no bo to robie przez tylnia popielniczkie i jak chce krecic ta nakretkie to nie idzie a nakretka ledwo co zalapana jest na tym gwincie widze jutro planuje rozebrac te obudowy i zobaczyc dokladnie a nie poprzez popielniczkie
SPAMU¦
Wysłany: Sob Sty 15, 2011 23:37 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Przez popielniczkę też się da. Ja akurat rozbierałem samochód więc miałem możliwość zrobienia takiego zdjęcia.
Jak dokładnie zobaczysz to daj znać bo ta nakrętka ma zabezpieczenie przed kręceniem się póki nie zrobisz obrotu o chyba 180' to nie złapie Ci nowego położenia.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Ok linkie naciagnelem bieze mi na 4 zabek do przodu ani rusz nie da sie jechac na tym recznym ale do tyłu tak hm co jest? mechanik ostatnio mi przeczyszczal prowadnice itd
hm moze bardziej naciagnac linkie ? bo mam prawie ta nakretkie jak ty przekrecone jak u Ciebie na zdjeciu
Ja mam ustawione tak że na pierwszym ząbku hamuje lekko tak aby samochód zatrzymał się na lekkim spadku.
Ręcznego prawie nie używam ale wiem że naciąg linki i dobre ustawienie linki powoduje również lepsze hamowanie zwykłym hamulcem.
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Ręcznego w Roverach nie mozna za bardzo podciagac ma brac mniej wiecej od 7 zabka, bo w przeciwnym razie moze to sie wiazac z szybszym zuuzywaniem sie recznego ...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum