Rodzaj silnika: benzyna Pojemnosc silnika: 1.8 Rok produkcji: 2000
witam koledzy jeśli ktoś wie jak zdemontować deskę proszę o podpowiedź abym nie musiał kombinować . A dlaczego muszę zdjąć powiem oddałem autko do NIBY fachowców z Wrocławia aby naprawili mi klime trzeba było wymienić kompresor , chłodnice przewody i skraplacz czyli prawie cała . Po prawie dwóch dniach z bólem skończyli bo jak przyjechałem po autko ( dzwoniłem gość powiedział że wszystko działa prosze przyjechać ) okazało się że niby tylko jeszcze pare minut a przeciągnęło sie do 5, 5 godziny że niby moja rurka żle pospawane i przez to im rozsadziło kompresor ( to jak to się ma do telefonu że wszystko działa ) no ale wreszcie skonczyli . Dochodzi do rozliczenia 1900 pln dobra pytam czy wszystko jest tak jak być powinno podłączony nawiew z zewnątrz skropliny odprowadzone gość zapewnia że oczywiście , zapłaciłem i pojechałem do domu prawie 160 km w jedną stronę już po drodze poczułem że jest coś nie tak no ale noc zmęczenie nie sprawdzałem . Następnego dnia wciskam rękę i szok nie wyczuwam aby było podłączone powietrze z zewnątrz skropliny też nie są odprowadzone podniosłem podszybie i okazało się że odcieli rurę którą ja sam zamontowałem aby w ogóle można było jeździć fachowcy dzwonie następnego dnia gość oco panu chodzi wszystko jest zrobione ! no ale jeśli faktycznie to proszę przyjechać poprawimy . Pojechałem po tygodniu w sobote aby już nie musiał brać wolnego niby poprawili zrobił kominek który tylko jest zbliżony do skraplacza podłączył rurkę od skroplin która wypadła po dwuch dniach skraplacz nie jest przykręcony , Totalna porażka odradzam ich usługi omijajcie z daleka tych partaczy http://www.aut0hobby.pl/kontakt.html dlatego chce sam zdjąć deskę i podłączyć nawiew z zewnątrz przykręcić skraplacz i podłączyć odprowadzenie skroplin
SPAMU¦
Wysłany: Czw Kwi 28, 2011 18:22 Post o charakterze reklamowym. Każde Twoje kliknięcie zwiększa nasze szanse przeżycia ;)
amik, ja mam to już za sobą - też poprawki po "fahofcah"
1. zdejmujesz konsole środkową, panel sterowania nawiewem i klimą odkręcasz od
konsoli ale zostawiasz niech wisi na cięgnach i przewodach
2. demontaż schowka
3. demontaż puszki bezpieczników (też zostawiasz i niech wisi)
4. demontaż poduszki kierowcy i kierownicy
5. demontaż poduszki pasażera - zdejmujesz najpierw plastik pod nią i masz dojscie
śrób mocujących poduchę - to są torxy ponadto dość głęboko, potrzebna ok.20cm
przedłużka, ja nie miałem torxów i dopasowałem jakiś zwykły klucz nasadowy chyba
8 albo 10
6 demontaż licznika wraz z całą obudową
7 demontaż zegarka - pod nim znajduje się śruba mocująca konsolę
chyba wszystko - reszta śrub mocujących : z obu boków konsoli pod spodem, chyba gdzieś w okolicach zdemontowanej konsoli środkowej.
A byłbym zapomnia, należy jeszcze zdjąć plastiki z przednich słupków w rogach przy konsoli są jeszcze 2 śruby mocujące.
To tylko tak strasznie wygląda w opisie, pierwszy raz zdjęcie i założenie wraz z poprawkami zajęło mi 2 dni, przy drugim razie wystarczyło około 8h.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum