Witam
Dziś znalazłem miejscowy zakład z KTS-em 520 Bosch, celem podłączenia swojego R i odczytania kodu immobilajzera i ewentualnych błędów.
Okazało się że, kodu immobilajzera nie można odczytać i , a na tym najbardziej mi zależało
Ponieważ na forum jest wiele opinii i tematów o bez problemowo połączeniach a tu, okazuje się niewypał !?
Więc teraz pytam się znawców tematu o wypowiedzenie się w tej kwestii??
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lip 20, 2010 15:40 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
azor77, w iDT tylko Testbook prawde Ci powie i nie probuj przypadkiem kasowac bledow innym kompem bo zle moze sie to skonczyc . Mowi Ci to ofiara "magika". Jesli musisz juz podlaczyc pod inny komp to badz przy tym i pilnuj by nie napsocili za bardzo.
i nie probuj przypadkiem kasowac bledow innym kompem bo zle moze sie to skonczyc . Mowi Ci to ofiara "magika". Jesli musisz juz podlaczyc pod inny komp to badz przy tym i pilnuj by nie napsocili za bardzo.
Ze niby co sie moze stac przy samym odczycie i kasowaniu bledow? Odzczytywalem i kasowalem bledy w wielu autkach (lacznie z Roverem) i to tanim interfejsem i jakos nic sie nie stalo, widocznie nie bylo to tylko kasowanie bledow w Twoim przypadku. Sa samochody ktore maja zabezpieczone OBD, ale to nie Rover (te kosztujace duuuuzo kasy).Pozr.
keczu, pisalam o silnikach iDT (24 i 45 ale to jeszcze zalezy od rocznikow). Przesledz watki na forum i zobaczysz, ze nie jest latwo sie podlaczyc a jesli sie juz uda to diagnozuje niewiele. Za pierwszym razem skuteczna proba usuniecia bledu/swiecacej kontrolki abs skonczyla sie tak, ze samochod nie jezdzil jak trzeba i nikt nie wiedzial jaka przyczyna. Wiem jedynie, ze mieli z tym problem i auto odebralam dopiero nastepnego dnia. W zimie znowu mialam problem ale tym razem samo zdiagnozowanie ktory czujnik nawala bez proby jakichkolwiek ingerencji - jest ok (mam nadzieje). Obiecalam sobie, ze wiecej nie bede ryzykowac i podpinac pod inne ale byla zima i ciezko byloby mi jechac do Wawy z awaria ukl. hamulcowego.
bociannielot, taaak? Problem w tym, ze zostalo naprawione a blad pozostal . Jak juz udalo go sie skasowac to tak skutecznie, ze prawie przestal jezdzic .
Ze niby co sie moze stac przy samym odczycie i kasowaniu bledow?
To bylo moje pytanie, o podlaczenie ,odczyt i skasowanie bledow. A Ty piszesz ze nie jest latwo sie podlaczyc. Wiem ze ciezko. Z tego linka co podalas nic nie wynika ze inne urzadzenia psuja auto bo to bzdura. Poprostu mechanik po odczycie bledow probowal cos naprawic i cos mu nie wyszlo. Zwykly interfejs( jak ELM) nie ma opcji komunikowania sie w druga strone z autem ,poza kasacja kontrolki silnika bo zwykle tylko silnik mozna zrobic. KTS-juz moze zasterowac zawory w hydrobloku ABS-u ,ale tez nic nie zepsuje co jest nie zepsute. I nie wiem jakim cudem ABS sprawil ze auto "nie jezdzilo jak trzeba" .Poprostu jak nie dziala to nie dziala, nic wiecej. KTS-a ma moj kolega w Polsce, osobiscie pracowanem na kompach Renault, Peugeot i Hondy (ale tym motocyklowym) i nie ma opcji zepsucia czegos, chyba ze specjalnie, ale to bez sensu. Pozdr.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum