Wysłany: Wto Lis 30, 2010 21:48 [R 220coupe] Jak poznac czy samochód posiada Torsen
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 1995
Właśnie wiozłem się do wymiany sprzęgła w moim roverze 220 coupe z 95r , jednocześnie przeczytałem na zagranicznej stronie fanów rovera ze w modelu 220 była możliwość zamontowania torsena za dodatkowa opłata . Moje pytanie to jak poznać czy mój samochód jest wyposażony w ten system. Skrzynie z przekładnia główna mam na widoku wiec mogę ja dokładnie obejrzeć . Dodam ze na pierwszy rzut oka na skrzyni odlana jest duza litera T (patrząc od góry silnika)
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lis 30, 2010 21:48 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ustaw się jednym kołem na piachu, a drugim na asfalcie, i rusz tak, żeby zamielić kołami. jak od razu zamieli na piachu i tylko na piachu, to nie masz torsena, a jak będzie Ci trudno zamielić, to masz torsena
_________________ W przypadku obu Roverków w zasadzie mogę powiedzieć, że to spełnienie marzeń. Całe szczęście zostało jeszcze trochę do spełnienia
Mój Rover nie ma turbo , tak jak pisałem jest to 220 coupe 16v , 2.0 wolno ssący T-seria . Jak narazie postaram się wykukać coś przez otwór na półośkę bo mam do niej teraz dobry dostęp . Z tego co czytałem to 220 turbo posiada seryjnie torsen ,a w wolno ssącej odmianie tego silnika był on w opcji .
Mój Rover nie ma turbo , tak jak pisałem jest to 220 coupe 16v , 2.0 wolno ssący T-seria . Jak narazie postaram się wykukać coś przez otwór na półośkę bo mam do niej teraz dobry dostęp . Z tego co czytałem to 220 turbo posiada seryjnie torsen ,a w wolno ssącej odmianie tego silnika był on w opcji .
nie było go w ogóle chyba ze ktoś sam sobie wstawił.
Wyczytałem to na tej stronie http://www.rover-coupe.com/ i jeszcze wczoraj sprawdzałem ,ale dziś już nie chce mi wejść ta strona . Niestety przez pół oski nic nie da się zobaczyć . Moze w poniedziałek wezmę się do składania samochodu to napisze coś więcej.
Podaj VIN auta, chyba w nim pisze, czy to n/a czy turbo, w hatchbackach 3d byl 2.0 bez turba, ale w coupe chyba wszystkie były doładowane, po lifcie zastąpiono je 1.8vvc...
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Przecież napisałem ze mój rover to 220coupe 16v T-seria bez turbiny 136KM 95r. Rozchodzi się tylko oto ze na stronie http://www.rover-coupe.com/ wyczytałem ze w modelu 220coupe wolnossącym(takim jak mój) za dopłata była możliwość dokupienia torsena . VIN już dawno sprawdzałem ale tam nic nie jest podane o torsenie. Z tego co mi wiadomo to w każdym 2.0 turbo był torsen . Bycmoże były jego(torsena) dwie różne wersje ale chyba każdy 220 turbo maił torsen , natomiast jego wolnossąca wersja mogła być w niego wyposażona za dopłata . Niestety jeszcze wczoraj ta strona działała a dziś już nie chce wchodzić .
Z tego co tu jest napisane: "Określić rodzaj mechanizmu różnicowego jest bardzo łatwo po ściągnięciu półośki. trzeba zajrzeć w dziurę na przegób. Całkowicie przelotowy to torsen B, całkowicie zamknięty to rorsen A, przelotowy z bolcem na środku to otwarty dyferencjał. " Wynika ze posiadam torsen typu A , ale jutro jeszcze raz sprawdzę dla pewności.
sTERYD: czerwony dla administracji i moderacji
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Pią Gru 03, 2010 01:00, w całości zmieniany 1 raz
Wszystkie wersje Turbo W Coupe posiadają Torsena tylko jak ktoś wyżej pisał w zaleznosci od rocznika która wersja. Co do wersji 2.0 136KM to nie wiem jak tak sprawa wyglądała.
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum