Typ: SDi Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1999
Witam!
W moim roverku ręczny działa raczej słabo, ale jest w obu kołach tylko w trakcie jazdy nawet na piachu sie nie zablokuje próbowałem podciągać linką tu pod zapalniczką ale wtedy lewe koło już przy spuszczonym zaczyna hamowac a prawe dopiero na drugim czy trzecim ząbku. Jak to wyrównać, bo przy zaciskach nie widzę żadnej regulacji... Czy jest jakiś inny sposób? Pozdro!
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Lut 21, 2011 00:05, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Cze 29, 2010 20:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 256 Skąd: Płońsk
Wysłany: Wto Cze 29, 2010 22:45
Linką pod zapalniczką? A to jest taka?
Ja ręczny u siebie podciągałem dwiema linkami które są pod podłokietnikiem. tam spróbuj coś zadziałać i powodzenia
Kolega sie przejezyczyl, chodzilo raczej o linke pod popielniczka. U mnie tez regulowanie pod popielniczka niewiele daje.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
W moim Roverku, co prawda 400, mam ponoć zużyte tylne zaciski hamulcowe.
Zwykłe hamulce działają, ale ręczny słabo. Z jednej strony gorzej.
Może to podobna przyczyna?
Pomógł: 248 razy Dołączył: 18 Cze 2009 Posty: 1651 Skąd: Maciejowa, Nowy Sącz
Wysłany: Sro Cze 30, 2010 07:52
Przyczyna problemów z ręcznym leży najczęściej w samoregulacjach. Rdzewieją i blokują się. Ja również w 416 miałem nierówno hamujący ręczny i po rozebraniu, wyczyszczeniu i namoczeniu w ropie elementów samoregulacji jest o niebo lepiej.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 135 Skąd: Wołów
Wysłany: Sro Cze 30, 2010 20:46
Witam!
Dokładnie przejezyczylem sie chodzilo oczywiscie o te linki pod popielniczka:d. A kolega pisze o elementach samoregulacji ale to chyba przy hamulcach bebnowych a u mnie sa tarcze... To z tylu nie ma zadnej oddzielnej regulacji dla obu kol? Pozdro!
Pomógł: 8 razy Dołączył: 29 Mar 2010 Posty: 256 Skąd: Płońsk
Wysłany: Czw Lip 01, 2010 00:11
Z tego co mi wiadomo to są samoregulacje w R600
Są dwie osobne linki do regulacji. Tak jak pisałem wyżej. zdejmij podłokietnik i tam one są. Ja tek podciągałem. Trochę to dało. U mnie właśnie główną przyczyną były (podobno) samoregulatory. Tak mi mechanik powiedział. Kupiłem zestaw naprawczy za 16zł sztuka oddałem w ręce mechaniora i już jest OKI. Działa jak powinno.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum