Zdaje sobie sprawę, że nie jestem pierwszym który wpadł na ten pomysł, ale z ręką na sercu - szukałem podobnego tematu i nie znalazłem, a przynajmniej nie znalazłem odpowiedzi na własne pytania.
Po pierwsze - jakie części wchodzą w grę? Nie orientuje się, czy np. wystarczy "nałożyć" jakiś plastik, czy musem jest wymienienie lamp, co już u mnie wyklucza ten pomysł, gdyż na przestrzeni wakacji planuję zmianę auta i nie chciałbym przed tym zbyt dużo w niego "pakować". Oczywiście interesuje mnie finalna cena takiej operacji. Ktoś już się w to bawił? Pozdrawiam
SPAMU¦
Wysłany: Pon Gru 27, 2010 12:56 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
tematy byly juz poruszane...
jezeli chcesz przod od R25 to musisz wymienic caly swoj (zderzak, lampy, maska i blotniki na te od 25) innego wyjscia nie ma. koszt to zalezy gdzie i za ile znajdziesz czesci i czy beda w interesujacym Cie kolorze. ja bym liczyl minimum 600zl
wymiana samych lamp nic nie da bo nie dopasujesz ich do tego zderzaka co masz teraz... byl tez temat ze ktos robil pol zderzaka od R25 a pol od R200 ale to pewnie Cie nie interesuje
Kamillo, niestety oni nie mają racji. Upierają sie i oni i 95% forum, o Pasie przednim.
Nie prawda. Wszystko pasuje + trzeba wywiercić parę dodatkowych dziurek na mocowania.
Oglądałem rozebrany R200 i R25 przykłądałem zderzaki itp.
Bez najmniejszych problemów wchodzą 2x błotniki boczne + klapa.
Zderzak łapie się idealnie środkową śrubą + boczne wkręcane w błotnik. Jedyny niefart to dolne mocowanie ale tutaj wystarczą 2 otwory.
Nie wiem jak ma się kwestia lamp bo już ich nie było, ale mierząc centymetrem wymiary otworów był takie same. Nikt mi nie wmówi, że trzeba wymieniać pas przedni. Przykładem może być NAMIKO (z forum) która ma to miałą przód z R25 bez spawania pasa przedniego.
Nie chcę polemizować o tym Pasie przednim ale wymiary pasują, ma po prostu inny wygląd.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAH memphisto dałeś ciała po całej lini nie wiesz nie pisz głupot i nie wprowadzaj ludzi w błąd. PAS przedni w r200 ma mniejsze otwory na lampy niż r25. I lampa z r25 nie wejdzie w pas od r200.
Pominę twoje prostackie zachowanie ale nowi tak miewają : D
machaa2 napisał/a:
PAS przedni w r200 ma mniejsze otwory na lampy niż r25. I lampa z r25 nie wejdzie w pas od r200.
Dziwne jest to co piszesz no chyba że mi dzwon dźwignął pas przedni bo mi lampa z R25 weszła tylko trzeba by było śrubki przesunąć o parę cm ale poza tym to zderzak otworami pasuje itp.
Na styk bo na styk ale mnie weszła - fakt że auto jest po dzwonku lekkim z przodu i zderzak był do wymiany itp no ale lampa angielska z R25 mi weszła
Na angielskim forum zmieniają przód R200 na MG ZR masowo : )
Dodam że pasowałem lampy od MG ZR do R200 i z bez wymiany błotników i maski nie wejdą lampy od ZR, do tego trzeba jeszcze pamiętać o kostkach podpinających lampy przednie bo w R200 są inne i nie pasują do lamp od ZR piszę bo właśnie takie próbowałem podpiąć. Pozatym zostaną jeszcze kable od przednich kierunków i jak tego nie masz nic nie zrobisz bez zniszczenia kostki.
ale po co ? ostatnio nie udzielałem się na forum i widzę dużo szału na takie głupie ( moim zdaniem ) modyfikacje ... będziesz chciał zmienić auto i tracisz na wartości. Ja przynajmniej nie chciał bym auta które ma przód z innego modelu rozumie zawieszenie, felgi, ładny lakier, ach i tak zaraz pewnie po mnie pojadą ale na forach każdy może wyrażać swoje zdanie.. sory za OT a co do zmiany przodu wszystko się da POLAK POTRAFI... !
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
bula21, W sumie cię popieram bo jak ktoś chce przód od R25 to niech sobie R25 czy ZR-ke kupi bo takie mody to już są nie dość że kosztowne to raczej mało sensowne. Lepiej zrobić białe lampy w r200 i gładki zderzak efekt super a i koszt dużo mniejszy!!!!
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Czw Maj 05, 2011 21:10
memphisto napisał/a:
Kamillo, niestety oni nie mają racji. Upierają sie i oni i 95% forum, o Pasie przednim.
Nie prawda. Wszystko pasuje + trzeba wywiercić parę dodatkowych dziurek na mocowania.
Oglądałem rozebrany R200 i R25 przykłądałem zderzaki itp.
Bez najmniejszych problemów wchodzą 2x błotniki boczne + klapa.
Zderzak łapie się idealnie środkową śrubą + boczne wkręcane w błotnik. Jedyny niefart to dolne mocowanie ale tutaj wystarczą 2 otwory.
Muszę Cię mocno zmartwić. Lampy od 25-ki nie wchodzą do pasa przedniego od 2-setki.
Do wymiany jest element nr 1 (pas przedni) choć może belka dolna jest taka sama. Do tego do wymiany są również elementy nr 9 i 13 gdyż w 2-setce są one proste i po zamontowaniu nowego pasa wypadają w miejscu lampy 25-ki i nie da się jej zamontować. W 25-ce są one wyprofilowane na zewnątrz tak, że lampy wchodzą. Do tego takie duperele jak choćby pałąk podtrzymujący maskę, bo wypada akurat w miejscu komputera (oczywiście można o wygiąć).
[ Dodano: Czw Maj 05, 2011 22:10 ]
kamax_19 napisał/a:
bula21, W sumie cię popieram bo jak ktoś chce przód od R25 to niech sobie R25 czy ZR-ke kupi bo takie mody to już są nie dość że kosztowne to raczej mało sensowne. Lepiej zrobić białe lampy w r200 i gładki zderzak efekt super a i koszt dużo mniejszy!!!!
Prawdę mówiąc to ja nie rozumiem...
Faktem jest, że wnętrze Rovera 200 (w dobrej wersji wyposażeniowej) jest wykonane z lepszych materiałów niż 25 (o MG ZR już nie wspomnę). Ponadto Rover 200 jest tańszy w eksploatacji (końcówki drążków, czujnik, etc.) Dlatego po niewielkich modyfikacjach można mieć auto idealnie dopasowane do własnych oczekiwań... a przy tym lepsze od oryginału...
Liczę, że mój R200Vi będzie lepszy (jeśli już nie jest) od MG ZR160.
kupił byś takie auto ? bo ja nie zakładał bym że auto było bite albo coś w tym stylu..
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Czw Maj 05, 2011 21:40
bula21 napisał/a:
kupił byś takie auto ? bo ja nie zakładał bym że auto było bite albo coś w tym stylu..
W sytuacji gdy auto ma 3, 5 lub 7 lat to faktycznie ma znaczenie. W przypadku samochodu powyżej 10 lat najważniejszy jest stan samochodu. Jeśli samochód będzie dopieszczony, to z pewnością znajdzie wielu amatorów i będzie znacznie więcej warte od gołej serii.
To nic trudnego wymienić przód w 200 na 25. Potrzebne są tylko elementy z przodu 25 tj zderzak i przód razem z okularem, wszystko pasuje bo wymiary nadwozia w tym miejscu takie same.
[ Dodano: Sob Maj 07, 2011 00:43 ]
Właśnie taki widziałem.
_________________ Pozdrowienia Piotr.
Tomi [Usunięty]
Wysłany: Sob Maj 07, 2011 09:09
R-200 napisał/a:
To nic trudnego wymienić przód w 200 na 25. Potrzebne są tylko elementy z przodu 25 tj zderzak i przód razem z okularem, wszystko pasuje bo wymiary nadwozia w tym miejscu takie same.
Czy to robiłeś czy tylko teoretyzujesz?
[ Dodano: Sob Maj 07, 2011 09:38 ]
Zapoznaj się z tym co napisałem powyżej (w poście ze schematem blach) i ustosunkuj się do tego.
[ Dodano: Sob Maj 07, 2011 10:09 ]
andy37 napisał/a:
Dodam że pasowałem lampy od MG ZR do R200 i z bez wymiany błotników i maski nie wejdą lampy od ZR, do tego trzeba jeszcze pamiętać o kostkach podpinających lampy przednie bo w R200 są inne i nie pasują do lamp od ZR piszę bo właśnie takie próbowałem podpiąć. Pozatym zostaną jeszcze kable od przednich kierunków i jak tego nie masz nic nie zrobisz bez zniszczenia kostki.
Do tego trzeba mieć świadomość, że elektryka w R200 i R25/ZR jest trochę inna (mowa o światłach). Nie mówię tu o innych kostkach ale zasadzie działania. W R200 jest żarówka H4. W R25/ZR są żarówki H7 i H1. Co to powoduje. Podczas zmiany świateł z mijania na drogowe w 2-setce te pierwsze gasną (tego nie widać, bo ta sama żarówka). W przypadku lamp od 25/ZR jest widoczne, gdyż są to osobne lampy. Nie wiem, czy nie będzie problemów na przeglądzie, że światła mijania nie świecą się razem z drogowymi.
Robiłem to trzy lata temu i bardzo dobrze wygląda, mało tego, światła to nieporównywalna sprawa. Dzień do nocy. Drobiazgi typu - ma świecić to każdy szanujący się zakład załatwia na gotowo tak jak ma być. Dodałbym załącznik ale ma 1Mb i nie chce wejść.
Robiłem to trzy lata temu i bardzo dobrze wygląda, mało tego, światła to nieporównywalna sprawa. Dzień do nocy. Drobiazgi typu - ma świecić to każdy szanujący się zakład załatwia na gotowo tak jak ma być. Dodałbym załącznik ale ma 1Mb i nie chce wejść.
Jeśli to mozliwe podeślij fotki tych końcowych blach, które stykają się z pasem przednim. Tych, które w 2-setce są na wprost, a w 25 i ZR wychodzą na zewnątrz omijając lampy.
Na tym powinno być widać, że te boczne blachy idą na wprost (w R200)
Robiłem to trzy lata temu i bardzo dobrze wygląda, mało tego, światła to nieporównywalna sprawa. Dzień do nocy. Drobiazgi typu - ma świecić to każdy szanujący się zakład załatwia na gotowo tak jak ma być. Dodałbym załącznik ale ma 1Mb i nie chce wejść.
zawsze mozesz wrzucic na jakis serwer a zainteresowane osoby sobie pobiora
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum