No tak, tutaj watek rozwijalem. poprostu poprosilem czy ktos by mogl to zrobic, wiem ze nie rover. Wiesz, nie wszyscy szastaja pieniedzmi na prawo i lewo, moga pozwolic sobie na kursy po polsce za wrakami. A jesli jest ktos kto akurat mieszka obok tego faceta co mu szkodzi?
Przeciez obejrzenie nic nie kosztuje a mnie nie narazi na koszty.
Wyprzedzajac pewnie co poniektore posty Nie piszcie za ta kase to tylko CC 900 . W tytule jest Rover do 3k w poscie szukam, czy sa szanse a powoli sypia sie odpowiedzi nie na temat.
SPAMU¦
Wysłany: Nie Gru 05, 2010 23:27 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
skoro masz ~3.500 zł na samochód to napewno się nie pchaj w citroeny XM - chyba że chcesz wydać majątek na zawieche, silnik, renault safrane? duże silniki = duże opłaty, spore koszta jakichkolwiek zabiegów eskploatacyjnych. Z twoich postów wydaje mi się że to ma być Twój pierwszy samochód bo nie widzę jakiegoś obeznania z Twojej strony, także poradzę Ci myśle że wszyscy potwierdzą że dobrze.
w tych pieniądzach szukaj przede wszystkim samochodów "tanich" w utrzymaniu, ja bym Ci radził Opel astra, vectra A, vw golf II, polecam Ci escorta, dobre wyposażenie i znajdziesz spokojnie za 3500zł z gazem i pewnie z klimą, jeśli nie jesteś przeciw BMW, polecam zadbany egzemplarz e30 nawet i 2.0 w tym przypadku bo części tanie np:
K L I K - sam jakbym nie mial samochodu to bym z chęcią kupił takiego klasyka ,
ogółem chodzi mi o to że jak kupisz jakis samochód z tych przez ciebie wymienionych to przy byle jakiej naprawie choćby elementów zawieszenia jak końcówki drążków, wahacze, amortyzatory, czy elementy rozrządu itp itd zapłacił równowartość kwoty Zakupu tego autka.
poważnie to przemyśl
moim zdaniem najlepsze autko dla ciebie to ford escort mk7
npK L I K
tylko musisz uważać na rdze
Jeżeli zdecydujesz się na serie 800 to szukaj jedynie z japońskim silnikiem 2,7, czyli R827. To auto jedynie z tym silnikiem jako tako jedzie, jeżeli trafisz na automata to sie nie bój. Te skrzynie są praktycznie nie do zamordowania, a przy tym nie odbiera dużo mocy i auto ma podobne osiągi jak w przypadku skrzyni ręcznej.
Silniki 2,0 są stanowczo za słabe do tego auta (chyba że 2,0 turbo, ale taki w dobrym stanie bardzo ciężko trafić, poza tym to raczej mało udany silnik), 2,5diesel to już wogóle nie jedzie, ani nawet ekonomiczny zbyt nie jest, poza tym to jest silnik VM. CO prawda bardzo popularny w innych autach, ale to jest strasznie stara konstrukcja, w dodatku niepotrzebnie skomplikowana. Zostaje jeszcze na koniec silnik 2,5V6 benzyna. Generalnie ciężko z częściami do niego, bo dość mało było tych aut, raczej bym nie polecał.
Miałem w swojej karierze już 3 rovery serii 800, jeździłem co najmniej 20stoma egzemplarzami i wydaje mi się, że silnik 2,7 jest najbardziej optymalny do tego auta, również pod względem ekonomicznym.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum