Witam,
nie znalazłem na forum tematu, w którym można by zapytać o samochody z allegro więc zakładam nowy . Możecie mi coś powiedzieć na temat tego samochodu:
http://otomoto.pl/mg-zs-C16228551.html ?. Mam spory kawałek więc nie chciał bym jechać na darmo gdyby okazał się jakimś gruzem. Na co zwracać szczególną uwagę przy kupnie tego modelu? Jakie są jego słabe strony? Jak jest z dostępnością części do MG? Sprawdziłem na szybko cenę rozrządu na allegro i mnie poraziło - 1550zł. Ze wszystkim tak jest czy tylko rozrząd taki drogi? Silnik to konstrukcja własna MG czy zapożyczony od kogoś albo z kimś dzielony?
Ostatnio zmieniony przez lsiwy1 Sob Lut 26, 2011 12:39, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Sob Lut 26, 2011 11:32 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Lut 26, 2011 11:37
lsiwy1, taki dział jest: chcę kupić roverka w poradach różnych .
lsiwy1 napisał/a:
Jak jest z dostępnością części do MG? Sprawdziłem na szybko cenę rozrządu na allegro i mnie poraziło - 1550zł.
a czegoś się spodziewał po v6? chcesz jeździć tanio to kup diesel'a albo 45-kę 1.4 i możesz gaz założyć, to jakby nie patrzył jest auto z konkretnym silnikiem, więc nie ma się co czepiać . Co do tego egzemplarza to już go widziałem, cena za niska, widać że jakieś błędy się świecą, myślę że lepiej znaleźć inny egzemplarz, bo do tego będziesz dokładał.
Mimo, że v6 to i tak sporo ale dobra nie to jest najważniejsze co do uwag na temat diesela albo 1.4 w gazie to możesz zachować je dla siebie bo pytam o ten silnik więc raczej inne mnie nie interesują. Za to chętnie się dowiem coś na temat tego konkretnie modelu. Czy silnik, zawieszenie jest dzielone z jakimiś innymi samochodami? Na co zwracać uwagę itp.
lsiwy1, użyj opcji szukaj a wszystkiego się dowiesz. Pytania jak Twoje przewijają się na forum od dawna i odpowiadanie na nie po raz milionowy jest bez sensu.
Krótko:
silnik to konstrukcja własna a zawieszenie jest takie jak w R400/45 i hondzie civic (pomijając niektóre rzeczy jak stabilizatory)
_________________ R400 1.4, R620Ti, R420Si, R400 2.0 Turbo, R200 Coupe, R800 Coupe Turbo ->
R200 Coupe Turbo & V8
Pomógł: 142 razy Dołączył: 19 Mar 2009 Posty: 3960 Skąd: Pieszyce
Wysłany: Sob Lut 26, 2011 14:05
lsiwy1, to powiedz mi gdzie Twoim zdaniem do silnika v6 masz tani rozrząd? Chociaż fakt do np. omegi zapłacił byś mniej. V6 zawsze jest droższy od 4 cylindrowego, bez względu na markę, ale do diesel'a i innych 4cylindrowych w przypadku MG Rover klamoty są jak w przypadku innych marek.
lsiwy1, to powiedz mi gdzie Twoim zdaniem do silnika v6 masz tani rozrząd?
Może ja powiem. Daleko szukać nie trzeba.
Rover 827 (silnik 2,7 V6 24V)
Koszt rozrządu wg cen intercars:
pasek 60zł
pompa 120zł (wg allegro bo w intercars nie ma)
napinacz 90zł
Ceny tego rozrządu na Allegro to jakiś kosmos. Za kompletny z pompą wody zapłaciłem 3 lata temu na pewno poniżej 1000 PLN (nie pamiętam już dokładnie ile). Paski Gates, pompa SKF.
Jednak nastawienie, że kupi się za grosze samochód, który ma bardzo zadowalające osiągi i eksploatacja będzie wynosiła nie więcej niż samochodów z osiągami Fiata Seicento, to można się przeliczyć.
lsiwy1, pamiętaj o rejestracji auta w PL to raz. 2.500 lub 3.000 to kosztuje (auta powyżej 2.0)
dodatkowo zobacz na porę kiedy foty były robione .. spooooro temu
Ja ten egzemplarz widziałem już 3-4mc temu i dalej stoi to dwa
a trzy - zobacz do kiedy ważne tablice. On stoi i stoi a ludzie go nie chcą w właścicielowi za zgniło nawet nowe fotki cyknąć zimą tylko ma foty sprzed 6mc
opłaty dla 2.5 wychodza ~4000zł, wiem bo rejestrowaliśmy sprowadzonego R75 2.5V6, temu pali się srs na zegarach, nawet na włączonym zapłonie po chwili gaśnie, albo jakaś rzeźba albo drobiazg - np: kostki pod fotelami. Cena auta jest jaka jest, bo po opłatach i podstawowym pakiecie startowym wychodzi nam ok 13-14tys pln, czyli już "normalnie". wizualnie auto wyglada chyba w porządku, jednak możesz poprosić o lepsze foty, wtedy da sie cos wiecej powiedziec.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Czy silnik, zawieszenie jest dzielone z jakimiś innymi samochodami? Na co zwracać uwagę itp.
Silnik - konstrukcja Rovera. Występuje m.in. w R75 2.5L; MG ZT 190; Land Rover Freelander, ...
Karoseria, zawieszenie i hamulce to konstrukcja wspólna z Hondą Civic (MA,MB,MC). Ten model ma najwięcej wspólnego z wersją VTI, jednak osiągi są lepsze w MG. Rzeczy, na które należy zwrócić uwagę przy zakupie, były omawiane niedawno w innym temacie, w tym dziale.
Dodatkowo wyczytałem że auto sprowadzone ze Szwajcarii,a jak wiadomo kraj spoza UE więc do ceny za rej. którą podał Markzo, musisz jeszcze dołożyć.
Tablicami sie nie sugeruj, ja sprowadzałem z Luxemburga a tablice celne miałem kupione w niemczech
Dodatkowo wyczytałem że auto sprowadzone ze Szwajcarii,a jak wiadomo kraj spoza UE więc do ceny za rej. którą podał Markzo, musisz jeszcze dołożyć.
Tablicami sie nie sugeruj, ja sprowadzałem z Luxemburga a tablice celne miałem kupione w niemczech
W ogłoszeniu jest zaznaczone, że cło opłacone Pomijając to i tak rejestracja auta i do tego z nieznanego pochodzenia jest dosyć droga.
na samej górze jest sprowadzony/nieopłacony więc widząc że auto spoza unii dalej nie czytam
Najlepiej się spytać co ma na myśli pisząc cło. Jeśli auto jest wyprodukowane poza UE to płacisz 10%cła + akcyza, jeśli auto jest z UE to cło jest 0% ale akcyze musisz zapłacić,Może coś się zmieniło ale takie stawki były jeszcze niedawno
Koleś pewnie ma dokument na cło 0 procent ale akcyzę pozostawia kupującemu
Z przodu nic poważnego raczej nie było ale maska jest konkret pokrzywiona - jak widzę takie naprawy to mnie odrzuca od całości.
Wiem, że brak znaczków teoretycznie o niczym nie świadczy, jednak zdejmowanie akurat ,,ZS 180'' czyli oznaczenie najmocniejszej wersji, które jest ciężkie do przyklejenia po lakierowaniu klapy, też jest podejrzane.
Przy kluczyku jest doczepiony drugi i wygląda jak dorabiany nieoryginalny, czyli trzeba sprawdzić czy jest przy nim drugi pilot. Może nie był mocno uderzony ale naprawa zdecydowanie mocno po kosztach.
Nie jestem pewien ale wydaje mi się, że tapicerka była nieumiejętnie prana - w ZS boczki są obszywane materiałem na gąbce i jak ktoś z myjni dopadnie do nich to nasiąkają wodą i odchodzi materiał naprężając się. Zdjęcia nie są za dobre, żeby to stwierdzić ale można zwrócić na to uwagę przy ewentualnym oglądaniu.
Właścicel tego auta jest na forum i udzielał się w temacie o zakupie ZS'a niedawno jak kupowałem swojego ten startował z ceną 16500 chyba, pamiętam, że była rozmowa, że za 16k moge go brać.
_________________ to boost or to boost even more - that's a question
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum