Albo ktoś nie przestawił daty w aparacie, albo wrzuciła stare zdjęcia żeby nie wystraszyć potencjalnych nabywców
Zastanawiam się jeszcze nad 400 z dieslem, ale w okolicy nie widzę żadnej sensownej oferty. Czy w tych samochodach jest to ten sam silnik diesla i czy spalanie w 400 byłoby mniejsze ze względu na mniejszą masę? Wiem, że są problemy z wiązką w tym silniku. Poza tym są jeszcze jakieś problemy z tym silnikiem i czy jest to trwała konstrukcja?
Potrzebuję auta na dojazdy średnio 70 km w jedną stronę.
SPAMU¦
Wysłany: Wto Lut 08, 2011 13:20 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pierwszy:
- biedna wersja
- brak abs-u
- klimatyzacja dokładana
- brak anteny od radia
co do usterek:
-klimatyzacja do nabicia (standardowy tekst, możliwe że nie jest już po tym szczelna i niewiadomo czy to tylko konieczne jest nabicie)
- czasami trzęsie silnikiem (do wymiany albo czujnik temperatury paliwa albo do zrobienia właśnie wiązka)
-kontrolka drzwi( zapewne padnięta krancówka którychś drzwi. Naprawa kilka złotych)
Drugi:
- sporo bogatsza wersja +
- brak halogenów w zderzaku (mogła być przygoda)
- napis turbo
_________________ Na najprostsze rozwiązania najtrudniej wpaść.
Chyba dlatego ten świat jest taki pokręcony.
1
- przód wygląda faktycznie na bezwypadkowy
- nierówne spasowanie schowka do kokpitu
- brak schowka przy lewym kolanie kierowcy
- przytarcie na prawej części przedniego zderzaka
Deamian napisał/a:
- klimatyzacja dokładana
- skąd ten wniosek?
Deamian napisał/a:
- brak abs-u
- auto po lifcie w 1995r. wtedy ABS był standardem już...
Deamian napisał/a:
-klimatyzacja do nabicia (standardowy tekst, możliwe że nie jest już po tym szczelna i niewiadomo czy to tylko konieczne jest nabicie)
- dokładnie - to trzeba koniecznie sprawdzić, żeby się w koszta nie wpieprzyć
- przebieg imho nierealny
2
- to samo zdanie, co Deamian, tylko nie wydaje mi się, że to sporo bogatsza wersja - wychodzi, że ma dodatkowo tylko el. szyby z tyłu.
- zdjęcia fatalne
- brak info o przebiegu
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Lifty były w 1996 i 1997 Najpierw zmienił się środek i część wyposażenia stała się standardem itp a w 1997 lusterka i listwy w kolorze i obniżony został i też tam jeszcze kilka drobnych zmian
[ Dodano: Pią Lut 11, 2011 14:55 ]
Cytat:
The range was revised (or mildly "facelifted") twice. The first revisions were in 1996 which included a slightly revised interior with a padded front arm rest and separate rear head rests, all models, apart from the ti, had 15" wheels, high level brake light, new alarm and immobiliser system (the alarm changed from an infra-red to a radio controlled handset and the ignition key became a 'transponder key', without which the immobiliser could not be disarmed), drink holders in the front doors, electric headlight adjuster and all models from Si specification upwards receive air-con and 15" alloys. At this time the T series changed ignition system from Distributor to 'wasted spark', pistons, Klinger head gasket, LSD and the steering was changed to Rover's Positive Centre Feel (PCF) system. UK cars which featured these revisions were all badged as "600" only, in line with most other models in the Rover range which no longer had badging by engine sizes.
The final revisions came in 1997, just over a year later, and all cars got slightly lowered suspension (~10 mm) and body-coloured sills, rubbing strips, door handles and door mirror covers.
No to lifty były 3 W 1995r. zmieniono kierownicę z 3-ramiennej, na 4, wprowadzono ABS i airbag kierowcy jako standard, ABS upgrade`owano i zmieniono coś z PGM-FI. Nie mogę sobie przypomnieć gdzie o tym czytałem... może ktoś kojarzy te fakty i ma źródło?
_________________ Lincoln Continental `77 *** M-B 320E *** M-B E500
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum