Wysłany: Pią Sty 14, 2011 21:35 [SDi/iDT] Jaki IC będzie najlepszy?
Sporo już zrobiłem, ale to nie znaczy, że trzeba stać w miejscu
Stożek suchy Fujita w miejsce wkładki siedzi, jeszcze tylko zrobie do niego airboxa.
Teraz rozglądam się za IC, bo nie oszukujmy się - fabryczny najlepszy nie jest, poza tym ma beznadziejne umiejscowienie, takie trochę bezsensowne, bo trochę blokuje jego działanie.
Więc nawet przeniesienie IC na wlot na zderzaku dałoby pewnie różnice.
Tylko teraz mam do was pytanie:
Jaki IC najlepszy będzie? Podobno najlepiej szukać jak największego i z jak najmniejszą objętością. Im większa pojemność IC tym podobno większy turbo lag, a do tego mi nie spieszno
Poza tym jeszcze tam jeszcze różnią się rowkami, jedne są lepsze, drugie gorsze. Więc jaki byście polecili?
No i żeby w miare wszedł, bez ogromnej rzeźby Wiecie jakich wymiarów szukać? To będę miał mniej roboty z mierzeniem
Czas dać silnikowi więcej powietrza
Krzysi3k, po Tobie bym się nie spodziewał lenistwa Przynajmniej 2 lub 3 osoby wsadzały inny IC do R. Pamiętam, ze kolega friq montował IC od sprintera poszukaj tematu były chyba nawet fotki popatrz, sprawdź jakie ma taki IC wymiary i już będziesz mniej więcej wiedział na jaką wielkość możesz sobie pozwolić...
Tak tam wykres z obciążeniówki?
_________________ Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
Pływak, ale ja się nie leniłem
Do firq napisałem na gg, czekam na odpowiedź Ale od Sprintera nie ma sensu raczej...
Czytałem o tym, że od Meganki II pasuje, ale może ewentualnie coś nowego wsadzić, wszystkie posty są już dość stare niestety...
Widziałem też jednego kolesia, u którego nieestetycznie wygląda, bo ledwo się mieści... nie pamiętam nicku.
Poza tym można odswieżyć temat zmiany Intercoolerów w naszych R
A na obciążeniówke pojade jak już zrobie ten dolot i IC, do Wa-wy musze lecieć, bo w Białym same Dynomety
Lepszy byl by taki co ma tylko z jednej strony wlot i wylot :
Bo w tedy można by idealnie pociągnąć węże przez miejsce starego IC i droga by była krotka
Taki na 550x140x65 mm by był w sam raz i by wlazł
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
Ostatnio zmieniony przez Remigiusz Sob Sty 15, 2011 16:44, w całości zmieniany 1 raz
uważacie że do 75 1.8T z dlubnieta turbinka tez by podpasowal??
Mi przy palowaniu ciagle zrywa rurki dolotu czy to z przepustniczy czy z ic:D i tak pomyslalem zebym zmienic ic jak juz i tak rozbieralem kila razy przod.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum