Wysłany: Nie Maj 10, 2009 00:54 [ MGF ]nie może odpalić
Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: wszystkie
Zdziwiła mnie sytuacja zaistniała posiadam MGF 1.8 po wymianie uszczelki i planowaniu głowicy wymiany rozrządu oraz wymianie pompy wody 4 dni temu został zmieniony olej silnik czyściutki 77000mil przebieg , od kilku dni rano odpalając słyszałem pasek od alternatora jak piszczał za specjalnie tym się nie przejmowałem dziś wybrałem się 30km od własnej lokalizacji po czym będąc w Hipermarkecie 2 godziny samochód stał , wracając odpaliłem samochód i tak jak by silnik wydaje dziwne odglosy przy kreceniu tak jak by rozrusznik mial sie zaraz rozlecieć.
Zastanawiam sie czy moze nie przeskoczyl pasek rozrzadu
nie trzymał obrotów prze gazowałem nie chciał złapać obrotów zaczęło nim szarpać po czym zgasł i tak kilka razy. Aż do momentu pewnego przestał wogole odpalać akumulator full benzyna full nie wiem co jest grane słychać taki świst przy przekręceniu stacyjki jakby pompa czy cosik co to może być
Ostatnio zmieniony przez sTERYD Pią Lis 19, 2010 23:44, w całości zmieniany 1 raz
SPAMU¦
Wysłany: Nie Maj 10, 2009 00:54 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
Sprawdź przede wszystkim zgranie rozrządu. Silnik może cieknąć, itd.. ale jak rozrząd jest przestawiony, to zawory idą po tłokach i silnik jest w zasadzie do wywalenia.
Na tym portalu jest bardzo dobry artykuł, ukazujący, jak zgrać rozrząd.
Sprawdź to przede wszystkim. Jak będzie on przestawiony o jeden, dwa ząbki do tyłu czy do przodu, to jeszcze jeszcze, ale jak więcej, to możliwe, że może być już kłopot ze spotykania się zaworów z denkami tłoków.
_________________ Człowiek pochodzi od małpy. W czerwonym.
Szczerze widziałem plamę pod autem czyli teraz jeśli go zaciągną do mechanika co mi robił remont silnika 30km na luzie nic mu się nie stanie ? , to kogo wina niby jak tak się stało mechanik żle ustawił rozrząd po planowaniu głowicy nic wcześniej się nie działo stanał i odpaliłem go kilka raz i póżniej już nie dało się odpalić i tak zostało jutro z rana jadę za cholować go do mechanika który robi mi wszystkie prace z tym samochodem.
[ MGF 1.8 i 99r ] W samochodzie zostały zmienione następujące elementy splanowana głowica , wymiana uszczelki pod głowica, pompa wody , po przejechaniu 2000mił mechanik wymienił mi olej na nowo lekki wyciek miałem na chłodnicy od starości lecz kontrolowałem płyn i 2 dni temu pojechałem do Hipermarketu oddalonego 30km robiąc zakupy wróciłem do samochodu po upływie 3 godz samochód odpaliłem lecz popatrzyłem na obrotomierz i zawsze trzymał na 1000rpm dodałem mu gazu podniosła się wskazówka do 2500 i opadła do 800rpm po 10 sek zgasł , odpaliłem poraz kolejny tak 10 razy i mogole nie mogłem gazu dodać były odczuwalne cząsy silnika po upływie od oddalenia 10 sek silnik gasł. Nic innego nie pozostało go holować ponieważ w tym momencie nie odpala silnik kręci i nie może zaskoczyć co to może być cewka za plonowa jakiś moduł poleciał umówiłem się na 21 maja do Serwisu Bosch aby prze skanowali go na skanerze i stwierdzili co się stało mechanik mój Angielski jest bezradny.
Pomógł: 387 razy Dołączył: 15 Mar 2007 Posty: 4424 Skąd: Oświęcim
Wysłany: Pon Maj 11, 2009 15:41
"3. Zakładając temat pamiętaj, aby w nawiasie kwadratowym podać model, pojemność i typ silnika oraz rok produkcji Twojego ROVERka. Nawias kwadratowy w temacie jest niezbędny !, aby post ukazał się w kąciku Usterek i porad technicznych. Należy również sprecyzować czym napędzany jest silnik. Jeśli oznaczenie auta jednoznacznie odzwierciedla typ silnika i rodzaj paliwa, wystarczy podać model i rocznik. Podanie powyższych danych w znacznym stopniu ułatwi dyskusję i przeglądanie forum.
Pamiętaj również aby w temacie w przyblizeniu określić, czego dotyczy Twoja Usterka i/lub Porada Techniczna. Tematy typu: "Problem!!!", "Pomocyyyyy", "potrzebuję porady" itp., będą usuwane, a wobec autorów bedą wyciągane konskwencje przewidziane w regulaminie.
Prawidłowo wyglądający temat to np:
[R200 SDi 98'] problem z odpaleniem
[R75 2.5KV6 04'] coś mi piszczy w czasie jazdy
[seria K] mam majonez w zbiorniczku układu chłodzenia"
Mam problem.
Wymienilam uszczelke pod glowica. auto zlozone ale nie chce zapalic.rozrzad niby ustawiony mam na znaki tylko jakie male cisnienie jest. Paliwo podaje. O co tu chodzi
Pierwszy raz mam problem z autem po wymianie uszczelki Zastanawia mnie tylko jedno,ustawiajac na pierwszym tloku znaki nawalkach maja byc na IN czy EXHAUST, czy jest jeden znak na wale bo u mnie prawie nic nie widac.
Pomógł: 5 razy Dołączył: 16 Lis 2009 Posty: 86 Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: Wto Mar 22, 2011 09:27
Witam,
jest jeszcze takie urządzenie, w komorze silnika - stojąc z tyłu auta po lewej stronie od wewnątrz pod anteną, widoczne z przegrody bagażnika - które wykrywająć wstrząs (np. przy wypadku) lub gdy jest mało paliwa - po prostu odcina dopływ paliwa. Jest zbudowane na zasadzie "guziczka", który trzeba wcisnąć, i wtedy dopływ paliwa powraca.
KAMA - jeżeli po przekręceniu kluczyka i podczas kręcenia świecą się kontrolki od akumulatora i wspomagania kierownicy (logo kierownicy) razem - to znaczy, że immobilizer nie został "odblokowany" więc auto nie zapali ...
jeżeli był odpinany akumulator to później trzeba auto zamknąć i otworzyć klikając guzik na pilocie minumum 4x (albo nawet podajże 10x) ...
Żeby się zgrał sygnał pilota z komputerem alarmu.
Pozdrawiam,
Marcin
_________________ "Człowiek, który nie dąży do spełniania własnych marzeń równie dobrze mógłby być warzywem"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum