Ja, za wymianę termostatu w swoim R75 zapłaciłem 110zł.
Napisz lepiej czy działa.
Mam już głowę 6na9 od czytania tego wszystkiego co pasuje a co nie .
Tydzień temu zapłaciłem 300zł za wymianę termostatu (nie szukałem oszczędności chodziło mi o ciepło, czy rządam tak wiele skoro dałem za auto 20tyś? ), nie udało się dokupić oryginału więc wsadzili jakiś zamiennik chyba od BMW za 135zł i jest gorzej niż było przed wymianą.
Miałem kiedys OPLA VECTRE A 2.Oi i gdybym go nie rozbił i wiedział co mnie później czeka nie dałbym się namówić na Rovera.
Proszę o namiar na oryginał (żaden zamiennik) choćby za 500zł bo żona nie da mi spokoju a ja jestem piecuchem i na dodatek dojeżdrzam codziennie 15km do pracy i nawet pod koniec drogi siedzę w czapce bo auto ma niedogrzany silnik na dodatek to nie zdrowo dla silnika i spalania.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Lut 16, 2011 18:25 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
ja taki kupilem i jest ok tylko musisz sie liczyc ze bez webasta w tych temp. trzeba przejechac
jakies 10 km zemy sie nagrzal a z webastem mi sie nagrzewa okolo 10 min
_________________ Był R75 CDT 2.0 2001r. automat sedan, jest R75 Tourer CDT 2.0 , 2001r.
Ja, za wymianę termostatu w swoim R75 zapłaciłem 110zł.
Napisz lepiej czy działa.
.
Działa, dlaczego ma nie działać. Wymieniłem na orginalny, bez żadnego kombinowania. Trzyma temperaturę jak należy. Kupiłem na allegro za 208zł od "AAnd".
Panowie a ja mam takie pytanie nie wiem czego to jest wina, ale jak jade autem z włączoną klimą to temp jest na desce w normie (wskazówka w poziomie), a jesli jade na ECON lub z klima wyłączoną to temperatury nie łapie, wskazówka wychyla sie tylko do 1-ej ćwiartki na podziałce i w zalezności od prędkości faluje.
Czy to termostat czy coś innego?
Dziwnie ci się zachowuje.
Raczej bym obstawiał odwrotną sytuację. Jak masz klimę włączoną to zawsze działa wentylator. Więc przy zepsutym termostacie (przedwcześnie otwarty) wentylator chłodzi duży obieg. Chociaż teraz, przy wyskoich temperaturach to mało możliwe aby wentylator tak schłodził płyn.
Teraz temperatura mi faluje losowo, nie jestem w stanie jej rozgryść, ale auto sie nie przegrzewa maksymalnie wskazówka dochodzi do pozycji poziomej, no a potem to oscyluje w granicach pierwszej ćwiartki (wychyla sie o 45 stopni) i odziwo slysze jak się załancza wentylator gdy wskazówka jest w pierwszej ćwiartce ?.
Teraz mam pytanie, bo szykuje sie do wymiany tego termostatu na taki :
czy on bedzie pasował ?
i co jesli po wymianie bedzie to samo ?
U mnie jak się nagrzał to też wskazówka nie przekaraczała poziomu ale generalnie lubiała sobie falować i opadać do 70°, po czym na postoju znowu do poziomu i tak w kółko.
Stary termostat sprawdziłem i się okazało, że przedwczesnie się otwiera. W pozycji zamkniętej miał minimalną 0,5mm szczelinę.
Wentylator załącza się u ciebie z powodu klimatyzacji. Jeżeli klimatyzację masz wyłączoną wentylator nie powinien się załączać przy tej temperaturze.
Przy 88° termostat zaczyna się otwierać aż do pełnego otwarcia. Jeżli temperatura nadal rośnie wentylator się załącza.
Pamiętaj, że wskazówka poziomo nie oznacza 90°. Pozycja pozioma jest juz przy około 80°.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum