wilgoć w powietrzu = lepsze odprowadzanie ciepła przez intercooler = lepsze osiągi ... myślę, że to może być przyczyna.
A co do świec, to nie będą grzały po odpaleniu ... zresztą zawsze możesz sprawdzić po odpaleniu czy masz napięcie na świecach ........ 0,9 oma ... coś jest nie tak ... albo czujnik albo pomiar
Tak analizujac po "chlopsku" przeciez te trudnosci z odpaleniem diesla powinny byc po postoju nocnym,spadkach temperatury itd.Po uruchomieniu i jezdzie,oleje sa rozrzedzone,temperatura silnika w plusie,swiece ok,to jak nie uklad paliwowy,to pozostaje chyba tylko elektronika samochodu.
nie odczułem różnicy wymieniając czujnik temperatury
gość od pomp wtryskowych powiedział że to zaworek przelewowy na powrocie paliwa jest winny i że pompa nie trzyma ciśnienia, wymienię go to się okaże
zamówiłem używany bo nowy jest nieosiągalny a w między czasie założyłem na przewód powrotny zwykły zaworek zwrotny
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum