Dlaczego funkcja szukaj ma problem ze znajdywaniem tematów, które były dodane już dawno?
Dla przykładu szukam tematu, który założyłem jak urwało mi się koło.
wpisuję "dlaczego nie warto", a ona mi pokazuje, że nic nie znaleziono.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
SPAMU¦
Wysłany: Pią Mar 04, 2011 15:33 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Jest tutaj, ale musialem przeleciec kilkadziesiat stron moich postow, zeby go znalezc. Rowniez jak szukalem kiedys kilku informacji na forum, ktore na pewno byly gdzies to bylo brak wynikow.
http://forum.roverki.eu/viewtopic.php?t=47489
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Jest temat. Jednak szukając w ten sposób musisz zaznaczyć opcję "szukaj któregokolwiek wyrażenia". Dodatkowo jeśli wiesz, że autorem tematu jesteś Ty, dopisz w polu "autor" swój nickname. Dopowiem jeszcze, że napisałeś "Dlaczego" więc żeby mu pomóc trzeba także napisać z dużej Niestety, szukajka forumowa nie może się równać z wyszukiwarką google. Gdyby działały tak samo, google nie miało by dzisiaj takiej pozycji jak ma
Można dodawać "+", " " ", itp. to też pomaga.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
Czyli tak jak kiedyś uczyli mnie w szkole na informatyce widze. Jednakze wpisywalem Wielka litera i swoj nick tez, ale zaznaczylem, zeby szukal wszystkich slow, bo dokladnie pamietalem jak sie nazywal temat.
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Jest to owiane nieco tajemnicą, bo wpisując zwyczajnie: dlaczego warto wymienić filtr kabinowy czy wpisanie np. dla maniaków gier
otrzymujemy poprawny wynik, bez kombinowania w przełączanie opcji, małe/wielkie litery, cudzysłowy, znaki specjalne.
Być może warto się będzie pokusić o odbudowanie bazy "search".
Potrwa to pewnie jakieś 10 lat Ale będzie może działać
Perez googlowa wyszukiwarka na górze forum, łapie Twój temat bezbłędnie
Niestety... nowe tematy się w nią nie złapią.
_________________ Chiptuning: R25, R45, R75, 200/600 SDi, BMW (tuning, dpf serwis), VW Group (tuning, dpf serwis)
ROVER 75/ZT: diagnostyka, kodowanie, adaptacja zegarów, dodawanie kluczyków: używane piloty, nowy transponder (immo)
Kontakt: PW, 512 208 367, marek@roverki.eu
_________________ Miałem już około 25 samochodów różnych marek i narodowości. Z Roverków to: 620i LP
G, 623Si Lux LPG, 820Ti coupe, 620Ti, teraz czas na roverkowego diesla, czyli 45 IDT...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum