Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: wszystkie
Hej
Głupia sprawa, wczoraj w nocy wracałem od chłopaka mojej siostry i zgubiłem klucz od auta, mało pamietam z wczoraj bo trochd wypilismy ale mysle ze gdzies w domu jest bo miałem go z kluczem od domu a drzwi jakos otwarłem.
Nic, no klucza niemam a zapasowy czerwony jest w schowku w samochodzie.
Co teqaz? Jak to najlepiej rozegrac zeby sidd dostac do auta nie robiac szkód?
Pilne.
Dzieki
SPAMU¦
Wysłany: Czw Lis 11, 2010 14:51 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Wrz 2010 Posty: 161 Skąd: Kraków, Nowa Huta
Wysłany: Czw Lis 11, 2010 19:04
Ja bym proponował spróbować śrubokrętem, tylko jakoś tak żeby nie zepsuć zamka
Kiedyś tata zatrzasnął sobie kluczyki i właśnie takowym narzędziem je wyjął wcale nie niszcząc zamka ( brak kluczyków zapasowych )
Nie wiem jak u Was, ale u mnie dzyndzel jest schowany i sznurkiem nie da się go tak złapać Ale ciekawy sposób.. pierwszy raz takie coś widziałem
A do autora wątku - tylko nie bij trójkątnej szybki Wbrew pozorom one są przeważnie droższe niż drzwiowe (może dlatego, że to pierwsze co przychodzi ludziom na myśl)
Sposobów jest kilka, albo wspomniany spec od zamków, albo jak masz jakichś kolegów spod ciemnej gwiazdy to "na druta" (kiedyś koledzy tak mi otwierali Vectrę), albo stłuc szybkę, albo.. najlepiej znaleźć kluczyki
weź np.brzeszczot wsuń go między szybę a chromowaną ramkę tak aby wszedł do drzwi i musisz trafić na rygielek jak zobaczysz że się rusza to musisz szarpnąć do góry i się otworzy
_________________ To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
Wsadzajac miedzy szybe cokolwiek nie otworzysz, bo przy zamku jest blaszka zabezpieczajaca przed takimi szpecami. Zamki maja system defence lock, czy jakos tak i lamia sie na dwa, wiec tez ciezko jest otworzyc dlubiac w zamku. Ja wezwalem fachowca i dopiero przez bagaznik sie dostal.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Pomógł: 5 razy Dołączył: 24 Mar 2009 Posty: 135 Skąd: Wołów
Wysłany: Pon Lis 22, 2010 18:21
Witam!
Ja kiedys zatrzasnelem w bagazniku klucze...150 km od domu... wiecie jak to jest otworzylem kluczykiem bagaznik nie otwierajac calego auta a kluczyki spieszac sie wrzucilem razem z zakupami do bagaznika no i klape zamknelem i byl problem...poszedlem na policje po kilku kombinacjach i podali mi telefon do jakiegos kolesia ktory otwiera zamki no i przyjechal sprawdzil dowod rejestracyjny czy mam i wlasnie tam miedzy chromowana obwodke i szybe wcisnal jakos dwa kliny drewniane odsuwajac uszczelke i wlozyl takiego preta wygietego... w drzwiach kierowcy nie mogl sobie poradzic i udalo mu sie bardzo szybko w tylnych lewych....pozdro i powodzonka!
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Czw Lis 25, 2010 19:39
Matej napisał/a:
:evil:
Matej, dostajesz ostrzeżenie za posta nic nie wnoszącego do tematu oraz za brak reakcji na prośbę administracji o zmianę podpisu.
A co do problemu z otwarciem auta, zapytaj kolegę o nicku Skiba, otwierał sposobem r600 z powodzeniem.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum