pozwolę sobie podczepić się.
Wczoraj 75 mi zatrzymało się i ni hu hu dalej. więc z buta do garażu po karnister->stacja 20l i z powrotem do 75
Podczas kupna 75 poprzedni właściciel wspomniał że trzeba wymienić pływak bo się zacina na 1/4. Więc kilka dni później zakupiłem pływak. Pan na szrocie zapytał się który? Ja zrobiłem wielkie oczy i pokazał mi dwa rodzaje. jeden z dłuższą "nóżką" i drugi z krótsza
czyli coś takiego:
http://moto.allegro.pl/ro...1478019254.html
i coś takiego:
http://moto.allegro.pl/ro...1478019255.html
teraz wnioskuję że wymieniłem nie tą stronę co trzeba... a ten uszkodzony pływak nadal znajduje się u mnie w zbiorniku...
benzyna czy diesel mają te same pływaki?
Pomógł: 564 razy Dołączył: 27 Mar 2009 Posty: 5678
Wysłany: Sro Mar 23, 2011 14:38
xROnx napisał/a:
a To pływak nie jest połączony z pompą?
Są dwa pływaki - w każdej komorze zbiornika po jednym. Jeden połączony jest z pompą, a drugi ze smokiem w drugiej komorze.
xROnx napisał/a:
Pompa w baku jest jedna?
Z tego co mi wiadomo to jest jedna pompa. Pompa paliwa jest w jednej komorze, a w drugiej komorze jest smok z filtrem połączony przewodami z pompą w pierwszej komorze.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Mar 27, 2011 14:29
xROnx, chyba masz to co u mnie Podobno jest to problem z czujnikiem ABS Sam nie wiem, bo tego przez te 4 lata użytkowania auta nie przerabiałem, a przerabiałem sporo
Chciałbym to naprawić jednak żeby móc to naprawić chciałbym wiedzieć co to jest?
Tak jak mówię. zatankowanie do pełna = wskazówka na max 3/4 skali
Poziom zera(czyli jazda autem i nagle zaśnięcie i brak odpalenia)= 1/4 skali
Dzisiaj autko stało pod lekką górkę i odpalił ale coś się krztusił pochodził chwilke kaszląc i zgasł. Drugie odpalenie bez problemu...
Grzesiek_Gdynia,
Witam
Mam pytanie gdzie mam szukać tej masy, od dłuższego czasu mam problem z prędkościomierzem i wskaźnikiem paliwa. Na dwa miesiące pomogło odłączenie kostki elektrycznej od pompy ABS i spryskanie kontaktem, a potem powtórka z rozrywki.
A teraz mam inaczej
Jest niedziela. We środę zrobiłem reset OBC dwa razy. Potem auto stało 2 dni w garażu i aku mi się rozładował. Więc podładowałem go(podejrzewam że mam gdzieś złodzieja prądu w aucie)pojeździłem trochę po mieście i wróciłem do garażu. Aby nie mieć nie miłych niespodzianek w poniedziałek odłączyłem kleme "-" z aku i tak auto stało jeden dzień w garażu. Dzisiaj idę do garażu odpalić auto. Podłączam kleme "-" odpalam auto a tam wskaźnik pokazuje zero. Świeci się kontrolka wyskakuje info mówiące o niskim poziomie paliwa a Range pokazuje 0km
I teraz nie wiem czy się naprawiło i pokazuje prawidłowy stan paliwa czy znowu coś się pochrzaniło...
Gdy zrobiłem sobie wycieczkę po mieście w piątek to wskaźnik pokazywał połowę a Range podawał ok 270km..
O co tu w tym wszystkim chodzi?
Ok. Rundka po mieście zrobiona. dojechałem "gdzieś" zgasiłem silnik na 1min. Odpaliłem i wskazówka wróciła na miejsce poprzednie. Teraz pozostaje mieć nadzieje że nie zatnie mi się na 1/4 skali i nie zgasi mi się wtedy auto
[ Dodano: Wto Kwi 12, 2011 10:32 ]
no i lipa. dzisiaj odpaliłem auto i wskazówka podniosła się na max - a nie tankowałem go. Ostatnie tankowanie do pełna było jakieś 200km temu
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Maj 08, 2011 16:05
No i jak, problem rozwiązany? U mnie też już kompletnie zwariował pokazuje za każdym razem inny stan paliwa. Np. pokazuje max, zatankuje dodatkowe 15l i spada na 3/4. Albo jest mało już, a pokazuje ponad połowe itd. Co mam w końcu sprawdzić? Jeśli to czujnik ABS, to który?
Ja bym sprawdził wiązke przy baku. Tak mi sie przypomina ze kiedyś SeniorA pisał ze są tam czujniki poziomu w baku i może styki na nich
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
czujnik ABS ma wpływ na wskazania zużycia paliwa a nie na ilość litrów w baku. Tak poza tym to jest przecież odczyt ilości paliwa w litrach w tym ukrytym menu w zegarach to by trza tez oblukać bo on na 100% bierze z czujników z baku
_________________ wcześniej PoldoRover 10 lat złego słowa nie powiem
Rover 220SDi "szedł jak pocisk"
LR Freelander 1.8 Hard top PB/LPG będę tęsknił
teraz Rover 75 2.0 V6 Charme [mruczek] zobaczymy kupiony 13 w niedzielę
LR Freelander 1.8 SCAPA Sport
MG TF 160 srebrny pocisk
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Nie Maj 08, 2011 17:45
sknerko, no właśnie i zgadza się z tym co pokazuje na wskaźniku. Po zresetowaniu pokazuje się stan przybliżony w dużej mierze faktycznemu, lecz po około 2 dniach zaczyna wariować znów.
Pomógł: 591 razy Dołączył: 14 Sty 2009 Posty: 4888
Wysłany: Nie Maj 08, 2011 20:35
Rowan,uszkodzony czujnik ABS ( prawy przód ) wpływa na wskazania poziomu na zegarze , ale wtedy niedziałają inne układy związane z czujnikiem prędkosci np. prędkościomierz , przerabiali to kol. wilgut i volverin.W Twoim przypadku może to coś z którymś przewodem czujnikiem/pływakiem w baku , zacząlbym od tego.
Pomógł: 166 razy Dołączył: 28 Mar 2007 Posty: 2965 Skąd: Sędziszów
Wysłany: Pon Maj 09, 2011 15:37
SeniorA napisał/a:
W Twoim przypadku może to coś z którymś przewodem czujnikiem/pływakiem w baku , zacząlbym od tego.
Coś? Tylko problem jak to sprawdzić... No, ale zobaczę co da sie zrobić. Wiązkę wykluczam, sprawdzona, wszystko łączy dobrze, przeczyszczone, podociskane i nic ..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum