Typ: Ti Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1997
Panowie help.Jest jak w temacie.Wcześniej była kawowa maź,myślę uszczelka.Wymieniłem uszczelkę podobno planowali głowice 0.15 autko hula jak należy.Ale patrze dziś a w zbiorniczku znów maź tylko zielona.Dodam,że ciągle sączy się gdzieś woda po po dniu postoju pojawia się parę kropel płynu chłodniczego i w zbiorniczku po pięciu dniach dolałem około szklanki płynu.Co to może byc?.Mechanik sugerował,że może turbina ale mnie sie nie cgce cos w to wierzyc bo normalnie rowno pracuje i przyspiesz.Miał z Was kiedys cos takiego?
_________________ Wojtas 77
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Wto Lis 23, 2010 14:23, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 23, 2010 14:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
wojtas_77, to wygląda na HGF znów.
Ja miałam dwa, nie było to z winy mechanika czy części. Po prostu był drugi HGF.
Spróbuj zobaczyć, gdzie ten płyn ucieka.
Silniki 2,0 nie są tak podane na HGF jak seria K czyli 1,4 1,6 i 1,8. Raczej wykluczyłbym ponowne rozszczelnienie uszczelki. Na razie radziłbym to zignorować, jedynie kontrolować poziom i jakość (kolor i konsystencję) oleju i płynu chłodniczego no i pasowałoby zlokalizować ten wyciek.
pozdr.
Własnie nie wiadomo skad to cieknie.Wymienilem pompe wraz z rozrzadem.Olej jest czyściutki.Tylko ta maz w zbiorniczku.Brzydko to wyglada i mnie to wkurza
to jest taki rodzaj piany jakby się coś zważyło.Wczoraj wymieniłem olej na nowy a w starym ani grama wody.Przy wymianie wyciągnąłem większa część tej piany przejechałem 15 km ,dziś patrze a piana znów jest w zbiorniczku.za cholerę nie wiem od czego.Dziwne,że nikt nie miał czegoś podobnego.Autko chodzi równiutko super grzeje temp ok.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum