Forum Klubu ROVERki.pl :: chip, sdi gdzie w Wielkopolsce
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
chip, sdi gdzie w Wielkopolsce
Autor Wiadomość
pola 



Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 23
Skąd: poznań



Wysłany: Nie Lut 06, 2011 13:21   chip, sdi gdzie w Wielkopolsce

Witam,
co Panowie i Panie polecacie mi w Wielkopolsce.
Jakąś firmę co zajmuje się tiuningiem i możecie mi ją polecić smiało.
Najlepiej jak by była z Poznania lub okolic.
Pozdrawiam

[ Dodano: Nie Lut 06, 2011 13:21 ]
jaki filtr stożkowy do diesla polecacie.
poproszę o linki najlepiej z allegro.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Nie Lut 06, 2011 13:21   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
tronsek 




Pomógł: 289 razy
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 3381
Skąd: Lubań

Rover 400

Wysłany: Nie Lut 06, 2011 13:31   

SDi nie nadaje się do chip-owania. Jak chcesz dołożyć trochę mocy to przeczytaj to: http://forum.roverki.eu/v...highlight=7z%B3
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pola 



Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 23
Skąd: poznań



Wysłany: Nie Lut 06, 2011 14:36   

jak się nie nadaje , jak się nadaje. Przeczytałem wszystkie posty na forum z chipem związane i wiele osób chipowało i było zadowolone.
j.w. w pytaniu jest ktoś w Wlkp. godny polecenia.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 06, 2011 16:43   

tronsek, czmu piszesz gupotki ;) ? Ja mam zmienione mapy i miedzy batonem a czipem jest mega roznica. W stozki bym sie nie bawił, albo air boxa lub sportowa wkladka do tego wywalic egr. i poprawic lokalizacje intercoolera.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Nie Lut 06, 2011 17:58   

pola napisał/a:

j.w. w pytaniu jest ktoś w Wlkp. godny polecenia.

Goodhope jest godny polecenia nota bene to ten sam który odradzał chipowanie SDi ale jak się uprzesz to Ci zrobi remap...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
pola 



Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 23
Skąd: poznań



Wysłany: Nie Lut 06, 2011 18:36   

Robił ktoś u nich swojego rovera?
jak wyglądają cenowo?mniej więcej
 
 
kampel 




Dołączył: 05 Lut 2011
Posty: 51
Skąd: Kraków



Wysłany: Nie Lut 06, 2011 20:07   

Pola: generalnie to nie wiem jak w wielkopolsce ale u mnie w Krakowie o wiele bardziej się opłaca zamontowanie tzw "power box". Kosztuje 790 zł a chip tuning (nie jestem pewien bo tam jest tyle tego ze sie połapać nie mogę) 900zł. Cena niby podobna ale przy sprzedaży auta box sobie weźmiesz i zamontujesz do nowego auta a chip tuning jest na stałe. Jak ktoś chce poczytać to zapraszam http://vtech.pl/
 
 
GRZYBEK82 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 20 Sty 2010
Posty: 81
Skąd: KOS



Wysłany: Pon Lut 07, 2011 21:16   

kampel, Gratulacje zapłaciłeś 790 za opornik warty 20 groszy, jeśli doliczyć do tego kostki , pudełko i kawałek przewodu niech będzie 20 złotych. nie wierzysz, rozbierz boxa!!!
_________________
Nie mogłem naprawić hamulców więc pogłośniłem klakson. KUPIĘ HAKA DO R200 GG8360883
 
 
 
pola 



Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 23
Skąd: poznań



Wysłany: Wto Lut 15, 2011 09:16   

Panowie dzwoniłem do Goodhope i gościu mi powiedział, że nie ma sensu robic chip tiuningu w roverze sdi . Mówił o jakimś lutowaniu, o boxie, że można stiuningować za dosłownie grosze.
Kto i gdzie może mi to zrobić w Wielkopolsce?
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 15, 2011 09:43   

Sam możesz to zrobić poszukaj na forum jest wszystko opisane co i jak ewentualnie jak nie masz zdolności to z tego co pamiętam użytkownik ADI-mistrzu oferował wykonanie takiego box'a za niedużą kasę...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 15, 2011 10:00   

ten Goodhope bardzo sie uparł.... czemu tak koledze odradzacie chipa ktory po 1 jest bezpieczniejszy po 2 nie jest druciarstwem po 3 daje wieksze mozliwosci regulacji niz po prostu "w całym zakresie + stałą dawka" oraz skorygowanie kąta wtrysku ?
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 15, 2011 10:09   

Raptile napisał/a:
ten Goodhope bardzo sie uparł.... czemu tak koledze odradzacie chipa ktory po 1 jest bezpieczniejszy po 2 nie jest druciarstwem po 3 daje wieksze mozliwosci regulacji niz po prostu "w całym zakresie + stałą dawka" oraz skorygowanie kąta wtrysku ?


Nie wiem dlaczego, może po prostu nie chce kogoś naciągać na to co nie jest warte swojej ceny? U niego dostajesz dwa wykresy z hamowni podwoziowej (przed i po) więc masz na papierze coś za co zapłaciłeś i się nie dziwie, ze nie poleca no ale jak pisałem jak się ktoś uprze to mu na pewno zrobi remap w końcu na tym zarabia. Po za tym czip wgrywany "na oko" też zalatuje druciarstwem...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 15, 2011 10:14   

Pływak, napewno w mniejszym stopniu niz "na palec" wrzucona regulacja opornika
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
pola 



Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 23
Skąd: poznań



Wysłany: Wto Lut 15, 2011 20:18   

jest ktoś z Wlkp do którego warto podjechać i schipować?

[ Dodano: Wto Lut 15, 2011 20:18 ]
pomoże ktoś:)
 
 
Pływak 




Pomógł: 48 razy
Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 1918
Skąd: PPL

Rover 200

Wysłany: Wto Lut 15, 2011 21:21   

Nie łapie przecież Ci napisałem kto. Zadzwoń jeszcze raz powiedz, ze mimo wszystko chcesz chipa i jak się uprzesz to zapewne Ci go goodhope wgra...
_________________
Jeśli twierdzisz, ze szukałeś i nie znalazłeś to znaczy, ze kłamiesz.
 
 
pola 



Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 23
Skąd: poznań



Wysłany: Wto Lut 15, 2011 23:29   

do goodhope dzwoniłem 3 razy i mówiłem , że dam mu 1000zł za chipa a on na to ze nie chce bo mozna za pare złoty podniesc mu moc. a wiec dziwny koles
 
 
Raptile 




Pomógł: 73 razy
Dołączył: 15 Maj 2008
Posty: 2710
Skąd: Warszawa

Rover 200

Wysłany: Sro Lut 16, 2011 09:51   

Pewnie nie chece mu sie lutować.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
borek88 




Pomógł: 14 razy
Dołączył: 08 Lis 2009
Posty: 958
Skąd: Konin/Słupca

Rover 45

Wysłany: Sro Lut 16, 2011 16:24   

doodhope konkretny i uczciwy facet wydaje sie ze nie tani ale za wiedze sprzet i umiejetnosci trzeba placic. do tego zdjagnozowal mi usterke braku ponad 20KM i to nie przez przeplywke
wiec raczej bym powiedzial ze uczciwy a nie dziwny (choc dziwi mnie nie chec zarobku jesli klient upiera sie
_________________
http://otomoto.pl/rov
er-...-C30959977.html
sprzedam
 
 
 
pola 



Dołączył: 17 Gru 2010
Posty: 23
Skąd: poznań



Wysłany: Sro Lut 16, 2011 17:19   

mnie też dziwi dajesz 1000zl i nie chcę wziąć, a więc dziwny :lol:
Szukam w całym necie to albo nigdy nie chipowali sdi lub mają negatywne opinie na forum:-/
Proszę pomóżcie i polećcie kogoś wartego.

[ Dodano: Sro Lut 16, 2011 17:19 ]
http://www.tuning-tdi.pl/moc_rover.html czy miał ktoś styczność z ta firmą ?jakie wrażenia?
 
 
goodhope 



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 12 Sie 2008
Posty: 68
Skąd: Pleszew



Wysłany: Sro Lut 16, 2011 18:01   

witam

Rozmawialiśmy tylko raz.
Jeśli się nie mylę przedwczoraj.
Odebrałem w ferworze walki na hamowni z jakimś autem, więc wiele czasu na rozmowę nie było.
Ale absolutnie nie było mowy o "sławetnym 1000zł".

Proszę nie wprowadzać innych w błąd.
Nie było mowy o jakichkolwiek pieniądzach.

Nie odmówiłem kategorycznie wykonania modyfikacji, a jedynie jak każdemu kto dzwoni z takim autem, zaproponowałem sięgnięcia do lektury forum, by móc to zrobić za "kilka groszy".
Nie mam sumienia naciągać właścicieli tych jak by nie było już tanich aut, na robotę (która musi kosztować ze względu na wkład czynności i czasu jaki trzeba poświęcić) jaka daje nie wiele więcej od szybkiego druciarstwa za kilka groszy.

Co innego z R25 na vp44.
Tutaj alternatywy taniej nie ma i na modyfikację zapraszam serdecznie.


Podsumujmy pokrótce jak działa regulacja dawki w tym silniku.

Silnik z przepływu powietrza kalkuluje korygując to poprzez stopień wciśnięcia pedału gazu i temperaturę silnika dawkę, którą dalej przekłada na wysterowanie napięcia nastawnika pompy wtryskowej.

Robiąc modyfikację, możemy dokładnie określić, w jakim zakresie obciążenia i przepływu modyfikowane dane mają być brane pod uwagę.
Ale nie ma się co oszukiwać, dolewamy paliwa, nic więcej.

Co daje oporniczek.

Sterownik silnika na podstawie indukcyjnego nastawnika dawki weryfikuje sygnał położenia nastawnika, z którego ustala dawkę, jaka jest wysterowana na nastawnik.
Opornik przekłamuje wskazanie (zaniża), przez co sterownik wymusza pełniejsze położenie nastawnika.
Identycznie jak to robi sam sterownik na podstawie programu.
Podstawową wadą działania oporniczka jest jego liniowość.
Bez względu na obroty i stopień wciśnięcia gazu przekłamuje odczyt.
Jednak maksymalna wartość przekłamania na pewnym poziomie dymienia będzie identyczna jak dla wykalkulowanej dawki na podstawie wniesionych zmian w programie.

Zatem osiągi maksymalne dla podobnych wartości CO za pomocą opornika osiągniemy jak dla zmian programowych.
Dlatego właśnie wyjaśniam w czym rzecz, aby klient był w pełni świadomy, oraz by uniknąć komentarzy w stylu :
Henio opornikiem zrobił tyle samo koni co ja programem, a ten naciągacz skroił mnie na grubą kasę.

Program umożliwia wprowadzenie szeregu zależności, ale czy te są warte różnicy w cenie, proponuję by właściciel R200 ocenili sami.

Jeśli ktoś jest pomimo tego wszystkiego zdecydowany na modyfikację oprogramowania, zapraszam serdecznie.
Koszt to 900 a nie 1000zł (cenę z resztą zna wielu z forum, którzy skorzystali z moich usług nie tylko w małych ale także większych roverach), czas jej wykonania to około 3-4 godziny.
W cenę wliczony jest pomiar na hamowni podwoziowej przed i po modyfikacji.
_________________
.: Podpis użytkownika wymaga edycji :.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [MG ZR diesel] Kraków, gdzie chip tuning?
more power
rdesto Tuning mechaniczny 11 Czw Lut 14, 2008 17:46
przemciooo
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Chip do SDI 86 km...?
Szymon16 Tuning mechaniczny 1 Nie Cze 02, 2013 01:14
Adrian
Brak nowych postów Chip do 416 Si...
coona Tuning mechaniczny 33 Czw Paź 20, 2011 13:57
slax
Brak nowych postów Chip 600 ???
sebos18v Tuning mechaniczny 7 Sro Sty 13, 2010 20:18
dobryziom
Brak nowych postów chip do mg zt
cino20 Tuning mechaniczny 8 Nie Wrz 07, 2008 10:13
Tempest



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink