To normalne, że przy włączonej klimie sprężarka włącza się i wyłacza. U mnie przy włączeniu sprężarki obroty lecą na łeb.
Też nie mam poduszki po stronie pasażera, ale to drewienko nigdy mi nie odłaziło, Ono sie trzyma z jednej strony na śrubie a dalej na dość mocnych zatrzaskach.
SPAMU¦
Wysłany: Sro Sty 26, 2011 02:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 35 razy Dołączył: 18 Maj 2008 Posty: 473 Skąd: Katowice
Wysłany: Czw Lut 03, 2011 07:47
Naucz się chować plastiki podtrzymujące pas, bo na mrozie robię się bardzo sztywne. Jak się lekko naciśnie to pękają, zdarza się jak ktoś wsiada do tyłu, a są praktycznie niezdobywalne.
Ogólnie to już drzwi rozkręcałem ponieważ musiałem głośniki odpiąć bo mi charczał i chciałem sprawdzić co jest z tą szybą.;) ale niestety nic tam nie zobaczyłem i odpuściłem bo było zimno i ręce kostniały odpuszcze tą szybe do lepszej pogody ale mysle że nie obędzie się bez odkręcenia całego mechanizmu z szybą..... Bardzo prosto ściąga się panele boczne.. Kilka śrubek i po sprawie. Gorzej jest z założenie ponieważ przy szybie na górze drzwi są plastyki takie co trzeba dobrze pomyśleć jak je założyć.;) ale problemu nie ma rozkręciłem w 5 minut i skręciłem w 10 minut.
Yog-Sothoth, ja te mechanizmy smaruje albo smarem łożyskowym (ŁT-43) albo półsuchym białym, z czego ten pierwszy jest chyba lepszy i przy tym znacznie tańszy.
Matexx, gratuluje zacnej fury! Moze wreszcie Ty przyjedziesz na zlot bo do tej pory to tylko ja i AndrewS przyjezdzamy 800setkami.
Pewnie jak się zrobi Ciepło dopicuje samochód.;) alusy się zakupi.;)
czemu nie.;)... Chętnie zobacze wasze 800-setki;)
a u mnie druga szyba idealnie działa.. i nic nie słychać wszystko ok.;).. Cieplej się zrobi to migiem naprawiam ta jedną szybę.;)
mhm przy kupnie koleś co sprzedawał powiedział do mojego taty ...''Wie pan co pan robi kupując synowi taki samochód jako pierwszy??? hehhe- Tata mówi tak wiem..jest rozważy.;)..''
no w końcu mam 18 lat.;).. i jest to mój pierwszy własny samochód.;) ale pewnie pomyslicie że młody to katuje.;...
nie .. piłuje go... oszczędzam z benzynką.;) w końcu sam wlewam, a gdybym miał pod dostatkiem benzyny to tez bym nie piłował , szkoda tego pięknego samochodu.;)
kiedy ktoś się naśmiewa to w tedy leeko przydepne z pod świateł i tu nagle zonng koleś zostaje w tyle.. w tedy ja się śmieje że śmiga jakąś nową vectrą.. albo nawet Tuaregiem
i wącha spaliny.;)
a co do tych plastików co brakuje ich to już do mnie poczta idą.;D:)hehe
co do szyby, to pewnie masz tak jak w R200 Coupe, na środku silnik i wychodzą z niego linki, najprościej to wyjać na stół i wtedy obadać, ale nie radze rozpinac linek od silnika, dłuuugo się potem mozna meczyć, żeby to wszystko ustawić jak trzeba
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
był wystawiony 2007roku w marcu... sprowadzony.. a pierwsza rejestracja jest 2007 w październiku.;)..
Kolejna rzecz... uchwyt na desce rozdzielczej... na rogu za całym panelem klimatronika...
u mnie jest on i na tym zdjęciu z aukcji też jest.;)
Kolejna rzecz poprzedni własciciel twierdził że gdy został sprowadzony miał przebieg 90.000 tyś.. i rzeczywiście tak jest tam napisane w ogłoszeniu.;)
antenka na tylnej szybie...
więcej rzeczy się nie dopatrzyłem.. jednie co to że ma fajne alusy.. to chyba 17? na tylnym zderzaku na zdjeciu z przed 4 lat ma optarcie u mnie tego nie ma może zostało zamalowane, bo na plastikowej listwie czarnej zderzaka jest wytarcie.;)
O.. dzieki.;).... heh... ogólnie to mieszkam w Kole... 12km. od Piotrkowa może kojarzysz??
ale jest to pierwsza 800-setka w Piotrkowie Trybunalskim.;) kiedyś tylko widziałem jak sedan na Kieleckich numerach przejechał.;)
yyyy nawet te z automatem
tak cus mi sie przypomina ze widzialem opis w instrukcji
Tomek1212 napisał/a:
Taki urok tego auta, ale ten przycisk fabrycznie nie jest podświetlany.
tez sie kiedys nad tym zastanawiałem, nawet myslalem ze sa spalone zarowki,
ale to tak ma byc,
zauważcie ze korzystanie z tych przycisków podczas jazdy jest zbedne i dlatego nie ma potrzeby ich podswietlania, a na postoju dziala oświetlenie wnętrza
Tomek1212 napisał/a:
W serii 800 ta funkcja to istny rarytas i można ją spotkać głównie w modelach z końca produkcji
u mnie jest, fakt model z konca produkcji
Tomek1212 napisał/a:
Zastanawiam się czy jeździ jeszcze jakaś R800 w której ta kontrolka gaśnie.
owszem jeździ, moja i Senn'a
i na koniec drobna uwaga do autora watku
radze unikac rozbierania czegokolwiek przy samochodzie na mrozie, grozi to połamaniem plastików
uwazaj tez na klamki i przymarznięte drzwi nie ciągnij za klamki
_________________ Pozdrawiam Andrzej
Rover 800, byl 214 Si 95
FSO 125p 1.4 16V MPI
Jawa 350
yyyy nawet te z automatem
tak cus mi sie przypomina ze widzialem opis w instrukcji
Tak jest, nawet te z tym przestarzałym automatem ZF 4HP14.
AndrewS napisał/a:
Tomek1212 napisał/a:
Taki urok tego auta, ale ten przycisk fabrycznie nie jest podświetlany.
tez sie kiedys nad tym zastanawiałem, nawet myslalem ze sa spalone zarowki,
ale to tak ma byc,
zauważcie ze korzystanie z tych przycisków podczas jazdy jest zbedne i dlatego nie ma potrzeby ich podswietlania, a na postoju dziala oświetlenie wnętrza
To to jest nic w porównaniu do przełącznika zespolonego (do sterowania szyb i lusterek) gdzie się świecą tylko dwa punkty. Osobiście mnie to na tyle irytowało, że przerobiłem tak aby świeciły się wszystkie przyciski, tym bardziej że oryginalnie było to do tego przystosowane (w pewnym sensie).
Głupio też, że nie zrobili podświetlenia przycisków w kierownicy do obsługi radia i tempomatu, no ale tu już nie ma za bardzo pola do popisu bo brakuje wolnych przewodów w taśmie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum