Typ: TD4 Rodzaj silnika: diesel Pojemnosc silnika: 2.0 Rok produkcji: 2001
Witam,
wiem, że pytanie zabrzmi głupio - ale czy do angielskiej wersji - po przekładce da się wstawić europejski mechanizm wycieraczek, a także, czy angielski silnik wycieraczek jest identyczny z kontynentalnym ?
Ogólnie chodzi o to, że mój mechanik stwierdził - po zatarciu się mechanizmu angielskiego w samochodzie - że nie da się włożyć europejskiego, bo się nie mieści (europejski kupiłem bez silnika).
Dodatkowo - wycieraczki na czasówce po chwili zatrzymują się i trzeba kolejny raz włączyć czasówkę, lub pracę ciągłą, żeby działały - co tym steruje ?
Z góry dzięki za odpowiedzi.
SPAMU¦
Wysłany: Czw Sty 27, 2011 22:57 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Witam,
dzięki za info, w takim razie kupię angielskie i każę przerobić.
Jakby ktoś jeszcze napisał jak jest realizowane sterowanie silnika, skoro zatrzymuje się na czasówce byłbym wdzięczny.
pozdrawiam
do europejskiego mechanizmu, żeby zamontować silniczek angielski, trzeba tylko na nowo otwory mocujące mechanizm nawiercić w pół drogi pomiędzy tymi co są i będzie grać
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum