Porysowane zderzaki, przedni z obu i tylny z prawej strony. Przerysowany z prawej strony, i gdzieś jeszcze (obejrzyj zdjęcia z linków). No i tapicerka, która dla mnie jest nie do przyjęcia
Jak dla mnie to przy takiej ilości wad, co najmniej 1000 za dużo woła
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 191 Skąd: Zamość
Wysłany: Sob Wrz 18, 2010 14:24
colin1983, mikimisz, fenks chłopaki jak dla mnie też odpadł w przedbiegach mam jeszcze jednego faworyta z chorzowa może ktoś jest stamtąd kto mógłby luknąć go ... ?
http://otomoto.pl/rover-2...-C14855443.html
?
_________________ Był Rower Wigry III (Składak) , teraz R620 SLI 2.0 , 16V ........
- żółte kierunki? chyba powinny być białe - przynajmniej u mnie takie są
- prawe drzwi opadnięte(chyba,że to ja mam zwidy)
- brak plastiku przy lewym kierunkowskazie w zderzaku(pewnie była obcierka)
- jeden kołpak Roverkowy,a reszta z innej parafii
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 191 Skąd: Zamość
Wysłany: Nie Wrz 19, 2010 22:04
szukam 1.4 w gazie a zgazowanych za wiele niema
[ Dodano: Nie Wrz 19, 2010 23:04 ]
a jeszcze mam takie pytanie na co mam uważać w modelu 25 przy kupnie czemu się najbardziej przyglądać jakieś wady wrodzone ... ? za wszelkie info Fenks z góry
_________________ Był Rower Wigry III (Składak) , teraz R620 SLI 2.0 , 16V ........
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 191 Skąd: Zamość
Wysłany: Wto Wrz 21, 2010 07:54
oka zgłębiłem wiedzę . Ale w grę wszedł jeszcze diesel http://otomoto.pl/rover-25-C14763419.html taki o to . I mam pytanie czy w dieslach ciężej chodzą biegi , i kierownica wspomaganie ... ?
_________________ Był Rower Wigry III (Składak) , teraz R620 SLI 2.0 , 16V ........
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Wrz 21, 2010 09:48
andrzejziom napisał/a:
I mam pytanie czy w dieslach ciężej chodzą biegi , i kierownica wspomaganie ... ?
raczej nie- nie jeździłem benzyną, ale nie mam pojęcia czemu miło by tak być
Ten egzemplarz nie ma klimy , ma pomalowane listwy plastikowe, co może świadczyć o tym że był malowany po dzwonie, choć nie musi - zastanawia mnie ta czerwona szmatka na tylnej półce po kiego grzyba tam jest . Przebieg, no niby możliwy, ale nie wierze że ktoś jeździ w trasy po europie i taki w sumie niewielki miałby on być.
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 191 Skąd: Zamość
Wysłany: Wto Wrz 21, 2010 12:24
bociannielot napisał/a:
andrzejziom napisał/a:
I mam pytanie czy w dieslach ciężej chodzą biegi , i kierownica wspomaganie ... ?
raczej nie- nie jeździłem benzyną, ale nie mam pojęcia czemu miło by tak być
Ten egzemplarz nie ma klimy , ma pomalowane listwy plastikowe, co może świadczyć o tym że był malowany po dzwonie, choć nie musi - zastanawia mnie ta czerwona szmatka na tylnej półce po kiego grzyba tam jest . Przebieg, no niby możliwy, ale nie wierze że ktoś jeździ w trasy po europie i taki w sumie niewielki miałby on być.
tak mi powiedział sprzedawca przez telefon z ta skrzynia i kierownicą i także mnie to zastanowiło .....
[ Dodano: Wto Wrz 21, 2010 13:24 ] http://otomoto.pl/rover-214-C15079184.html ta 200 setka po telefonie do właściciela który rzetelnie podszedł do sprawy , ma wyciek z uszczelki z głowicy // i mu powiedziano 300 zł za naprawę tego
_________________ Był Rower Wigry III (Składak) , teraz R620 SLI 2.0 , 16V ........
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Wto Wrz 21, 2010 13:54
andrzejziom napisał/a:
tak mi powiedział sprzedawca przez telefon z ta skrzynia i kierownicą i także mnie to zastanowiło
No to wnioskuje problemy ze wspomaganiem - nie pchaj się w to
andrzejziom napisał/a:
ta 200 setka po telefonie do właściciela który rzetelnie podszedł do sprawy , ma wyciek z uszczelki z głowicy // i mu powiedziano 300 zł za naprawę tego
Tia, pewnie, 299zł bo w promocji w markecie tak robią . W to też nie wierz.
[ Dodano: Wto Wrz 21, 2010 13:24 ] http://otomoto.pl/rover-214-C15079184.html ta 200 setka po telefonie do właściciela który rzetelnie podszedł do sprawy , ma wyciek z uszczelki z głowicy // i mu powiedziano 300 zł za naprawę tego
I dlatego sprzedaje ją tuż po zakupie i założeniu instalacji gazowej?
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Pomógł: 2 razy Dołączył: 21 Sie 2007 Posty: 191 Skąd: Zamość
Wysłany: Wto Wrz 21, 2010 18:25
tłumaczył się iż kupił drugie auto i utopił w nim trochę pieniędzy i musi to sprzedać chociaż to nie wiadomo jak to jest a koszt uszczelki realny ile wynosi ... ?
_________________ Był Rower Wigry III (Składak) , teraz R620 SLI 2.0 , 16V ........
Zależy jak się robi. Sam zestaw uszczelek, uszczelniaczy i śrub kosztuje ok. 300zł. Przy okazji wypadałoby wymienić rozrząd wraz z pompą (ok.400zł). Do tego olej, filtr i płyn chłodzący. No i koszt robocizny. Oczywiście można kupić samą uszczelkę pod głowicą a reszty nie wymieniać (przydałby się tylko klej anaerobowy do uszczelnienia rozpołowienia głowicy). Tylko czy o to w tym chodzi?
_________________ Rover 25 1.4 1999/2001r. midnight blue 1.06.2006 - 7.05.2012
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum