Forum Klubu ROVERki.pl :: [R25] 1,4 103 KM Jako autko do pracy?
GarażTechniczny FAQSzukajFAQRejestracjaZaloguj





Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: szoso
Pon Kwi 18, 2011 06:19
[R25] 1,4 103 KM Jako autko do pracy?
Autor Wiadomość
maciek73 



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 67
Skąd: Jasło



Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 08:59   

Odpiąłem przepływomierz i może trochę było lepiej, ale autko nie może przekroczyć 4000 obrotów. Wskazówka jak zaklęta staje na 4000 i koniec. Póbowałęm go wykręcić na postoju i nic z tego.
 
 
SPAMU¦






Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 08:59   Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)




 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 09:11   

maciek73 napisał/a:
Odpiąłem przepływomierz i może trochę było lepiej, ale autko nie może przekroczyć 4000 obrotów. Wskazówka jak zaklęta staje na 4000 i koniec. Póbowałęm go wykręcić na postoju i nic z tego.

no to wymień przepływomierz, jak nie będzie kręcił powyżej 4k obr to prawd. wtrysk sterujący pada na ryj.
Skoro temat dotyczył benzyny, to może warto ten temat zamknąć,
użyć szukajki i poszukać samemu? bo ten problem ze 100 razy był opisywany i dróg diagnozy było tyle samo co gwiazd na niebie ;)
_________________
Driving is believing !
 
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 09:19   

adamsky8811 napisał/a:
no to wymień przepływomierz, jak nie będzie kręcił powyżej 4k obr to prawd. wtrysk sterujący pada na ryj.
taak więc wyda trzysta zł, a jak nie to to będzie miał dwie sprawne przepływki :ok: masz adamsky podejście jak nasi mechanicy! wymienić pół auta może za któymś razem trafi się na właściwą usterkę :ok: .
 
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 09:35   

bociannielot napisał/a:
taak więc wyda trzysta zł, a jak nie to to będzie miał dwie sprawne przepływki

tak czy siak będzie miał zapas ;)
miałem takie same objawy, więc przepływkę była walnięta, a do tego pomogło zmiana wtrysku sterującego.... i ..... regeneracja pompy :)
teraz toż to leci jak oszalałe ale nie chcę być złym prorokiem dla kolegi :)
_________________
Driving is believing !
 
 
 
maciek73 



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 67
Skąd: Jasło



Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 18:02   

Stawiam na przepływomierz. Odpiąłem go ponownie i autko inaczej jeździ choć nadal nie wkręci się pow 4000 obrotów
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 18:38   

maciek73 napisał/a:
nadal nie wkręci się pow 4000 obrotów


Może ktoś grzebał coś z cięgnem turbiny i dlatego tylko tyle kręci :wink:
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
adamsky 




Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Maj 2010
Posty: 837
Skąd: Wrocław

Rover 45

Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 20:29   

azor77 napisał/a:
Może ktoś grzebał coś z cięgnem turbiny i dlatego tylko tyle kręci :wink:

a grzebanie cięgnem od turbiny na wpływ na obroty ?
_________________
Driving is believing !
 
 
 
maciek73 



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 67
Skąd: Jasło



Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 21:22   

No więc tak przepatrzylismy z kumplem przepływomierz, wyczyściulismy go i...dalej to samo. Jeżeli chodzi o obroty to kilka razy udało się wykręcić pow. 5000 jak również przy kilku próbach blokowało na 4000. Podłączyliśmy autko pod komputer: nie wykazał błędów. jedyne co było niepokojące to fakt że turbinka miała za duże ciśnienie na wylocie. Kolejny problem pojawił sie przy ruszaniu. Auto nie moze przez chwilę jakby wejść na obroty. Dopiero po chwili wkręca sie i można swobodnie ruszyć. Niestety nie mam pojęcia co to moze być. Sprawdzę jeszcze rano odpinając przepływomierz czy to słabe wkręcanie się na obroty przy ruszaniu nie jest z jego winy.
 
 
azor77 




Pomógł: 84 razy
Dołączył: 20 Paź 2007
Posty: 757
Skąd: Przejdź do mapy



Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 21:38   

maciek73 napisał/a:
Jeżeli chodzi o obroty to kilka razy udało się wykręcić pow. 5000


To niepokojąca sprawa jak kręci pow. 5 tyś to szkodliwe dla silnika :wink:

adamsky8811 napisał/a:
azor77 napisał/a:
Może ktoś grzebał coś z cięgnem turbiny i dlatego tylko tyle kręci :wink:

a grzebanie cięgnem od turbiny na wpływ na obroty ?


Ma wpływ jak ktoś wsadzi nieprofesjonalnie paznokcie tam gdzie nie powinien i przesadzi to rozreguluje układ doładowania turbiny :wink:
_________________
Był 214 si LPG 16v 1.4 103KM 97r. Platinum Silver
Był R 25 2.0 iDT 113kM 05r. X POWER GREY MET
 
 
bociannielot 
Moderator




Pomógł: 142 razy
Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 3960
Skąd: Pieszyce



Wysłany: Czw Kwi 21, 2011 23:24   

maciek73 napisał/a:
Podłączyliśmy autko pod komputer: nie wykazał błędów.
nie każdy komputer czyta rovery :ok:
 
 
 
maciek73 



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 67
Skąd: Jasło



Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 12:59   

Mam jeszcze pytanie...czy po wymianie przepływomierza muszę resetować komputer, czy nie jest to konieczne?
 
 
Koju 




Pomógł: 21 razy
Dołączył: 28 Sie 2010
Posty: 350
Skąd: Kozienice



Wysłany: Pią Kwi 22, 2011 13:07   

Nie trzeba resetować :)
_________________
Porażka jest szansą na to,aby zacząć jeszcze raz-inteligentniej...
 
 
 
hagipl 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 54
Skąd: Jasło/Harklowa

MG ZT

Wysłany: Sob Kwi 23, 2011 06:38   

maciek73,
Witam czy ten Roverek 25 to jest ten z Przysiek, koloru "kość słoniowa", pamiętam go jeszcze jak właściciel chciał 15 tys zł, było to 3 lata temu. pozdrawiam
 
 
maciek73 



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 67
Skąd: Jasło



Wysłany: Sob Kwi 23, 2011 18:37   

Tak to ten z Przysiek :) ale tym razem poszedł dużo taniej

PS. Jeździ ten Roverek po Harklowej :D
 
 
hagipl 




Pomógł: 2 razy
Dołączył: 20 Wrz 2010
Posty: 54
Skąd: Jasło/Harklowa

MG ZT

Wysłany: Sob Kwi 23, 2011 18:41   

maciek73, no hej ja tez jestem z harklowej :mrgreen: a dowiedziałem się od wujka mechanika ze ktoś z harklowej kupił 25 a dokładnie od Janusza P :mrgreen:
Ostatnio zmieniony przez hagipl Sob Kwi 23, 2011 18:46, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
maciek73 



Dołączył: 16 Kwi 2011
Posty: 67
Skąd: Jasło



Wysłany: Sob Kwi 23, 2011 18:44   

Spichniemy sie kiedyś na oględziny bliższe. Jest co nieco do zrobienia przy nim i kilka niewiadomych. No ale to Roverek :D
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum

Wersja do drukuWersja do druku
Dodaj temat do ulubionych

Skocz do:  

Podobne Tematy
Temat Autor Forum Odpowiedzi Ostatni post
Brak nowych postów [Rover 620 Ti] jako Taxi
wojtas_77 Chcę kupić ROVERka 7 Sro Paź 27, 2010 18:15
wojtas_77
Brak nowych postów [MG ZS] Autko w częściach do kupienia ?
kosiarzx Chcę kupić ROVERka 5 Nie Sty 16, 2011 00:54
own
Brak nowych postów Prośba o obiektywne spojrzenie na autko
lucrah Chcę kupić ROVERka 9 Czw Lis 05, 2015 07:40
AdaskoC
Brak nowych postów 2.5 V6 Widział moze ktoś te autko ?
samos Chcę kupić ROVERka 1 Pon Maj 18, 2015 13:54
prebenny
Brak nowych postów Rover 75 - Czy nadaje się na pierwsze autko?
davep Chcę kupić ROVERka 22 Pon Lut 09, 2015 02:16
wellman



Forum Klubu ROVERki.pl  
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group | © klub ROVERki.pl
Hosted by NETLink