Pierwsze moje wrażenie:
- prawy przód (zderzak) wydaje się być dziwnie spasowany;
- prawy tył (zderzak) wydaje się też nie do końca spasowany;
- gałka zmiany biegów jakaś dziwna;
- brak zdjęć silnika;
sprzedawca mowil ze z francji , i ze zderzak z przodu i z tylu jest poobijany od parkowania , mial malowane jedne drzwi i blotnik
[ Dodano: Nie Lis 14, 2010 18:36 ]
bylem dzis i ogladalem mam jeszcze pare fot ,przod zeczywiscie zle spasowany,a no i progi tz te dokladki sa niewiem na silikon czy cos
_________________ ....special stereo system ....
Ostatnio zmieniony przez hertz25 Nie Lis 14, 2010 18:47, w całości zmieniany 1 raz
[ Dodano: Nie Lis 14, 2010 18:44 ]
przejechalem sie troche autem ,ale mam wrazenie ze kierownica ciezej sie kreci od mojego roverka 200 dobrze czy zle? ,sprzeglo tez troche jakby ciezej no i galka zmiany biegow krotka i ciezko zmienac biegi w porownaniu z moim tak to auto prowadzi sie spoko a i z tylu niestety niedziala spryskiwacz i wycieraczka ale to sie da naprawic chyba
Kierownica może minimalnie ciężej chodzić ze względu na większe koła ale sprzęgło i biegi powinny wchodzić tak samo. Ciężko pracujące sprzęgło może być oznaką jego zużycia. Tej gałki nie widać dokładnie ani na Twoich zdjęciach ani na aukcji ale wydaje mi się, że jest jakaś krótsza niż oryginalna? Ale może się mylę.
To, że tylna wycieraczka i spryskiwacz nie działają, to może być drobiazg lub powód do rozebrania połowy wnętrza samochodu
Wizualnie, jeżeli miernik lakieru to potwierdzi, nie jest źle. Może rzeczywiście tylko kwestia spasowania przedniego oraz sklejenia i spasowania tylnego. Ale z ceną też specjalnie szału nie ma.
Ostatnio zmieniony przez own Nie Lis 14, 2010 19:08, w całości zmieniany 1 raz
Ktos "stuningowal" galjke obcinajac pret bez sensu troche O_o
Troche poobijany, ale to nie jest nowe auto, osobiscie widzialem wiele ZR-ow i ZADEN nie byl idealnie spasowany, bez wzgledu na przeszlosc, stluczka, bezwypadkowy, bity... Czasem te bite byly lepiej spasowane niz te co wygladaly na cale...
Dlatego tak rzadko zagladam tutaj i oceniam po zdjeciach...
przejedz miernikiem lakieru. Kierownica moze sie krecic trudniej bo szersze kola , mniejszy promien skretu niz w R. albo cos ze wspomaganiem nie tak, popatrz na weze czy nie pozaginane, posluchaj pompy czy nei odzywa sie...
Czy wart. nikt ci po zdjeciach nie powie. Ocenic i zdecydowac musisz sam
% furtek to rzadkosc w ZR-ach
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Powiem tak: porównując mojego 200si i 25sdi to 25 ciężej kreci kierownicą, w golfie TDI to samo. Myślę że to kwestia obciążenia przedniej osi, diesel cięższy
hertz25 napisał/a:
maniaq napisał/a:
% furtek to rzadkosc w ZR-ach
mozna jasniej
silnik nie powala dynamika na starcie, 10 s do 100km/h. ale elastycznosc swietna, brakuje 6 w szybkiej trasie troche.
Awaryjnosc przedewszystkim zalezy od tego w jakim stanie kupisz. Ja dla swietego spokoju robie rozrzad po zakupie i wszystkie plyny, zeby wiedziec na czym stoje
Przejechalem klekotami w sumie dwoma z 80-90 k km w 3 latka i tylko raz mnie zawiodl, jak mi sie cos pompa przyciela , ale dziwne bo sie pozniej sam naprawil, na parkingu w warsztacie i jezdzi po dzis dzien
Nie ma porblemu HGF-a.
Slabsze elementy klekota to : Pompa, droga i trzeba dbac dobrympaliwem, filtrami. Jak ktos nei dbal, to moga leciec wtryski. Sprzeglo skrzynia zalezy tez od porzedniego uzytkownika , w jakim stanie dostaniesz.
osobiscie nie robilem nic przy skrzyni - w czarnym musialem pospawac obudowe bo byla peknieta przy zakupie, ale pozniej nic sie nie dzialo z napedem.
Wymienilem jedna gumke w zawieszeniu po 2 latach w PL. Klocki mi dosc szybko za to schodzily ahh to upalanie w Ulezy... same koszta
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie wiem czy Cie pociesze, ale zderzak z przodu masz podróbe a z tyłu lampy od rovera, co swiadczy o tym że przod i tył miejmy nadzieje był tylko "dojechany"
Kprzemo, wiem ze twoj ZR jest najlepszy, tylko kupca na niego nie bylo
Ja tu widze zderzaki-dokladki i lampy- biale w porzadku
Nie kazdy mial zderzak w jednym kawalku, byly dokladki, tak jak i progi bywaly w opcji, lotka zaleznie od roku z tylu bywala rozna... drobne rzeczy ale sie roznily rocznikiem.
Kiedys z Tomim szukalismy informacji od kiedy co sie zmienialo, ale bylo sporo kombinacji. Progi w niemczech byly "opcja" przy zakupie. Dokladki, a nie caly zderzak, byly do okolo 2002/2003 roku. Lotka z tylu bez poprzeczki w srodku tez kolo tych lat funkcjonowala, potem juz tylko dzielona lotka z tylu.
Przestan dojezdzac ze swoimi madrosciami pleeez
Nie bylo jeszcze ZR-a poza twoim , ktory by byl super To skoro taki super to czemu tak dlugo sie z nim bujasz i meczysz > ?
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum