Chciałeś dane seryjne więc je podałem i ściemy tu żadnej nie ma. Dane fabryczne są angielskie .
ale oczywiscie zgadza się prawidłowo wkleiłeś dane co nie zmienia faktu ze maja mało wspólnego z rzeczywistością co zostało udowodnione.
desperado67 napisał/a:
Dlaczego to nie ściema to już ci tłumacze. Polska to równiny czyli teren płaski, a UK to teren górzysty(nie wiem czy zauważyłeś że angliki trochę się różnią od europejczyków), dlatego ze swoimi 330Nm nie pojeździłbyś tu dłużej jak max pare mięsięcy( o ile by tyle wytrzymała).
potraktuje to jako żart było późno itd...
desperado67 napisał/a:
Druga sprawa każda fabryka podaje granice bezpieczną (zdaniem producenta). Ale widze że należysz do młodych i gniewnych dlatego Ci ciężko to zrozumieć.
fabryka zawsze zaniża dla swojego bezpieczeństwa tą granice o 20% tak jest przyjęte. Jeżeli producent podaje ze wytrzyma 240Nm to możesz spokojnie przyjąć ze 288Nm jej nie zabije...
młody gniewny? hmmm juz nie taki młody eheh
Konix żyjesz chłopaku nakręciłeś mnie na temat a teraz co
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Pią Paź 29, 2010 20:39
Niestety jeszcze żyję, tylko ostatnio mam taki zapierdziel, że nie ma za dużo czasu żeby coś napisać.
Dzwon ma być z SD1 z silnikiem serii O i skrzynią LT77. Silniki M, O, T mają takie same mocowania do skrzyni biegów. R380 ma takie same przednie mocowania jak LT77, ale wałek napędowy jest dłuższy i trzeba go skrócić. Jeśli chodzi o wytrzymywanie 450NM teraz nie mogę tego znaleźć, ale seryjnie tu było 380NM N/A. http://baileyperformance.co.uk/?p=125
hmm oki i mówisz ze powinno to działać jak w serii wytrzymuje 380Nm to z fabryczna nadwyżką jakieś 460Nm powinna znieść a więcej nie potrzeba teraz tylko skompletować te części będzie masakra...
Do czego chcesz to założyć ? Jaby była za słaba, to powinno się jeszcze dać dopasować Borg Warner T-5z, na standardzie ma 445Nm.
do mojego Tomcata teraz idą zimowe dni jeździć za bardzo nie będę wiec przymierzam sie do założenia tam mocnego turbo na jakieś 300+ .. Kwestia włożenia kutych tłoków sprawdzenia reszty silnika, mocnego sprzęgła ale to nie problem, wtrysków no i właśnie zostaje mi skrzynia
Pomógł: 67 razy Dołączył: 13 Lis 2001 Posty: 1096 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Sob Paź 30, 2010 18:14
A ja se tak myślę że był silnik KV6 łączony z PG1 (np MG ZS 180) ale ten sam silnik był łączony też z inną skrzynią (np w MG ZT 190) - mówię o skrzyni Getrag 283. W R75 z silnikiem 1.8 też był getrag! - może pójść w tym kierunku - tylko nie wiem jak ze szperą do tej skrzyni.
Ceny całkiem zachęcające:
ja słyszałem tylko o Quaife tylko ze cena skrzynki do Tomcia to jakieś 10k...
Czy masz na myśli skrzynke B4BPQ ? . Bo u mnie wszyscy szukają skrzynki od BRM o symbolu B6BST.
Hmm a czemu akurat tej w czym ona jest lepsza? bo taka mogę kupić za grosze... ale czy jest sens?
[ Dodano: Wto Lis 02, 2010 12:57 ]
Marrkus napisał/a:
A ja se tak myślę że był silnik KV6 łączony z PG1 (np MG ZS 180) ale ten sam silnik był łączony też z inną skrzynią (np w MG ZT 190) - mówię o skrzyni Getrag 283. W R75 z silnikiem 1.8 też był getrag! - może pójść w tym kierunku - tylko nie wiem jak ze szperą do tej skrzyni.
Ceny całkiem zachęcające:
fajna ale uszkodzona w każdym razie... skrzynka używana w R75, ZT oraz Freelanderze w ZT 245 Nm 189.5 PS wiec parametry mierne nie wskazuje żeby skrzynia musiała być super wytrzymała ... chyba ze masz jakieś dane na temat jej wytrzymałości?
Tu jest tekst Power Train-a, gdzie pisza ze getrag jest 14% wytrzymalszy niz PG1. Niby nie duzo, ale zawsze cos. Tylko czy oplaca sie przerabianie, dla tak malego zysku?
"MANUAL GEARBOX - GETRAG 283
Getrag is BMW’s established supplier of manual transmissions, and has worked closely with Rover engineers to create a compact 5-speed gearbox for the Rover 75. Known as the 283, the new gearbox is made in a brand new, high technology factory in Bari, Italy. It achieves its minimal width by means of a novel 3-shaft design, and has a 14% higher torque capacity than Rover’s existing PG1 heavy duty car transmission. It features synchromesh on reverse gear to prevent unpleasant gear clashing if reverse is required quickly.
All the speed gears rotate on caged needle roller bearings. For refinement of running, all the 2nd to 5th gears and final drive have power-honed teeth. Lubrication is by internal splash effect, with a catch channel to feed a generous supply of oil down the centres of the input and output shafts to all gears, synchroniser hubs and bearings.
Clutch operation is hydraulic, with a concentric slave cylinder (rather than a lever type) acting directly on the clutch release for smoother and lighter control.
The gearbox is common to all manual Rover 75 models, with appropriate intermediate and final drive ratios to suit each power unit."
Co do możliwości skrzyni to gdzieś ktoś pisał że to ponad 300Nm ale nie mogę nigdzie znaleźć - tak czy siak montowaną ją również do silników diesla i ten mocniejszy miał właśnie coś około 300Nm.
Co do możliwości skrzyni to gdzieś ktoś pisał że to ponad 300Nm ale nie mogę nigdzie znaleźć - tak czy siak montowaną ją również do silników diesla i ten mocniejszy miał właśnie coś około 300Nm.
wiesz moja jak na razie znosi ponad 300Nm i dobrze działa ale ja szukam alternatywy na min 450Nm
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum