Jezeli jezdzisz na krotkich dystansach to nie pakuj sie w auto z turbo, a juz w diesla to wogule.
Ciufcia napisał/a:
140KM było w R200 VVC
I wszystko jasne
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sie 03, 2010 11:45 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
napinacze drogie... ogólnie jak przeglądnołem to części do tego autka nie są tanie, nawet zamiennniki. Dużo części też nie ma tam na liście. np chłodnica
Te cześci sie zamawia jakoś i przysyłaja czy jak to się odbywa?
Czy mają punkty w krakowie odbioru np?
czy to co jest na tej stronie to cały asortyment czy jak ktoś potrzebuje coś innego to ściągają?
jak mi jeszcze przyjdzie do głowy jakieś pytanie to dopisze
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sro Sie 04, 2010 09:00
ALAN, a tak z ciekawości ile kosztuje rozrząd do 1.8T jeśli te ceny Cię przerażają? pięć cylindrów to wydaje mi się że pięciocylindrowiec z to może wyjść nawet dużo drożej.
VTEC to nic innego, jak zmienne fazy rozrządu. W 1.8 VVC zastosowano taki mechanizm.
Vtec to zastrzezona nazwa dla Hondy i tylko silniki Hondy maja Vtec, dlatego napisalem, ze nie bylo silnikow Vtec.
Z moca to juz wszystko sie wyjasnilo
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
przeczytales ile ja dalem za graty do rozrzadu? to byly ceny do 1,8 vvc - ogarnij sie troche
nie wiem czy dużo mam do ogarniania pRZYJACIELU... bo Ty dałbyś - 527PLN ze swoimi zniżkami... bez pewnie bedzie ok. 600zł a ja patrzyłem na cześci na tej stronie i wysżło ok. 700zł.
nie napisałeś ze było to 1.8 VVC dopiero potem jak dopytałem. ale nie ważne. nie po to ta dyskusja.
Takie pytanie mam jeszcze - widziałem na YT filmiki jak goście przerabiali wydechy w swoich MG ZR... czy ten fabryczny już nie jest dosyć dopasowany i nastawiony na poprawe dynamiki auta ? Zmiany przecież mogą zmniejszyć moc nawet jeżeli ktoś się bawi w takie mody. Nie wydaje mi się żeby takie zmiany jeszcze coś dały na + widocznego.
Ten co jest fabrycznie jak na mój gust bardzo ciekawie gada sobie a przy wyższych obrotach to nawet krzyczy! hehe
no panowie bo widzę, że zaczynacie na mnie najeżdzać...
Czy ja w którymś poście powiedziałem, że chce robić takie mody ewentualnie w swoim aucie??
zapytałem o te wydechy... czym to się je a nie, że chce takie coś u siebie. Mnie ten co jest fabrycznie się podoba dziwiękowo i wizualnie również.
właśnie szukam auta w granicach 13.000 pln i nie mam zamiaru drugie tyle dawać w mody, żeby zejść 1 czy 2 s do setki niżej... nie jestem jakimś napaleńcem ani nie ścigam się to po cuż mi takie ekstremalne modyfikacje...
Dla mnie to jestes pajacem i czlowiekiem ktory sam nie wie czego chce i boi sie wszystkiego jak ci**ka. Swoimi wypowiedziami sie kompromitujesz chlopie zrozum to!
Moja rada dla Ciebie jest taka: jezdzil tramwajami i autobusami bo rover czy mg to nie jest samochod dla Ciebie! Mozna to wywnoskowac z Twoich wypowiedzi i glupich postow i zapytan!
napinacze drogie... ogólnie jak przeglądnołem to części do tego autka nie są tanie, nawet zamiennniki. Dużo części też nie ma tam na liście. np chłodnica
Najtańszy napinacz paska rzorządu (detal, brutto, bez rabatów) kosztuje do Twojego auta (w tomateam.pl) 64,94.
Najtańsza pompa wody do Twojego auta - 62,59
Pasek przedni - 64,47
Co daje kwotę: 192 zł (!!!)
[ Dodano: Pią Sie 06, 2010 10:40 ]
Jeśli porównujesz to z cenami ASO, to pamiętam w latach 90-siątych, gdy jeździłem Passatem. Chciałem wymienić sobie wszystkie żaróweczki w podświetleniu deski. Zamówiłem nie bacząc na cenę. Na pytanie sprzedawcy:"Z szyną, czy same żarówki?". Wziąłem same żaróweczki. Zmiękłem, gdy w kasie usłyszałem blisko 300 zł (!!!). To było kilkanaście lat temu, a żaróweczek było w sumie chyba 8
Więc nie porównuj proszę części do części, bo nie ma to sensu. To jak porównanie nowego Maybacha z nowym Sparkiem. Oba są nowe, mają 4 koła, kierownicę, więc prawie niczym się różnią... tylko skąd różnica w cenie??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum