Forum Klubu ROVERki.pl :: [R75] Coś nie tak z obrotami
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R75] Coś nie tak z obrotami
Autor Wiadomość
tomimacko 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 43
Skąd: Krzywiń

Rover 75

  Wysłany: Nie Gru 26, 2010 01:17   [R75] Coś nie tak z obrotami
Typ: V6 Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 2.5 Rok produkcji: 1999

Przeglądałem wiele tematów tego typu ale każdy był podobny i zwykle kończył sie wymianą silniczka krokowego lub czyszczeniem przepustnicy.Problem mojego rowerka tkwi w tym że na początku obroty się zacinały co jakiś czas aż doszło do takiego momentu że przy każdej jeździe sie zacinały, więc według rad na forum wyczyściłem przepustnice i wymieniłem silniczek, a i dodatkowo wymieniłem czujnik położenia przepustnicy. Objawy jednak nie mineły troche już przy tym posiedziałem i coś mi się wydaje że tak jakby coś nie tak ze sterowaniem tego silniczka.gdy silniczek zamontuje z wyciągniętym tłoczkiem(grzybkiem) tak że przelot jest zamknięty to jest ok wolne obroty trzymie ale po przegazowaniu już wolno spadają i zatrzymują się na 2000obrotów i falują i wtedy wyciągam silniczek i jest on do połowy schowany tak to wygląda że coś co nim powinno sterować nie steruje nim prawidłowo(otwiera przelot powietrza ale już nie zamyka).Ma ktoś jakiś pomysł???
Ostatnio zmieniony przez kasjopea Pon Gru 27, 2010 23:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Gru 26, 2010 01:17   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
DementorIRL 



Dołączył: 19 Paź 2010
Posty: 56
Skąd: Irlandia



Wysłany: Pon Gru 27, 2010 15:38   

Witam! Ja miałem to samo w r75 1.8. Obroty blokowały mi się zazwyczaj powyżej 2000rpm. Wyczyściłem przepustnicę i nic. Okazało się, że miałem plastikową klapkę w przepustnicy i to właśnie ona się blokowała. Wymieniłem na aluminiową, dobrze ustawiłem i problemu nie ma.
 
 
tomimacko 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Kwi 2010
Posty: 43
Skąd: Krzywiń

Rover 75

Wysłany: Wto Sty 04, 2011 00:19   

Dziś znalazłem rozwiązanie okazało się że przy moich wcześniejszych manewrach
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=63330
źle uszczelniłem kolektor(dolną pokrywe od klapek Vis) i delikatnie ciągło fałszywe powietrze(co najgorsze wcześniej byłem na kompie i żadnych błędów nie pokazał nie miałem żadnego punktu zaczepienia nawet mechanior nie umiał mi powiedzieć co jest grane)
i to było przyczyną całego zamieszania, autko śmiga jak dawniej równiutkie 750obrotów trzyma..nic już się nie zacina:)
a tak na marginesie potrzebuje całą płytke wraz z silniczkiem jednego z Vis'ów(tego co steruje jedną klapką)bo w mojej silnik klękł i poprzepalane są ścieżki(chętnie kupię)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R75] Problem z obrotami
Gość Rover serii 75, MG ZT 37 Wto Mar 02, 2010 08:41
Grzesiek_Gdynia
Brak nowych postów [R75] Problem z obrotami
satan Rover serii 75, MG ZT 4 Wto Sty 13, 2009 16:30
henryk
Brak nowych postów [MG ZT] Kłopot z obrotami, LPG
krystian1 Rover serii 75, MG ZT 22 Czw Wrz 25, 2008 11:43
cino20
Brak nowych postów [R75] Problemy z obrotami itp...
miecho1986 Rover serii 75, MG ZT 5 Pon Lip 07, 2014 19:39
domel101
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [ Problem z obrotami - 75 ]
Szlufcik Rover serii 75, MG ZT 1 Sro Paź 17, 2012 05:04
tronsek



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink