Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 258 Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 13:04 [R400*SDI*2.0*98'] Olej w skrzyni manualnej - jak sprawdzić?
Witam,
Kiedyś na stronie głównej natknąłem się na taki elementarz, gdzie, co ile należy zglądać (czas / Kkm). Może ktoś przekierować do tego spisu?
Chodzi mi o skrzynię. Jeżdżę i chwalę , ale może należałoby tam zerknać? Sprawdzić stan oliwy... Gdzie szukać jakiegoś "wziernika"? Co ile należy sprawdzać stan oliwy w skrzynce. Wiem, że ludzie skupiają się na motorku a skrzynka, to tak jakoś po macoszemu (czyt. ja).
Będę wdzięczny za wskazówki.
_________________ JeRRy
SPAMU¦
Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 13:04 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
JeRRy3D, na stronie głównej też jest wyszukiwarka: http://www.roverki.pl/tec...przegladow.html .
Z tym, że nie wiem czy to właśnie miałeś na myśli, bo opracowanie to tyczy się serii K.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 258 Skąd: Wałbrzych
Wysłany: Pon Wrz 06, 2010 13:20
No faktycznie, ale dzięki.
Dobijają mnie te oznaczenia.
Do dziś nie potrafię określić swojego motoru.
Może raz na zawsze ktoś potrafiłby mi to powiedzieć
Druknę i wsadzę w dokumenty.
Co sklep - pytają tylko
rok: 98
motor: diesel
buda: sedan
pojemność: 2 litry
moc: 108 kucyków (chyba)
i za nic nie mogę wytłumaczyć, że to nie jest R420, 414, itd. a zawsze o pytają.
Szukają dopiero po w/w detalach, ale jak powiem R400, to patrzą jak na czuba
Rozumiem, że powinienem zerkać na tabelę 420Di/SDi/ SLDi/GSDi
w tym pliku
3-sprawdzasz i lejesz olej do skrzyni,po odkręceniu śruby olej powinien być na równo z dolną krawędzią otworu (gwintu) w skrzyni
4-spuszczasz olej ze skrzyni
wchodzi 2-2,2l
olej Texaco MTF-94 lub inny o takich samych parametrach
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum