Forum Klubu ROVERki.pl :: [R800]
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
[R800]
Autor Wiadomość
balrog 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 208
Skąd: Mielec

Rover 75

Wysłany: Sob Lut 19, 2011 14:02   [R800]

Panowie mili jesli mozecie pomozcie w sprawie tej 800, ktos zna te auta?

http://moto.gratka.pl/tre...9bdecece6e345,1 - 827.jpg

http://otomoto.pl/rover-8...-C14057696.html - 827.png

Tutaj nie pasuje mi kolor kierunkow z tylu co do rocznika...
Ostatnio zmieniony przez apples Sob Cze 11, 2011 21:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Sob Lut 19, 2011 14:02   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Sob Lut 19, 2011 20:17   

Ceny chyba z kosmosu, zwłaszcza tego pierwszego.
Sedana można kupić już za 1000zł, a za takiego w bardzo ładnym stanie trzeba dać z 3-4tys. Coupe jest troche droższe, ale to głównie dlatego, ze jest ich strasznie mało.

Ten coupe na allegro jest juz co najmniej z rok, albo i więcej. Rocznik jest nierealny, ponieważ silnik 2,7 montowany był do 96r, a dymione, białe kierunki montowane były po 96r. Generalnie nie ma roverów 827 z oryginalnymi "wędzonymi" lampami.

Kupując rovera serii 800 zwłaszcza za te pieniądze warto wybrać się do sprzedającego z kimś kto zna te auta. Ta seria nie ma prawie nic wspólnego z mniejszymi roverami.
 
 
 
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

Wysłany: Nie Lut 20, 2011 00:15   

mhm..nom rzeczywiście cena nie wiadomo skąd taka wielka.. Ostatnio to był wysyp 800-setek na allegro.. i ceny spadły.. Na Twoim miejscu szukał bym czegoś lepszego i czekał na inne oferty.;) 800 setek..
_________________
www.matexx.pl
 
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Lut 20, 2011 00:32   

No niestety, ale z tymi autami tak jest, że czasem trzeba czekać z pół roku aż się trafi jakiś ciekawy egzemplarz, a jak już się uda to zazwyczaj jest na drugim końcu Polski.
Ostatnio była ładna coupe 827 sprowadzona do rejestracji w zachodniopomorskim, ale już jej nie ma. Cena coś około 3tys, ale na gotowo z rejestracją wyszłoby gdzieś drugie tyle.
W Zgorzelcu była 827 coupe zarejestrowana, ale stan raczej kiepski, cena 3500, tez jej już nie widzę.
Te auta tak mają, że jak sie trafi ciekawy egzemplarz to idzie w miare szybko, bez większego znaczenia jaka jest cena, a tak to na aukcjach przewalają się ciągle te same oferty i to nie rzadko przez dobrych parę lat, tak jak np ta szara coupe.
 
 
 
Dydo 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 307
Skąd: Grabów nad Prosną



Wysłany: Nie Lut 20, 2011 09:19   

Na allegro wisiała kiedyś dosyć długo piękna 800 coupe, w złocistym kolorze. Nawet była tutaj chyba oceniana i ile mnie pamięć nie myli. Co prawda cena nie była niska, ale sądząc po fotach stan auta zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz był poprostu cudny :) Do tego kanapy w środku skórzane perfekcyjnie zadbane. Ale od dłuższego czasu nie ma już tego auta na allegro, więc być może znalazło swojego nowego właściciela, lub poprostu sprzedający jeździ nim dalej. Długo wisiała pewnie dlatego, że cena była dość wysoka (o ile mnie pamięć nie myli coś około 10 tys., jeśli się mylę to niech mnie ktoś poprawi, kto również pamięta to auto), ale niekoniecznie dlatego, że cena zaporowa - może coś innego było nie tak - tego niestety nie wiem. Wiem tylko tyle, że z pewnością godna była uwagi ;)
 
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Lut 20, 2011 13:31   

Było coś takiego, ale to strasznie dawno, bo coś nie bardzo kojarzę to auto, a zazwyczaj jestem na bieżąco w temacie.
Za to nie widzę wiśniowego 827 coupe, który jeszcze do niedawna wisiał na allegro w jakimś komisie za coś koło 7tys zł.
 
 
 
Dydo 




Pomógł: 15 razy
Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 307
Skąd: Grabów nad Prosną



Wysłany: Nie Lut 20, 2011 19:57   

Odnośnie tego złocistego coupe to ostatni raz widziałem go może z 3-4 miesiące temu, więc trochę czasu już minęło i być może znalazł nowego kierownika :)
 
 
 
balrog 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 208
Skąd: Mielec

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 20, 2011 20:14   

Tomek1212, jesli znajdzie sie jakas oferta godna uwagi to pewnie poprosze Cie o pomoc, mieszkamy stosunkowo niedaleko siebie i na pewno znasz sie na tych autach :)) moze sie jakos dogadamy. Nie wiem czy jest jakis artykul dotyczacy waznych rzeczy przy kupowaniu 800setki tak jak z pozostalymi roverkami, moglbys jakos to opisac? Ze trzeba czekac dlugo na dobra oferte to wiem o tym ale mi sie wcale nie spieszy, mam czym jezdzic i nic mnie nie cisnie do kupowania 800setki juz w tym miesiacu. Ja nie znam tych aut co opisywaliscie bo dopiero postanowilem nabyc piekna coupete, jak cos znajde na pewno spytam Was o zdanie :) samemu chyba nie oplaca sie sciagac do Polski takiego auta co? Widzialem fajne autka za ok 2000E plus 3000tys na sprowadzenie go i rejestracje to wychodza dosc wysokie koszty.

Dzieki wam bardzo za zainteresowanie moim tematem :)

PS
Tomek1212, moze masz jakies coupe na sprzedaz? ;)
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Lut 20, 2011 21:29   

balrog, za ładnym coupe to ja sam rozglądam sie już jakieś 2lata, tyle że ciągle trafiam na sedany, ale mi jakoś bardzo nie zależy.

Artykułu żadnego nie widziałem na forum na temat serii 800, ale można wiele samemu sie dowiedzieć na temat typowych usterek przeglądając tematy techniczne (choć jest ich bardzo mało).
Jak zauważyłem interesuje cie chyba wersja 827 ?

Oczywiście jak znajdziesz coś ciekawego to służę swoją pomocą.
 
 
 
balrog 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 208
Skąd: Mielec

Rover 75

Wysłany: Nie Lut 20, 2011 23:33   

Tak, mi zalezy na 827 gdyz jak to ktos kiedys napisal, nie wiem czy to nawet nie Ty Tomek1212, silnik ten jest idiotoodporny :D pozatym jesli kupie bez gazu to napewno instalacje jakas zaloze a z silnikiem serii T czytalem o niepewnosciach co do gazu przy turbinie. Sedan to juz nie to co coupe, jak juz wspominalem wyzej nie spieszy mi sie az tak bardzo z kupnem chociaz jak sobie cos ubzduram kiedys to moge popelnic jakies glupstwo ;) w sensie ze kupie jakas padake coupe.
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Nie Lut 20, 2011 23:54   

Tak, ja to pisałem.
Z takich mocniejszych masz jeszcze do wyboru 825 (benzyna V6), ale jego bym ci nie polecał, bo to już jest roverowski silnik, nieszczególnie udany, a przy tym drogi i kłopotliwy w eksploatacji z powodu ograniczonej dostępności części (KV6 z nowszych roverów był inny).
Zostają jeszcze 2,0wolnossący i włoski wynalazek czyli diesel 2,5 produkcji VM, ale w coupe nie były one oferowane.
 
 
 
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 13:33   

balrog - dlaczego myślisz nad kupnem 827?.. nie lepiej 820Ti?

ja za to jak bym jeszcze raz kupował i znalazł bym dwa ładne egzemplarze 827 i 820Ti to raczej wybrał bym tego co już posiadam 820Ti.. choć wiadomo że o całkiem niezłym stanie to ciężko, ja na razie nie narzekam minął miesiąc od zakupu... wykryłem kilka drobnych wad których sprzedający nie napisał.. jak np.. antena gdy samochód zamknięty to stuka i puka... muszę to zrobić. Na razie samochód spisuje się dobrze. Chociaż powiem szczerze że posłuchał bym dzwięk silnika z 2.7 V6 hehe... Co do gazu w 2.0 Turbo to ja z opiniami na temat źle działającej instalacji to się nie spotkałem. Gaz nie wiem czy będę montował raczej nie... ale koszt montażu takiej instalacji jest na pewno dużo wiekszy niż w 827.;)
Tak jak już pisałem na jeżeli Ci się nie spieszy to bym poczekał z zakupem.;).. na pewno tafią się lepsze oferty niż są.;)


http://otomoto.pl/rover-820-C17518759.html
co do tego to go widziałem ogólnie.. ale nie zatrzymywałem się... jak chciał byś to mogę obejrzeć go .;) jakieś 30km mam.;).. ale to sedan.;) i słaba wersja wyposażenia.;)
_________________
www.matexx.pl
 
 
 
balrog 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 208
Skąd: Mielec

Rover 75

Wysłany: Pon Lut 21, 2011 16:38   

Wole 2.7 bo jest wytrzymalszy i co do napraw latwiejszy, tak mi sie wydaje. Gdybym mial kupowac od kogos znajomego, lub kogos kto wiem ze dbal o autko, nie zylowal na kazdym skrzyzowaniu to rozwazalbym rowniez Ti. W innej sytuacji 2.7 dluzej mi posluzy niz 2.0Ti. No i ten nieszczesny gaz...

Jesli sie myle to mnie naprowadzcie na sluszna droge a wtedy bedzie mi latwiej :)

No i coupe dlatego ze bardzo mi sie podoba a sedan to juz nie to, a silnik jak najmocniejszy czyli dwa sa do wyboru (2.7 i 2.0Ti)

U mnie na miescie jest cos takiego, chyba przejade sie ogladnac fure :)
http://otomoto.pl/rover-8...m-C7485059.html
Ale ciekawe ze jest po wszelkich oplatach gotowy do rejestracji i tak niska cene ma. W jaki sposob Ci handlarze omijaja wysokie oplaty? Albo kupili go za 500E i nie ma sensu sie nim interesowac...
 
 
Konix 



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 18 Maj 2008
Posty: 473
Skąd: Katowice



Wysłany: Pon Lut 21, 2011 17:17   

190KM, takich nie robili, prawdopodobnie jest to wersja 180KM, więc z nieutwardzonym zawieszeniem bez torsena, duże - w tym aucie.
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Pon Lut 21, 2011 22:33   

Tego na francuskich blachach widzę na allegro już około roku i cały czas te same zdjęcia.
W Tarnowie stoi w komisie 820Ti, ale umordowany niemiłosiernie, swego czas chłop ogłaszał go na allegro za chyba 2500zł, ale już od dłuższego czasu dał sobie spokój, a samochód w komisie stoi nadal.

Silniki 2,0T i 2,7 różni przede wszystkim skrzynia biegów. Te pierwsze występował wyłącznie w manualu, a te drugie prawie zawsze w automacie (a w coupe chyba tylko w automacie, ale nie jestem pewien).
Jeżeli ktoś uważa, że automat odbiera mocy to ma racje, ale jestem zdania że w przypadku modelu 827 strata ta jest niewielka. Skrzynie te mają tendencję do poszarpywania przy zmianie biegów, ale dzięki temu nie tracimy sekund na zmiany biegów jak to bywa na przykład w przypadku amerykańskich skrzyń (np Borg Warner w modelu Voyager i pochodnych).
Jak ktoś nie wierzy to zapraszam do mnie na jazdę testową.
 
 
 
balrog 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 208
Skąd: Mielec

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 22, 2011 00:20   

No to juz wiem ze wszystko co jest aktualnie w ofercie na necie w Polsce mozna sobie odpuscic. Pozostaje chyba samemu szukac za granica i pogodzic sie z cenami rzedu 3000E + oplaty. Albo sie kupi tanie auto drogie w utrzymaniu albo drozsze bedac potem zadowolonym z uzytkowania (ameryki nie odkrylem, wiem :D )

To 2.0Ti w tarnowie widzialem ale nawet zdjecia mnie zniechecily do niego.

Tutaj cos ladnego z zagramanicy: http://www.autoscout24.pl...id=bitfxidpxdd2 tylko polozenie literki V na klapie bagaznika mi nei pasuje...
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Wto Lut 22, 2011 01:02   

Pozostaje bacznie obserwować allegro, albo kupić egzemplarz do dopieszczenia.
 
 
 
Matexx 




Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Gru 2009
Posty: 170
Skąd: Przejdź do mapy

Rover 800

Wysłany: Wto Lut 22, 2011 09:50   

ehh ceny są strasznie wysokie...zagranicy..
mhm jak juz kupować w polsce to z dobrą budą żeby korozji nie było.;)..
lepiej doinwestować w silnik moim zdaniem niż w blachę...
nigdy perełki się nie kupi;).. zawsze trzeba włożyć pracy jak i pieniążków.;)
_________________
www.matexx.pl
 
 
 
balrog 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 208
Skąd: Mielec

Rover 75

Wysłany: Wto Lut 22, 2011 21:43   

Ja wiem czy lepiej w silnik niz blache? Bedzie zjedzony przedni blotnik to go wymienie na inny + malowanie i koniec historii z nim. Ale raczej nie bedzie tak ze silnik ok a blacha ble, najczesciej silnik zajechany a blacha ok lub wszystko bleee ;)
 
 
Tomek1212 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 09 Lis 2008
Posty: 1512
Skąd: Tarnów



Wysłany: Wto Lut 22, 2011 21:56   

Tyle, że generalnie blacha czyli buda to jest jedyna niewymienna część w samochodzie, dlatego również uważam, ze to właśnie ona jest najważniejsza. Wiadomo, że nikt nie będzie przeżywał ubitego przedniego błotnika, czy pękniętego zderzaka, natomiast jak będą dziury w podłodze, albo jakieś ślady napraw blacharskich to już jak dla mnie raczej dyskwalifikowałoby samochód.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  


Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink