dacie rade, drzwi rozbiera się bardzo łatwo, z wyjęciem zamka też nie ma problemów ten ułamany dzyndzel osadźcie porządnie na kleju, żeby tego 2 raz nie rozbierać
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
SPAMU¦
Wysłany: Sro Cze 23, 2010 16:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
A więc tak koleżanki i koledzy,wziąłem się dzisiaj za te drzwi i za siłownik,rozebrałem i co się okazało a no padł siłownik ,gdy go rozkręciłem to w środku straszna mielonka była,nie tylko ten bolec był zerwany ale w ogóle w środku jakieś kawałki połamanego i zmielonego dosłownie plastyku.To było do przewidzenia bo wcześniej strasznie rzęził i trzeszczał ,także już raczej go nie uratuję i pozostaje wymiana,ma może ktoś prawy tylny zamek na zbyciu do RH600 za rozsądną kwotę?
zuber84cool, zaproponuj mi na PW kwote to Ci wysle go za pobraniem
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Widze ze te prawe tylne drzwi to jakas plaga w R600 U mnie tak jak u kolegów ten sam problem, mam nadzieje ze z pomocą waszych porad i 4pakiem naprawie dzisiaj te drzwi.
szakal101, wal śmiało jak nie będziesz czegoś wiedział. Ja wczoraj się bawiłem z siłownikiem w prawych przednich drzwiach, więc doświadczenie mam, hehe.. a tak poważnie to troszkę zabawy jest, ale za to później jest satysfakcja
Ja dzięki pomocy Perez'owi już się uporałem z zamkiem,wszystko działa jak należy,także dzięki ogromne Perez,wysłałeś mi więcej niż trzeba jesteś wielki i zasłużyłeś na beczkę najlepszego zimnego pifka
Wyslalem wszystko co tam jest w jedym kawalku, zebys nie rozkrecal juz tego wszystkiego, a mi to sie i tak nie przyda.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Spoko ,chodziło o te stalowe pręty od klamki i rygla bo wystarczy je tylko przełożyć ze starego zamka ale wysłałeś wszystko i jest super,zamek i siłownik działają jak należy ,szybko się uporałem,raptem 5-10min złożenie wszystkiego do kupy łącznie z boczkiem i jest git,przy okazji nasmarowałem mechanizm podnoszenia szyby el.,jak coś jeszcze będę potrzebował to będę pytał ale nie mam jakiś większych mankamentów,no może oprócz oringu w aparacie zapłonowym,który już nie trzyma i muszę taki zdobyć.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Kiedyś pracowałem w Tymbark S.A. wiesz,produkcja soków itp jako operator maszyn,ja już tam nie pracuje ale mój młodszy brat a że miałem dobre relacje z pracownikami to kontakt pozostał i konserwatorzy maszyn,którzy tam pracują mają dostęp do różnych przydatnych rzeczy jak np. jakieś supermocne kleje(ostatnio brat kleił takim klejem lusterko wewnętrzne w Nubirze i trzyma jak cholera) czy wysokiej jakości odporne na wysokie temperatury oringi do włoskich maszyn,więc zagadałem do brata co by uruchomił kontakty i popytał.Problemów z załatwieniem nie ma,chodzi o to żeby wymiar oringa się zgadzał 26,4x3,1 gadałem z kumplem z wojska,który też tam pracuje i załatwił sobie ten oring do Civic'a u konserwatorów,więc powinno być dobrze,poczekamy,zobzczymy
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Ten zestaw naprawczy wlasnie widzialem i to kosmiczna kasa jest!
[ Dodano: Sob Lip 03, 2010 13:06 ]
Ale wiesz ile kosztuje w ASO Fiata zestaw naprawczy do zacisku hamulca do Sejcento?......600zl !
zuber84cool napisał/a:
Dobra koniec OT bo kasjopea na mnie
Perez napisał/a:
tez
zapoluje
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
wiem jak odkręcałem w mojej 400 te tylne drzwi to jest ciężko
Tylko prąd z kostki dochodzi tylko coś jest nie tak bo cos tam przewija się w tych drzwiach ale nie pozatym. a hałas jest jak cholera.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
luciw, trzeba by było zdjąć boczek żeby dostać się do siłownika/zamka,nie wiem jak to jest u ciebie a domyślam się że chodzi o R75,ale zapewne bez zdjęcia boczku z drzwi się nie obędzie,ja raz tak miałem że zatrzasnąłem sobie niechcący drzwi,właśnie te w których miałem zepsuty siłownik na szczęście miałem już wcześniej zdjęty boczek i wykręciłem jeszcze klamkę zewnętrzną żeby mieć lepszy dostęp do zamka a potem już z górki,wetknąłem jakiś śrubokręt i wcisnąłem jakąś dźwigienkę odpowiadającą za zamknięcie drzwi i Voilà! drzwi otwarte ale to oczywiście w RH600 a jeśli chodzi o R75 to niech się wypowiedzą właściciele 75.
boczek mi sie udało odchylić dam rady reke wlorzyc ale co dalej nie bradzo to wychodzi to rover 75
to przednie dzwi od pasarzera
nie jak nieda sie otworzyć pomuzcie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum