Wysłany: Wto Sty 04, 2011 09:06 [MG ZT] Problem z centralnym zamkiem i zamkami
MAM PROBLEM Z ZAMKIEM W DRZWIACH KIEROWCY, TYLNYCH PASAŻERA I KLAPIE. PO NADUSZENIU PRZYCISKU OTWARCIA NA PILOCIE SŁYCHAC PRACE ZAMKA CENTRALNEGO, ZAPALA SIĘ SWIATŁO W SRODKU A DRZWI SIĘ NIE OTWIERAJĄ. TAK SAMO JEST Z OTWARCIEM KLAPY BAGAZNIKA OD SRODKA, NACISKAM PRZYCISK, SŁYSZE PRACĘ ZAMKA W KLAPIE A ON SIE NIE OTWIERA. ZAMKI OTWIERAJĄ SIE TYLKO Z KLUCZA. WOGÓLE TO TYLNIE DRZWI I KLAPA BARDZO CIEZKO SIE ZAMYKAJĄ, TRZEBA BARDZO MOCNO TRZASKAC A I TAK ZAMYKAJA SIE ZA... 10 RAZEM. CZY TRZEBA WYMIENIC ZAMKI CZY MOZE POMOZE COS INNEGO? POZDR. QBA
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Maj 21, 2011 17:18, w całości zmieniany 2 razy
SPAMU¦
Wysłany: Wto Sty 04, 2011 09:06 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
TRZEBA BARDZO MOCNO TRZASKAC A I TAK ZAMYKAJA SIE ZA...
jak już otwożysz klape to nacisni znowu przycisk otwarcia klapy ,zamek musi odbic ,przesmaruj uszczelke i psikni np.WD40 w zamek.
Ja nieużywam ogrzewania tylniej szyby w mróż ,dlatego ze wszystko spływa na klape i zamarza
zrobi się ciepło to puści wszystko, teraz możesz tylko psikać i mieć nadzieję że nie będzie na tyle zimno i wilgotno że znowu padnie, na wiosnę ściągnij tapicerkę, wyczyść i zakonserwuj zamki i mechanizm, ten typ tak ma, każdy walczy z zamkami:) polecam sylikon w sprayu i nie żałować...
jeśli chodzi ośrodki do smarowania zamków to ja bym polecił środek do smarowania łańcuchów motocyklowych - wszelkiego rodzaju WD40 spływają - ten smar zostaje w formie mazi
niestety nie pomogło... połowa WD40 nie wystarczyła a auto stoi od tygodnia w garażu. Zajmę się tym póżniej, teraz mam ważniejsze sprawy w swoim ZT... pozdrawiam
ja tez mam problem z zamkami centralnymi przy -5 zamarzaja, otworzyc zamkniete idzie, ale zamknac juz nie bo wyskakuje kontrolka ze drzwi sa nie domkniete, ale sa domkniete, nieraz pokazuje ze wszystkie drzwi sa nie zamkniete, czy to jakis modul ktory tym wszystkim kontroluje? szyba kierowcy tez nie dziala zbytnio, otworzy sie ale zamknac to trzeba na 20 razy, gdzie sa czujniki do drzwi od kontrolki?? czy nasze zamki da sie zamknac recznie?? wcisnac guzik drzwi do samego dolu?
Hej,maciejk1980, drzwiami i szybami steruje BCU znajdujący się nad schowkiem.
Masz ten problem, który ja wczoraj w swoim poście poruszyłem - po prostu te auta źle znoszą mrozy.
Mi ikona otwartych drzwi zgasła dopiero po przejechaniu sporego kawałka z ogrzewaniem na +28 st C, poprzedzone to było wstrzyknięciem sporej dawki rozmrażacza do zamku
Żeby zamknąć auto w takim wypadku możesz zrobić tak jak ja:
1. Zamykasz drzwi pasażera i tylne a następnie wciskasz ręcznie w nich bolczyki.
2. Na końcu zamykasz drzwi kierowcy kluczykiem (u mnie nie chciał zamknąć pilotem gdyż wyczuwał niezamknięte drzwi)
To pozwoli zamknąć auto choć bez uzbrojenia alarmu
Dzieki pineska, moze jakos mozna okryc BCU na zime jakas szmata, dziwne rzeczy sie dzieja, raz pokazuje ze tylko z przodu drzwi sa otwarte, potem ze bagaznik i maska, a nieraz ze wszystki cztery, a nic nigdy nie bylo otwierane poza drzwiami kierowcy, dobrze ze mam garaz, i jest tam na plusie pare stopni, tylko problem w tym ze zamek drzwiach od klucza zawsze zamarza jak wyjade, czym to zalatwic, smarem silikonowym ktory nie bedzie zamarzal czy odmrazaczem w sprayu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum