Wysłany: Pią Kwi 08, 2011 14:31 [r200] czujnik temperatury cieczy
Typ: i Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.4 16v Rok produkcji: 1999
WItam chciałbym wymienic czujnik temperatury cieczy i mam problem poniewaz mam jakies 2 wtyczki i niewiem ktore mam kupic i czy jest jakis problem z wymiana i jak sie za to zabrac:D prosze o POMOC i jakies linki z pasujacym czujnikiem do mojej wersji
SPAMU¦
Wysłany: Pią Kwi 08, 2011 14:31 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
no jedna jest niebieska a druga jakas brązowa jedna jest od gory druga od spodu z tego co znalalem na forum to ta od gory jest od temperatury cieczy ktos moze napisac jak wymienic ten czujnik ?:D zeby czegos nie spindolic i czy sa jakies problemy z tym na co uwazac:D
aha dzięki bo niby działa ten czujnik bo jak odczepie go to wlancza sie wentylator ,ale mam problem wszystko juz wymienione i dalej jak sie nagrzeje najczęsciej od slonca jak jest ciepło to dlugo kręci podobno ten czujnik daje jakis sygnal do komputera i moze wtym czujniku tkwi mankament no nic kupie i zobacze jesl i to nie pomoze to ja niewiem co to moze byc
tak wymienilem kable swiece czujniki polozenia walu cewke kopulke pompa paliwa chodzi ale dzieje sie to jak jest auto nagrzane czasem nawet jak po stoi na upalnym dniu pod sloncem to juz dlugo kręci co to jest ^^ to jest jakis smiech kurde w zime odpala odrazu a w lato problemy za to uwielbiam to auto heheh
Jak na ciepłym macie problemy z odpalaniem, to szwankuje czujnik położenia wału. Jak go sprawdzić? Gdy pojawią się problemy z odpaleniem rozgrzanego samochodu, polejcie go (znaczy się czujnik ) wodą . Autko powinno wtedy odpalić.
nie to nie ten czujnik poniewaz mam wymieniony na nowke i to nie to tez bylem przekonany ze to on z tego co wyczytalem na forum czujnik temperatury cieczy daje jakis sygnal do komputera i byc moze podaje zly sygnal i sa problemy po wymianie napisze czy pomoglo jesli nie to bede musial z tym zyc heh
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Lis 2009 Posty: 153 Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: Sob Kwi 09, 2011 09:31
u mnie w dieslu też tak jest że w zimie odpala jak żyleta nawet przy -20 i więcej, a jak jest ciepło to musi obrócić ze dwa razy i co może mięc na to wpływ?
no zamowilem ten czujnik i czekam pewnie w tym tygodniu dostane ,a pytanie jak dostac sie do pompy paliwa trzeba zdejmowac kanape tylna czy jak? do tego baku sie dostac
zobaczymy po wymianie czujnika jak nic to tylko zostaje pompa ale wątpie ze to ona nie ma innych objawów jak problem z odpalaniem ostatnio takze na zimnym problemy sie zrobily więc to bedzie ten czujnik na 90% bo kreci kreci odpala przez sekunde działa jakby na 3 gary i po 2 sekundzie chodzi rowniutko juz tak jakby zalewalo go ehh oby to był ten czujnik bo juz nie mam pojęcia a zostało wymienione juz wszyscuitko od wałkow rozrządu do kabli itp itd ..
[ Dodano: Pon Kwi 25, 2011 12:44 ]
wiec mam nowe wiesci od tego czujnika byłem z nudow pojezdzic i wizialem ze soba miernik i zmierzylem ten czujnik na dobrze rozgrzanym silniku i teraz tak wylaczylem silnik i wlozylem kable do czujnika i mierzy patrze ok 300 ohmów mowie no dobry niby czujnik i czekam i patrze jak ohmy rosną i przy 570 OHM zaczeło sie skakanie ohm od 500 do 1100 i tak skacze 500 600 660 i zas spada do 500 i znou 900 i spada czy to bedzie wina tego czujika czy tak ma byc według mnie ten czujnik swiruje i sa problemy z odpalaniem bo zalezy na jaki pomiar sie trafi raz zapala odrazu a raz nie .Niema na to reguły:D prosze o pomoc bo w tym tygodniu wymienie czujnik i sprawdze na nowym czy tez tak skacze HELP
jutro bede miał czujnik i zobaczymy bo ja juz nie mam pomysłow wiecie gdzie na slasku jest jakis warsztat zeby podpiąc pod kompa ? jak to nic nie da to niewiem
[ Dodano: Czw Kwi 28, 2011 19:17 ]
wiec mam czujnik wymieniony i narazie odpala dobrze na zimnym i ciepłym chociaz na takim srednio ostudzonym to juz troche dluzej kręcił ja juz niewiem moze to pompa paliwa czy trudno jest dostac sie do baku ? prosze o jakies porady
wiec mam czujnik wymieniony i narazie odpala dobrze na zimnym i ciepłym chociaz na takim srednio ostudzonym to juz troche dluzej kręcił ja juz niewiem moze to pompa paliwa czy trudno jest dostac sie do baku ? prosze o jakies porady
A ja na razie się tym nie przejmuje i też ci radzę, nie przejmuj się.
ja na polonezowskim jeździłem troche i chodź nie da się miernikiem dobrze czujnika sprawdzić to mój ewidentnie był zły, jak komuś się szopki zaczynają to od tego bym zaczynał
_________________ .: Podpis użytkownika wymaga
edycji :.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum