o czym mowisz?w ogole nie swieci sie dioda?nawet jak pilotem zamkniesz? jak sie swieci to auta nie odpalisz-immo blokuje. Ma migac dioda jak zamkniesz drzwi pilotem immo + alarm a jak jedziesz to ma nie migac,czasem po paru sekundach sie samo immo aktywuje po wylączeniyu zaplonu .
Niestety tylko jeden mial gosciu od ktorego kupilem i to jeszcze niedzialajacy, pomyslalem ze bez tego tez da sie zyc, a moze uda sie jakos najwyzej naprawic he, niestety chyba nie bedzie to takie proste To moje pierwsze auto no i jeszcze nie wiem gdzie rece wlozyc mam w nim hehe.
Troche nietrafiony egzemplarz chyba bo wlasnie bylem sie przejechac i wskazowka od temp. zaczela zasuwac w gore jak szalona, ja pod maske a tam zero plynu. a pare dnie temu sprawdzalem stan bylo deczko ponizej minimum wiec dolalem i wydawalo sie git heh
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Najlepiej będzie, jak podjedziesz gdzieś, gdzie dorobią Ci pilota. Bo teraz nie wiadomo, czy IMMO masz wycięte, czy tylko deaktywowane kodem. Jeżeli masz tylko deaktywowane, to np. po wypięciu a potem wpięciu aku IMMO Ci się włączy i bez sprawnego pilota nie uruchomisz auta.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
No wlasnie dzisiaj mi to przeszlo przez mysl ze jakbym odlaczym aku to czy cos by sie nie powalilo. Moglbym chyba znowu go deaktywowac kode tylko go nie otrzymalem haa Czyli moge doliczyc kolejne koszty hehe jakiegos pecha mam chyba
a na temat tego tajemniczego znikniecia plynu myslisz ze mogl jakis waz peknac czy cos powazniejszego? bo jeszcze niedawno mialem normalny poziom a teraz nagle zniknal caly.
tymczasowo dolalem wody, niby juz sie nie grzeje ale nie wiem gdzie szukac problemu...
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
Jeżeli chodzi o IMMO, to tak jak napisałem, trzeba dorobić pilota (lub naprawić tego co masz) i sczytać kob IMMO. Poczytaj ten artykuł: http://www.roverki.pl/zro...-200-i-400.html
Jeżeli chodzi o znikający płyn, to musisz obserwować często czy dalej znika i ewentualnie zlokalizować miejsce wycieku. Nie wiem, czy wiesz, ale silniki ROVER'a cierpią na tzw HGF, czyli uszkodzenia uszczelki pod głowicą. Poszukaj artykułów na stronie klubowej i tematów na forum.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Z tym płynem to uważaj jak znika to zobacz lepiej olej czy nie robi się tzw masło:D, bo to śmierdzi uszczelką pod głowicą doby mechanik sobie z tym poradzi... Pozdro
znalazlem ze skrzynka od immo powinna byc gdzies po prawej stronie pedalu gazu, no to wsadzam tam swoj pusty leb i ni ma jest tylko jakas czarna wtyczka samotna a puszki zadnej nie widac myslicie ze mozna tak usunac ja zeby nic sie nie powalilo??
Olej wlasnie mam czysty a wyciek zlokalizowalem polowicznie hehe znalazlem mniej wiecej gdzie mi kapie przy silniku ale jest to w takim miejscu ze musialbym pod niego wlezc a nie mialem jak niestety. Z gory jak patrze to widze ze kapie na poloske i sa tam jakies weze ale nie jestem w stanie sprawdzic ktory to taki madry z nich
No i jeszcze zauwazylem ze na laczeniu tlumika srodkowego i koncowego cos mi pryska jakby woda, na zimnym silniku jakby mocniej a potem ustalo
No to git bo juz myslalem ze to cos powaznego. W sobote obadam sobie co z tym wyciekiem bo musze kanal znalezc a wiesz jak to jest nie w swoim miescie hehe( chyba se go wykopie szybciej ), mam nadzieje ze to jakas drobnostka...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum