Forum Klubu ROVERki.pl :: Prostownik
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Prostownik
Autor Wiadomość
tom125 




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 59
Skąd: Wieluń(okolice)

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 09, 2011 16:33   Prostownik

Koledzy i koleżanki jak podłączyć miernik do prostownika żeby sprawdzić ile ma faktycznie Amper,jeżeli nie ma na nim żadnej tabliczki znamionowej.Dzięki za pomoc. :wink:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 09, 2011 16:33   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
mcjg 




Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 292
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Sty 09, 2011 16:59   

Podłączyć go maksymalnie dużego i rozładowanego akumulatora z wpiętym w obwód amperomierzem.
 
 
tom125 




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 59
Skąd: Wieluń(okolice)

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 09, 2011 17:08   

Czyli pod która klemę dokładnie.Chodzi o to ze miernik wpiąć między jedną kleme prostownika i jedna akumlatora. :sad:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Ciufa 




Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Nie Sty 09, 2011 17:08   

narysuj mu to
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
mcjg 




Dołączył: 21 Lip 2007
Posty: 292
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Sty 09, 2011 19:08   

Prąd mierzymy wpinając się w obwód - szeregowo. Tu nawet nie ma co rysować. Wiedza z 7-mej klasy podstawówki (po staremu).
 
 
0L0 




Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 841
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Nie Sty 09, 2011 19:38   

Wpinając szeregowo amperomierz do klem spowoduje raczej spalenie miernika ;) No, chyba, że to będzie miernik z kryptonitu i wytrzyma kilkadziesiąt amper prądu :twisted:
 
 
Harry 
Klubowicz



Członek Zarządu


Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 2816
Skąd: Łódź

Rover 200

Wysłany: Nie Sty 09, 2011 20:49   

prostownik zazwyczaj daje ok. 6 A
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Nie Sty 09, 2011 21:19   

mjcg napisał "w obwód" a nie "między klemy" ;) odpinasz jednego "krokodylka" od klemy i amperomierz z jednej strony podłączasz pod krokodylka a z drugiej pod klemę i bedziesz miał odczyt prądu. Amperomierze dają różne wartości prądu ładowania ... Jak masz automatyczny prostownik bez regulacji to podpinaj i zostaw do rana ... wystarczy :ok:
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
0L0 




Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 841
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 10, 2011 08:27   

Wpinając amperomierz w obwód zmierzy się prąd płynący w obwodzie (pobór jak i ładowanie), a nie ile amper jest w stanie wygenerować akumulator.
 
 
paff 



Dołączył: 09 Lis 2006
Posty: 560
Skąd: Bydgoszcz



Wysłany: Pon Sty 10, 2011 08:37   

Harry, - a samochod jedzie zazwyczaj z predkoscia 60km/h ;-)

0l0, - pradu jaki jest w stanie oddac akku raczej nie zmierzysz, bo udarowo jest to kilkaset amper ;-)

Amperomierz nlezy wpiac szeregowo z akumulatorem, jeden zacisk amperomierza podlaczony z akumulatorem a pozostale wolne zaciski akku i amperomierze z prostownikiem zgodnie z biegunowoscia. jesli masz typowy nowy miernik multimetr elektroniczny ktory moze mierzyc 10-15A to pamietaj ze on jest w stanie prowadzic taki pomiar przez kilkanascie sekund wg opisu na mierniku, pozniej sie moze ugotowac, ale to powinno wystarczyc zeby oszacowac sprawnosc prostownika
_________________
820ti Coupe :-) raw power
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pon Sty 10, 2011 09:33   

0l0 napisał/a:
Wpinając amperomierz w obwód zmierzy się prąd płynący w obwodzie (pobór jak i ładowanie), a nie ile amper jest w stanie wygenerować akumulator.


Ale tu przecież właśnie chodzi o to ile prostownik daje prądu :) (brak tabliczki znamionowej)
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
0L0 




Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 841
Skąd: Kielce

Rover 75

Wysłany: Pon Sty 10, 2011 19:57   

Dżizes... gdzie ja tam akumulator wyczytałem :głupek2:
 
 
tom125 




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 59
Skąd: Wieluń(okolice)

Rover 400

Wysłany: Czw Sty 13, 2011 19:24   

Narysujcie jakis rysunek :oops:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
azor77 




Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Sty 13, 2011 19:57   

tom125, Proszę tak odręcznie
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
tom125 




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 59
Skąd: Wieluń(okolice)

Rover 400

Wysłany: Pią Sty 14, 2011 05:19   

O to mi chodziło dzięki :ok:
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Ciufa 




Dołączył: 08 Gru 2007
Posty: 2012
Skąd: Piekary Śląskie



Wysłany: Pią Sty 14, 2011 08:26   

jak wyliczyć "x" ;>
_________________
CHOCIAŻ W DOMU GŁÓD I NĘDZA, 6 CYLINDRÓW MNIE NAPĘDZA
http://www.youtube.com/user/ciufciaaaa
 
 
 
Brt 
mgz insz.




Dołączył: 07 Cze 2004
Posty: 11396
Skąd: Dolny Śląsk



Wysłany: Pią Sty 14, 2011 10:18   

jaki "x" ?? :P
_________________
Pozdrawiam - Brt
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów Do Warszawiaków - potrzebny prostownik do aku
Yog-Sothoth Offtopic 7 Sob Cze 30, 2012 22:45
Pawkaz



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink