 2010 22:29 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pasuje "prawie" wszystko. Jeżeli mówimy o R45 do 2004r.
Deska nie różni się więc można poszczególne elementy przerzucać. Inne są ZTCW mocowania siedzeń chodź na logikę powinny być te same.
_________________ -Nigdy nie rozmawiaj z idiotą.
Najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem.-
Fredziu89, Fotele nie pasują od R45 do R400. Trochę inaczej są mocowane. Kierownica też nie pasuje. Inaczej ma rozwiązane wyłączanie kierunkowskazów. Poducha kierowcy powinna pasować, ale nie mam 100% pewności.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Ja mam tekie zegary i to od 45 po lifcie, z podświetlanymi wskazówkami, cala filozofia ogranicza się do przełożenia zegarów i podłączenia jednego dodatkowego kabla, dokładnie masy.
Fredziu89 proszę użyj szukajki.
http://forum.roverki.eu/search.php
Wpisz: "zegary" i znajdziesz.
Jako podpowiedź: to siódmy (7) temat z działu Tuning wizualny.
Przeróbka łatwa i nie droga a efekt oszałamiający, ale jest taki problem, że mam 1.6 i prędkościomierz skalowany do 220 a nie moge znaleźć takiego z R45, wszystkie są do 240. Wie ktoś czy są tarcze do 220?
Przeróbka łatwa i nie droga a efekt oszałamiający, ale jest taki problem, że mam 1.6 i prędkościomierz skalowany do 220 a nie moge znaleźć takiego z R45, wszystkie są do 240. Wie ktoś czy są tarcze do 220?
To jest bez znaczenie czy będzie wyskalowany do 220 czy 240. Na tarczy jest poprostu dodana ta 240'stka reszta skali pokrywa się z to jaka masz teraz w zegarach od r400. ja tez mam teraz wyskalowane do 240 i pokazuje dobrze, także nie bój nic i wkładaj - efekt jest naprawdę zadowalający jak dla mnie autko bardzo odmłodniało w srodku
tak wszystko działa dobrze, i poprawnie liczy kilometry. tylko pamiętaj o tym że nowe zegary beda ci pokazywały inny przebieg, taki przebieg jak miał samochód z którego zostały wymontowane
lukas-g15, to jest mały problem, bo większości liczników jest z anglików, a jesteś świadom tego że licznik będzie Ci pokazywał przebieg w milach, nawet jak go podłączysz to licznik bieżącej przejechanej drogi będzie nie adekwatny do rzeczywistego bo przelicznik jest na mile a nie na km
Musisz szukać jakiegoś europejczyka tak jak kolega slax, a to już jest cięższe.
Już nie zostanie . Za parę dni wrzucę fotki jak to wygląda w 400-tce.
Edit:
Zegary założone. Wystarczyło tylko podciągnąć masę do środkowego pinu w niebieskiej wtyczce - rocznik mojego autka 1995 więc nawet nie ma wyprowadzonej końcówki do alarmu (diody) w zegarach). Jedynym minusem nowych zegarów jest fakt, że nie będzie pokazywało nam kontrolki abs-u - znajduje się ona przy diodzie od alarmu, natomiast w jej "starym" miejscu jest wskazówka tempomatu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum