Plyn do spryskiwaczy zalewany jest na cale zycie pojazdu i jest niewymienny. Jesli sie skonczy trzeba wymienic cala instalacje ,lacznie z nowym (pelnym) zbiornikiem, pompka i przewodami. Specjalny plyn jest na bazie H2O , alkoholu i aromatu cytrynowo lesnego. Zeby zamontowac nowy zbiornik trzeba wyciac otwor 25x25cm w blotniku i wymontowac amortyzator , plus otwory na nowe przewody w nadwoziu. Zwykle plyn wystarcza na 100tys km.
Bezpieczniki od takich odbiornikow to raczej w kabinie i moze byc wspolny z jakims innym, powinien byc opis na pokrywce bezpiecz. Szczerze to nie wiem jak skrzynka bezpiecznikow dokladnie wyglada w 600-tce.
Propozycja jest taka,najpierw sprawdź czy nie masz zapchanego lub załamanego gdzieś wężyka.Możesz na wężyku sprawdzić taki mały plastikowy(filterek)nie wiem jaka jest jego fachowa nazwa,ale lubi się zapychać jakimiś brudami.A jeśli nie słychać żadnego brzęczenia pompki spryskiwaczy,niestety możesz śmiało kupić pompkę i do dzieła.Czeka cię wymiana pompki.POZDRAWIAM.
lubi się załamać przy zawiasie od maski (lewa strona) tam powinien być taki plastik który trzyma wężyk jak nie ma tam tego mocowania to bedzie się załamywać i nie leci
_________________ To ja Alex z chłopakami w ręku kierownica ,szosa przed nami...
Witam, podepnę się do tematu
U mnie sprawa wygląda tak, że przestały działać wycieraczki i spryskiwacz. Oczywiście pierwsza myśl to bezpiecznik i okazało się to właśnie przyczyną, ale po wymianie bezpiecznika włączam wycieraczki i "pyk" bezpiecznik znowu spalony więc wkładam drugi i włączam zapłon i znowu "pyk" , teraz wystarczy włączyć tylko zapłon i bezpiecznik się przepala, gdzie szukać zwarcia?, czy przyczyną może być trochę lodu przy ramionach wycieraczek, który je zatrzymuje (niewiem czy zatrzymuje, tylko tak pomyślałem, jutro sprubuję go usunąć) czy coś z silniczkiem się stało?
_________________ Im szybciej przejedziesz na czerwonym świetle, tym mniejsze prawdopodobieństwo, że ktoś cię stuknie z boku
woziak, raczej podjedz do elektryka, wiele nie wezmie, a oszczedzisz sobie czasu.
pitt, sprobuj zdjac nadkole i poruszac wtyczka, jest zima, moze cos tam sie zasniedzialo, ale jezeli nie bedzie dzialac to czeka Cie wymiana.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
witam,
mam również problem ze spryskiwaczem, bardzo słabo to leci, nie ma ciśnienia..
czy to oznacza ze pompa się kończy, czy może coś po drodze może być nie tak??
zimowy jest płyn, i stoi w garażu kanisterek z tym płynem, jak nie zamarzł, to chyba nie zamarzł w zbiorniczku
w lecie specjalnie lepiej nie spryskiwało...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum