Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 2000
mam pytanko- jak wymontować pompę paliwa , bo chciałem wymienić ponieważ stara pracuje głośno i podejrzewam ze lada chwila padnie. proszę o szczegółowy opis- dzięki
Pomógł: 84 razy Dołączył: 20 Paź 2007 Posty: 757 Skąd: Przejdź do mapy
Wysłany: Pią Lut 18, 2011 19:06
Podejrzewam, że tak jak w R200/25 to trzeba zdjąć bak, inna opcja nie istnieje.
Ale niech ktoś z R45 to potwierdzi, bo może jest jakaś opcja zaślepki pod tylną kanapą.
_________________ Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
Podejrzewam, że tak jak w R200/25 to trzeba zdjąć bak, inna opcja nie istnieje.
No niestety tak samo jak w 200/25, zbiornik trzeba zdemontowac.
BoloSr [Usunięty]
Wysłany: Sob Lut 19, 2011 18:06
azor77 napisał/a:
Podejrzewam, że tak jak w R200/25 to trzeba zdjąć bak, inna opcja nie istnieje.
Ale niech ktoś z R45 to potwierdzi, bo może jest jakaś opcja zaślepki pod tylną kanapą.
szkoda ze tego nie zostawili tylko wykombinowali wyciaganie zbiornika
Mam kilka biuletynow odnosnie zmian jakie przeszlo nadwozie gdy zmieniano model 400 na 45. Wszystkie zwiazane sa z cieciem kosztow produkcji lub jak w tym przypadku zaganianiem ludzi czesciej do serwisu przez komplikowanie pewnych rzeczy. Tak ogolnie to R400 byl autem klasy "premium" jesli chodzi o wyposarzanie i nawet ceny w swoim czasie ,ale jak sie zestarzal i zrobiono z niego R45 to stal sie takim angielskim Polonezem bo juz sie tak stara konstrukcja nie miala szans inaczej sprzedac. MG trzymalo troche juz wyzszy poziom inny styl.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum