Forum Klubu ROVERki.pl :: [R416] czuły ABS, coś tryka
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R416] czuły ABS, coś tryka
Autor Wiadomość
piter1 



Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 6
Skąd: chotomów



  Wysłany: Nie Sty 16, 2011 22:24   [R416] czuły ABS, coś tryka
Typ: Si Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.6 Rok produkcji: 1997

Witam,
Mam problem z ABS w moim R416, a mianowicie:
Mam bardzo czuły ABS, nawet przy lekkim naciśnięciu pedału czuć jak się ABS załącza.
Hamulce mam porobione i układ odpowietrzony, czujniki i pierścienie ABS na oko w porządku.
Pod czas jazdy pod deską słychać jakieś trykanie, jakby wentylator, ale nadmuch wyłączyłem i nadal było, przy delikatnym naciśnięciu hamulca była cisza.

Dodam jeszcze, że lampka ABS zapala się na chwilę przy uruchamianiu, a potem gaśnie.

Na forum były podobne przypadki ale dziwne są te odgłosy "trykania", jak wyjmę bezpiecznik od ABSu jest cisza no oczywiście lampka świeci i ABSu nie ma.

Macie jakieś pomysły?
Ostatnio zmieniony przez piter1 Pon Sty 17, 2011 17:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Sty 16, 2011 22:24   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
faecd 




Pomógł: 97 razy
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 2125
Skąd: Police k.Szczecin

Rover 400

Wysłany: Nie Sty 16, 2011 22:25   

wg mnie masz zapowietrzony, dalteo odbija jak porabany! tez tak kiedys mialem, odpowietrzylem porzadnie i bylo ok!
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
Remigiusz 




Pomógł: 375 razy
Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 7755
Skąd: Podkarpacie

Rover 45

Wysłany: Nie Sty 16, 2011 22:25   

piter1, Uwalone pierścienie
_________________
( ͡° ͜ʖ ͡°) Diagnostyka i Chip Tuning Rover/MG Diesel oraz kodowanie pilotów
 
 
 
polofix 



Pomógł: 26 razy
Dołączył: 20 Gru 2009
Posty: 661
Skąd: TUREK/DOBRA

Rover 400

Wysłany: Pon Sty 17, 2011 00:00   

prosil bym administratora zeby zrobil porzadek z tymi co rozpoczynaja nowe tematy z uszkodzona uszczelka pod glowica.codziennie sa nowe tematy o ubywajacym plynie chlodniczym,o jego spalaniu,o oleju w ukladzie.
jak narazie mamy podzial na modele nadwozia,a wszyscy mamy te same problemy z jednymi silnikami K16 [HGF] ktore siedza prawie w kazdej budzie.proponuje zalozenie oddzielnego tematu o HGF K16
 
 
 
kasjopea 


Członek Zarządu
wiceprezes


Pomogła: 196 razy
Dołączyła: 08 Paź 2007
Posty: 3890
Skąd: Włocławek

MG ZS

Wysłany: Pon Sty 17, 2011 00:06   

polofix, to napisz to w jakimś sensownym miejscu, na przykład 'forum i www' :roll:
_________________
Pozdrawiam Monika
 
 
 
sobrus 




Pomógł: 70 razy
Dołączył: 13 Lip 2009
Posty: 1525
Skąd: Lublin



Wysłany: Pon Sty 17, 2011 11:02   

Może być też lekko uwalony któryś czujnik ABS.
 
 
Grbavica 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 06 Sty 2008
Posty: 35
Skąd: Krakow



Wysłany: Pon Sty 17, 2011 13:20   

Z doswiadczenia z wlasnym R, wydaje mi sie, ze to beda jednak pekniete pierscienie przegubow. Tez mi tykalo pod kierownica, przy nacisnieciu pedalu hamulca tykanie znikalo.
Wydawalo mi, ze pierscienie byly cale, ale jak sie okazalo byly pekniete.
Po wymianie przegubow ABS sie zalacza prawidlowo, a tykanie zniknelo
_________________
Dopiero sie ucze, wybaczcie...
Pozdrawiam
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 17, 2011 17:52   

piter1, miałem wszystko tak samo jak i ty i u mnie problemem okazał się pęknięty jeden z pierścieni. Wymieniłem przegub i po problemie. :wink:
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
piter1 



Dołączył: 06 Sty 2011
Posty: 6
Skąd: chotomów



Wysłany: Pon Sty 17, 2011 18:57   

leszczu19901, Grbavica, mieliście rację, dziś dokładnie obejrzałem, jest pęknięcie na pierścieniu prawego przegubu.
W sobotę biorę się za wymianę, raczej samego pierścienia nie da się wymienić?
Dzięki za pomoc.
 
 
leszczu 




Pomógł: 555 razy
Dołączył: 01 Kwi 2009
Posty: 8942
Skąd: Białystok

Rover 200

Wysłany: Pon Sty 17, 2011 19:01   

Cytat:
W sobotę biorę się za wymianę, raczej samego pierścienia nie da się wymienić?

Da się, ale duże jest prawdopodobieństwo, że przy zakładaniu jego na przegub, może on pęknąć. :/
_________________
DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA, PROGRAMOWANIE PILOTA ROVER/MG
CZĘŚCI http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=75342
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [R416] Przepustnica do R416
Arek77 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 3 Sro Sty 09, 2008 09:11
Arek77
Brak nowych postów [R416 1,6 LPG 99r]
szarpanie po osiągnięciu wyższej temperatury silnika
lukasz27 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Pon Wrz 28, 2009 13:25
kasjopea
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi [R416 Si ]
cukier727 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 1 Czw Lut 04, 2016 09:17
Adrian
Brak nowych postów [r416] MFU
tombak25 Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 27 Pon Sie 13, 2012 10:33
tombak25
Brak nowych postów [r416 96r] ABS
Kot Rover serii 400/45, Honda Civic i MG ZS 7 Czw Kwi 22, 2010 17:21
szoso



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink