Forum Klubu ROVERki.pl :: [R 214i] Zmiana kierownicy na sportową
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R 214i] Zmiana kierownicy na sportową
Autor Wiadomość
adylth 



Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 44
Skąd: Grudziądz

Rover 200

Wysłany: Nie Paź 24, 2010 23:11   [R 214i] Zmiana kierownicy na sportową

Witam coraz to bardziej upiększając swojego Roverka pomyślałem o kierownicy sportowej , jak wygląda zmiana oryginalnej kierownicy ? proszę wziąć pod uwagę , że fabrycznie posiadam dwie poduszki powietrzne od kierowcy i pasażera i jeżeli wymienię kierownice , czy poduszka od pasażera w razie konieczności będzie działała ? jeżeli ktoś ma jakiekolwiek pojęcie proszę o odpowiedź ;) będę wdzięczny ... ;)
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Paź 24, 2010 23:11   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
bonus89 




Pomógł: 29 razy
Dołączył: 21 Lip 2008
Posty: 1037
Skąd: Bychawa

Rover 200

Wysłany: Pon Paź 25, 2010 08:02   

Ale przecież nasze kierownice są zajebiste
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
camaro17 




Pomógł: 31 razy
Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 1320
Skąd: Pęgów

MG ZR

Wysłany: Pon Paź 25, 2010 08:58   

adylth, zmień na org. z MG TF chyba najlepsza kiera sportowa z org. poducha :)
 
 
 
adylth 



Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 44
Skąd: Grudziądz

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 26, 2010 11:05   

Wiem , że fajne ;) ale pokombinować trochę nie zaszkodzi po prostu od zawsze chciałem wstawić kierownice sportową chodzi wyłącznie o efekt wizualny , który bardzo mi się widzi :cool:
 
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Wto Paź 26, 2010 11:15   

Jeśli chodzi o poduszkę to może nie działać, no i jak odłączysz poduszkę w kierownicy to będzie ci się kontrolka cały czas paliła od poduchy. :/
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Wto Paź 26, 2010 11:29   

Efekt wizualny mowisz najwazniejszy...hmmm moze Tobie by sie podobala taka kierunia ale np kazdy inny jak ja widzac super kierownice sportowa, ktora jeszcze zapewne ma mneijsza srednice niz normalna co jest nie zgodne z WT jakim powinny podlegac samochody, pomyslal by ale wiocha. Mega silnik, mega moment i sportowa kierownica...

Jezeli juz chcesz zrobic wyscigowke z tego auta to najlepiej obnizyc zawieszenie wtedy mozna z ciut wieksza predkoscia w zakrety wchodzic :)
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
adylth 



Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 44
Skąd: Grudziądz

Rover 200

Wysłany: Sro Paź 27, 2010 14:41   

faecd, Hmm wiesz ogólnie nie obchodzi mnie kto i co sobie pomyśli ;) to jest mój samochód i najważniejsze , żeby mi się podobało , są gusta i guściki . Swoim postem chciałem się po prostu dowiedzieć jak wygląda wymiana kierownicy a nie co komu się podoba ;) dla Ciebie może to i Wiejski Tuning ja mam na ten temat zupełnie odrębne zdanie , a co do obniżania to nie ma mowy hmm na Polskie drogi ? Pozdrawiam
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Czw Paź 28, 2010 17:10   

adylth, czyli analizując chcesz mieć w seryjnym R214i sportową kierownicę?

Możesz to zrobić szybko i sprawnie 30 min roboty musisz mieć tylko właściwa nabe (czy jakoś tak :mrgreen: ), ale że tak OffTop wtrące, to 100% seryjne auto z sportowa kierownica będzie lipnie wyglądało :P

a dodatkowo aibag pasażera nie zadziała przy wypadku, a kontrolka SRS będzie się ciągle paliła na konsoli

[ Dodano: Czw Paź 28, 2010 18:10 ]
adylth napisał/a:
a co do obniżania to nie ma mowy hmm na Polskie drogi?


mjeeeeeenczak :mrgreen: :mrgreen:
 
 
Markzo 




Pomógł: 195 razy
Dołączył: 11 Lip 2006
Posty: 7391
Skąd: Błażowa

Rover 75

Wysłany: Czw Paź 28, 2010 17:14   

wymiana jest banalnie prosta, tylko musisz jakiś opornik wlutować, żeby sie SRS nie świecił. Co do sensowności to koledzy już napisali, a Ty rób jak uważasz :)
_________________
to boost or to boost even more - that's a question ;)
 
 
 
adylth 



Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 44
Skąd: Grudziądz

Rover 200

Wysłany: Sob Paź 30, 2010 08:24   

Z tego co widzę , nie warto zmieniać kierownicy ... ze względu poduszki powietrznej pasażera , dzięki za dobre rady jednak zostanę przy starej kierownicy :D
 
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Sob Paź 30, 2010 09:44   

adylth, :ok:
 
 
bula21 




Pomógł: 5 razy
Dołączył: 02 Kwi 2007
Posty: 783
Skąd: Bytom



Wysłany: Pon Lis 01, 2010 14:49   

widzialem juz r200 z sportowa kierownica + kubelki i szele.. wygladalo zacnie ;] ..
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Lis 01, 2010 14:55   

bula21 napisał/a:
widzialem juz r200 z sportowa kierownica + kubelki i szele.. wygladalo zacnie ;] ..

A pod machą silnik 1.4 8V :mrgreen:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Lis 01, 2010 15:03   

leszczu19901 napisał/a:

A pod machą silnik 1.4 8V :mrgreen:

Napisał koleś z czerwonymi bębnami...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Lis 01, 2010 15:04   

Pływak napisał/a:
leszczu19901 napisał/a:

A pod machą silnik 1.4 8V :mrgreen:

Napisał koleś z czerwonymi bębnami...

No i co z tego. :grin:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
memphisto 




Pomógł: 10 razy
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 2125
Skąd: Bytom

Rover 200

Wysłany: Pon Lis 01, 2010 16:10   

Pływak napisał/a:
Napisał koleś z czerwonymi bębnami...


co jest złego w czerwonych bębnach ?

kolega leszczu19901, odniósł się do wypowiedzi bula21,

bula21 napisał/a:
widzialem juz r200 z sportowa kierownica + kubelki i szele.. wygladalo zacnie ;] ..


że wszystko spoko ale nie jak pod maską siedzi 8V, a co do tego ma fakt, że on ma czerwone bębny to nie wiem...
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Pon Lis 01, 2010 18:36   

To z tego, że sam ma 1.4 i układ hamulcowy "brembo by motip" więc dlaczego nie można by mieć sportowej kierownicy i kubełków w takim samym aucie? :]
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Ciufa 




Pomógł: 65 razy
Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pon Lis 01, 2010 20:06   

memphisto napisał/a:
a dodatkowo aibag pasażera nie zadziała przy wypadku,

jesteś pewien na 100% tego?
coś mi sie kojarzy, że PHJOWI pisał kiedyś na forum(pare lat temu chyba), ze był na szkoleniu i tam mówili właśnie o sytuacji kiedy swieci kontrolka SRS
to że ta kontrolka świeci nie oznacza że nie działa wszystko w aucie tylko ta częśc która jest odłączona lub ma usterke czyli jeżeli np. odepniemy poduszke pasażera to nie oznacza to że wszystkie poduszki i napinacze pasów bezpieczeństwa sa wyłączone
najlepiej jak kolega poszuka tego postu lub napisze do PHJOWI PW z pytaniem :)
memphisto napisał/a:
adylth napisał/a:
a co do obniżania to nie ma mowy hmm na Polskie drogi?


mjeeeeeenczak :mrgreen: :mrgreen:

właśnie :D
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
kzrr 




Pomógł: 28 razy
Dołączył: 23 Lis 2008
Posty: 2078
Skąd: Brzeg Dolny

Rover 200

Wysłany: Pon Lis 01, 2010 21:17   

No mi czerwone bębny w moim "V8" też sie nie widzą - czerwony generalnie kojarzy się ze czymś sportowym no a mając pod maską poteżne 75 koni to był by troche przerost formy na trescią - ale to tylko moje zdanie. :) Wkladasz sportową kierownicą i tracisz z tego co koledzy wyzej piszą dwa jaśki (airbag'i) no to tak troche mało ciekawie...
_________________
Bo fruwać jest generalnie nieroztropnie, więc nie pijcie przy otwartym oknie!
 
 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2124
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Pon Lis 01, 2010 22:20   

Dobrze, ze kolega zrezygnowal ze zmiany kierownicy...teraz trzeba obalic czerwone bebny :D


Chlopaki i dziewczyny jak juz malowac bebzny to na czarno i koniec!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Fotel kubełkowy typu SPARCO, Sportowa kiera w Rover 214i?
DavidoeR Tuning wizualny 22 Nie Cze 14, 2015 10:11
bociannielot
Brak nowych postów [R600] zmiana kierownicy
fenomen1717 Tuning wizualny 4 Nie Maj 29, 2011 21:51
adamsky
Brak nowych postów [r623] Sportowa kierownica
EquinoX Tuning wizualny 1 Czw Lut 17, 2011 17:46
_papa_
Brak nowych postów sportowa kierownica + naba do 200 98'
domel101 Tuning wizualny 9 Sro Lut 16, 2011 11:27
Markzo
Brak nowych postów [R200] Zmiana foteli + zmiana boczków drzwi
Botanix Tuning wizualny 11 Sob Lut 28, 2009 11:47
zouza



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink