Jedyne znane mi minimalne ognisko korozji to miejsce łączenia się uszczelki tylnej klapy pod jej zamkiem, ale to chyba tak jak we większości aut. Zauważyłem to w R75 do 2000r. Poza tym totalnie bezkorozyjne auta
Dołączył: 13 Mar 2013 Posty: 79 Skąd: Thetford U.K
Wysłany: Sob Kwi 27, 2013 20:38 Korozja
Witam. Panie i Panowie. Mam MG ZT 2004r. I nad przednią szybą tak zaraz nad uszczelką mam już oznaki korozji, widac już bąble, nie duże ale zawsze. Czy ktoś mógłby mi napisac jak się za to zabrac i usunąc raz na zawsze, najlepiej samemu.Pozdro
Na przodzie korozja może się pojawić po odpryskach od kamieni, jak ktoś często pomyka na autostradach to zazwyczaj przód poobijany i szyba czołowa któraś z kolei .
Rdza jest nad szybą czy dochodzi do uszczelnienia szyby? Nawet w najlepiej zabezpieczonych antykorozyjnie samochodach pod uszczelką szyby pojawiają się oznaki korozji ze wzgledu na dużą wilgoć i narażenie na wode
Wtedy przy wymianie szyby warto się za to zabrać
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Dołączył: 13 Mar 2013 Posty: 79 Skąd: Thetford U.K
Wysłany: Nie Kwi 28, 2013 15:06 Rdza
tuners .Z tego co widzę to wchodzi pod uszczelkę też, szybę mam narazie ok wiec nie bede wymieniał. A właśnie, mamy klejone szyby tak? To po co jeszcze ta uszczelka do okoła?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum